Data: Niedziela, 29 maja 2005, 14:27

AGEIA PsyhX - prezentacja


PPU jest na tyle wydajne i przyszłościowe, że bez problemu może sprawić, że gry komputerowe wykonają kolejny, ogromny skok do przodu. Jeśli producent gry umiejętnie skorzysta z możliwości produktu AGEIA, zwykły CPU nie będzie w stanie wziąć na siebie tych i tylu obliczeń, w przypadku nie posiadania przez nas karty z PPU. Nie ma takiej możliwości, bowiem nawet najnowsze Athlony 64 są po prostu za słabe i co oczywiste, nie były projektowane w takim celu, jak PPU właśnie. Firma pokazała kilka dem przedstawiających działanie karty. Jak można było się spodziewać, robią one dość duże wrażenie. Wiele mówi się o tysiącach sztywnych ciał, prawdziwej płynnej wodzie, symulacji włosów, lawinach skalnych, realistycznych symulacjach zderzeń czy uszkodzeń obiektów i wiele więcej. Jak twórcy gier wykorzystają możliwości PPU to tylko i wyłącznie ich sprawa. Jest nawet bardzo imponujący pomysł uniwersalnego systemu detekcji kolizji, który pozwala oddziałać wzajemnie każdemu obiektowi na każdy w świecie gry. Wszystko to obliczone w prawdziwym czasie na naszych oczach, nie w formie zaskryptowanych działań.

Zapraszam do zapoznania się z prezentacją.
PPU - prezentacja


Źródło: FRAZPC
| Drukuj | Zamknij |