Data: Wtorek, 9 listopada 2010, 17:24

Gdzie serwisować telefon iPhone?


Odpowiedź jest prosta, jeśli kupiliśmy telefon u jednego z dwóch operatorów – w sieci Era lub Orange. Obie te sieci mają podpisane umowy ze swoimi własnymi punktami serwisowymi i w razie kłopotów możemy się tam udać. Co jednak, jeśli kupiliśmy telefon u jednego z niezależnych dostawców, lub wręcz przywieźliśmy z podróży zagranicznej?

Do niedawna jedyną możliwością bezpłatnej naprawy gwarancyjnej było odesłanie telefonu za granicę do wymienionych w karcie gwarancyjnej dla danego kraju punktów serwisowych.

Od niedawna oficjalny, autoryzowany przez Apple serwis telefonów iPhone, nie pochodzących z oficjalnej krajowej dystrybucji, prowadzony jest przez naszą firmę – mówi dr Janusz Borodziński, szef serwisu i wsparcia firmy iSource, jedynego polskiego dystrybutora sprzętu Apple. - Oznacza to, że klienci nie muszą już odsyłać swoich telefonów za granicę, wszystkie działania, od diagnostyki po naprawę i dostarczenie urządzenia odbywają się w Polsce. Oczywiście firma prowadzi także pogwarancyjny serwis telefonów, w tym przypadku już bez znaczenia jest miejsce zakupu iPhone. Serwis iSource ma status Apple Authorised Service Provider – oficjalnego serwisu Apple w Polsce, zajmującego się obsługą nie tylko iPhone, ale także komputerów Mac, iMac i MacBook, iPodów i innych urządzeń Apple. Na miejscu można także zlecić rozbudowę swojego urządzenia, a także zamówić usługę odzyskiwania danych.
| Drukuj | Zamknij |