Wtorek, 9 września 2014, 14:54
Nowa technologia wyświetlania reklam
Technologia ta działa jedynie na cyfrowych odbiornikach telewizyjnych i wykorzystuje Hybrid broadcast broadband TV (HbbTV). Standard ten pozwala na łączenie przekazu telewizyjnego z danymi z internetu. Technologia opracowana przez Smartclip umożliwia wyświetlanie reklam w czasie, gdy odbiornik jest włączany lub gdy użytkownik zmienia kanał.Firma Smartclip zapewnia, że jego technologia nie zbiera informacji o użytkowniku, ale nadawcy telewizyjni mogą przekazać do Smartclipa takie dane jak np. kod pocztowy odbiorcy, co pozwoli na lepszą lokalizację reklam.
Testy technologii Smartclipa trwają już w Niemczech. Nie wiadomo, kiedy wspomniane reklamy pojawią się w innych krajach.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
TajMahal: nowa niespotykana platforma cyberszpiegowska
, 15.04.2019 r.
Nowa wersja trojana Faketoken dla Androida atakuje użytkowników aplikacji taksówkowych i umożliwiających dzielenie kosztów przejazdów
, 19.09.2017 r.
Niemal 80% użytkowników portali społecznościowych rozważa zrezygnowanie z nich
, 24.02.2017 r.
Nowa odmiana ransomwaru Locky w natarciu
, 20.12.2016 r.
Koniec licencjonowania Windows 7 i Windows 8
, 07.11.2016 r.Starsze
Premiera Intel Core M z poborem prądu tylko 4,5 wata, 10:57
Microsoft czyści sklepy z aplikacjami, 11:49
Nowsze
Przekładanie warstw grafenu, 14:54
Getty Images oskarżył Microsoft o masowe naruszenie praw autorskich, 14:55
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 6.00 | SQL: 13 | Uptime: 167 days, 3:05 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl