Data: Niedziela, 24 kwietnia 2005, 09:35

Kogo lubisz w Internecie?


Firma Envisional ujawniła ranking najsilniejszych marek Internetu. Zwycięzcą okazał się serwis aukcyjny eBay, rozpoczynający właśnie swoją działalność w Polsce. Wyniki badań wskazują również na Microsoft, Google, Yahoo, Sony i HP. Gigant z Redmond uznawany za najważniejszą markę, był również szósty wśród najgorzej ocenianych firm. Najbardziej negatywne oceny zebrał McDonald’s, a zaraz za nim Coca-Cola, sieć supermarketów Wal-Mart, Nestle i Unilever. Najlepiej postrzegane w „necie” to poza eBay: HP, Dell, Mini i UPS. „Pod względem wpływu na zachowania konsumenckie Internet szybko dogania telewizję. Dlatego wielkie marki nie mogą pozwolić sobie na lekceważenie wizerunku firmy w sieci” – podsumował Ben Coppin, szef Envisional.



Źródło: frazpc.pl
| Drukuj | Zamknij |