Data: Środa, 18 sierpnia 2010, 18:36

Mio pozostaje liderem na rynku nawigacji w Polsce


Mio Technology utrzymało pozycję lidera w rynku nawigacji samochodowych na polskim rynku w pierwszej połowie 2010 r. Według danych firmy GFK Polonia, od stycznia do czerwca br. Polacy kupili prawie 237 tysięcy nawigacji samochodowych. Najczęściej sprzedawanymi urządzeniami były nawigacje marki Mio.

- To już kolejne kwartały z rzędu, które potwierdzają naszą silną pozycję rynkową. Mio jest ulubioną marką Polaków. W pierwszym półroczu 2010 roku mieliśmy ponad 23% udziału w całym rynku nawigacji samochodowych w ujęciu ilościowym – powiedział Mariusz Manowski, Dyrektor Generalny CEE Mio Technology. – Przed nami jeszcze druga połowa roku, która zwykle jest dobra dla rynku. Zapowiada się więc kolejny dobry rok Mio na polskim rynku.

Marka Mio konsekwentnie utrzymuje pozycję nr 1 na polskim rynku i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej od kilku już lat. Obecne dane GFK Polonia pokazują trend umacniania się na rynku uznanych marek kosztem urządzeń „no name”.

Dane pochodzą z raportu „Rynek nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 r. GFK Polonia, Retail and Technology (Lipiec 2010 r.).”
| Drukuj | Zamknij |