Piątek, 20 lipca 2012, 08:37
Samsung wygrał z Apple
Brytyjski sąd skazał Apple na publikację reklamy z informacją, że Samsung nie skopiował wyglądu iPada.Reklama ma przez pół roku być widoczna na brytyjskiej witrynie Apple. Koncern musi również wykupić reklamę w dziennikach i magazynach.
Sędzia Colin Birss uznał, że jest mało prawdopodobne, by klienci pomylili tablety Samsunga z iPadem. Publiczne twierdzenia, że koreańska firma „ukradła“ wygląd iPada były zatem dla niej krzywdzące. Stąd taki, a nie inny wyrok.
Jeśli wyrok zostanie utrzymany amerykański koncern będzie musiał wykupić reklamę w Financial Times, Daily Mail, Guardian Mobile i T3.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Samsung łata dziury w smartfonach Galaxy
, 25.05.2018 r.
Superkości Samsunga
, 02.03.2016 r.
Samsung wyprodukuje procesory AMD?
, 25.12.2015 r.
Apple: Rynek tabletów się kurczy
, 24.07.2015 r.
Apple: 11 miliardów dolarów w trzecim kwartale br.
, 22.07.2015 r.
Apple podbija Chiny
, 29.01.2015 r.
Samsung i Apple - liderzy zakupów
, 23.01.2015 r.
Apple i U2 wspólnie pracują nad nowym formatem multimedialnym
, 22.09.2014 r.
Samsung i Microsoft kończą spory patentowe?
, 19.08.2014 r.Starsze
Sędzia rezygnuje ze sprawy Kima Dotcoma, 8:10
YouTube zamaże twarze na filmach, 8:05
Nowsze
Samsung z tunerem DVB-T, 9:27
Za DDoS grozi więzienie, 17:22
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 3.17 | SQL: 18 | Uptime: 94 days, 15:12 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl