Piątek, 21 kwietnia 2006, 14:39
Reklama internetowa coraz popularniejsza
Najnowsze badania stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau wskazują, że przemysł reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych zwiększył swoją wartość do poziomu 12,5 miliarda USD. W 2004 roku analitycy wyceniali go na 9,63 miliarda USD.Jak podaje raport, największe dochody przyniosły reklamy ukazujące się na stronach wyszukiwarek internetowych, które coraz częściej pokazują również sponsorowane linki do produktów, powiązanych z tematem szukanej frazy. Taki sposób promocji przyniósł w zeszłym roku dochód w wysokości 5,1 miliarda USD.
Zdaniem rzecznika IAB, interaktywna reklama znajduje coraz większe uznanie wśród producentów, głównie ze względu na coraz większą skuteczność. Zdaniem stowarzyszenia, nastawienie zmienia się również ze względu na nowe możliwości, które pojawiają się wraz z rozwojem techniki, w tym szerokopasmowego wideo, telewizji internetowej oraz gier on-line.
Obecnie na reklamę internetową, w Stanach Zjednoczonych przeznacza się tylko 5% wszystkich wydatków, przeznaczonych na promocję.
Wersja do druku
Podobne tematy
Skype z reklamami już niedługo
, 14.06.2012 r.
Google: Mobilna reklama dobra jak żadna inna?
, 27.04.2011 r.
Reklama online w Polsce - 18 procent w górę
, 17.10.2010 r.
Reklama w AOL lepsza niż w Google
, 09.12.2009 r.
Google: Nowości w reklamach
, 10.09.2009 r.Starsze
Baterie HP do zwrotu, 14:38
Muzyczna deskorolka, 14:38
Nowsze
Allegro na Oracle, 14:41
Seagate: 750 GB już niedługo, 14:44
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.59 | SQL: 13 | Uptime: 29 days, 15:04 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl