Środa, 18 lipca 2012, 12:10
Płatne treści w polskim internecie
Na polskim rynku pojawiła się słowacka firma Piano Media, która pomaga mediom internetowym we wprowadzeniu płatnych treści. Chęć skorzystania z jej usług wyraziły 42 serwisy należące do sześciu wydawnictw.Znajdują się wśród nich m.in. Gazeta Wyborcza czy Forbes. Dostęp do płatnej części serwisów będzie kosztował 19,99 złotych miesięcznie. Piano Media zajmie się pobieraniem opłat oraz dystrybucją pieniędzy pomiędzy wydawcami. Część z płaconych przez internautów kwot słowacka firma zostawi dla siebie.
Od dzisiaj na witrynach, które są zainteresowane współpracą z Piano Media, pojawi się logo tej firmy. Będzie to informacja, iż od września część treści witryny będzie dostępna tylko za opłatą.
Oczywiście większa część witryn nadal będzie udostępniana bezpłatnie, co ma przyciągnąć użytkowników. Jednak z najbardziej wartościowych treści będą mogli skorzystać tylko abonenci.
Dotychczas zainteresowanie ofertą Słowaków wyraziły Agora, Murator, Ringier Axel Springer, Media Regionalne, Polskapresse oraz Edytor.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Google przestaje udostępniać bezpłatne Google Apps dla biznesu
, 10.12.2012 r.
Dla blogosfery newsy nie będą płatne
, 26.05.2010 r.
Czas na płatne e-maile?
, 13.08.2009 r.
Warszawa: Bezpłatnego Internetu nie będzie!
, 20.03.2009 r.Starsze
Gdańskie centrum R&D Intela zatrudnia już 1000 pracowników, 16:26
Wysokowydajna polaryzacja w projektorach, 16:19
Nowsze
Intel: 13,5 mld USD za II kwartał, 12:18
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 17.64 | SQL: 13 | Uptime: 496 days, 12:02 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl