Data: Środa, 25 lutego 2009, 15:07

Karen zmienia markę na Komputronik


Salony Karen S.A., czołowego dostawcy technologii mobilnych w Polsce, będą działały pod lepiej rozpoznawalną marką Komputronik. W efekcie staną się integralną częścią wiodącej polskiej sieci ze sprzętem IT i elektroniką użytkową. Faktycznym ich operatorem będzie jednak nadal Karen S.A.

Jednym z rezultatów zmiany marki będzie poszerzenie dotychczasowej oferty. Nie zmieniają się natomiast warunki gwarancji i serwisu dla produktów kupionych w Karen S.A. Salony działające pod nowym szyldem będą realizować wszelkie ewentualne roszczenia serwisowe na poprzednich zasadach.

- Rynek IT jest niezwykle konkurencyjny i dlatego chcemy wykorzystać dobrą możliwość do osiągnięcia jeszcze większej skuteczności w dotarciu do naszych klientów - mówi Jacek Piotrowski, Prezes Zarządu Karen S.A. - Komputronik to jedna z ikon polskiego rynku IT. Działanie pod tą marką zdecydowanie wzmocni postrzeganie oraz rozpoznawalność Spółki w oczach klientów.

Z badań ilościowych wynika, że rozpoznawalność marki Komputronik w jej grupie docelowej sięga 60%, zaś dobrą znajomość tej marki deklaruje nieco ponad połowa potencjalnych klientów. W przypadku Karen rezultaty te wynoszą odpowiednio, 21% oraz 15%. Przeprowadzona niedawno pilotażowa próba ujednolicenia marek potwierdziła uzyskane wyniki. Po tym, jak zmieniono szyld poznańskiego salonu Karen w Centrum Handlowym Panorama, nastąpił 100-procentowy wzrost sprzedaży!

Komputronik S.A. jest w posiadaniu 57% udziałów w Karen S.A. Włączenie ponad 50 salonów Karen do struktury Grupy Komputronik sprawiło, że powstała największa na polskim rynku specjalistyczna sieć oferująca rozwiązania rynku IT, technologii cyfrowych i elektroniki użytkowej.
| Drukuj | Zamknij |