Data: Środa, 28 stycznia 2009, 16:23
Mobilking w potrzebie
Mobilking odniósł najbardziej spektakularny sukces na rynku operatorów wirtualnych, ale właściciel jest niezadowolony. Marka jest najbardziej rozpoznawalnym wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) - dobry pomysł, niskie ceny i kontrowersyjna reklama sprawiły, że stał się największym graczem na tym rynku. Okazuje się, że to papierowy sukces.
Branża aż huczy od spekulacji, że z inwestycji chce się wycofać Penta Investments, właściciel Mobile Entertainment Company posiadającego prawa do marki Mobilking.
- Mobilking wyhamował, Penta jest niezadowolona z wyników i zaczęła szukać inwestora - mówi jedno z nieoficjalnych źródeł.
Właściciel Mobile Entertainment Company nie zaprzecza.
- Analizujemy kilka strategicznych wariantów dotyczących przyszłości Mobilkinga. Jak zapadnie decyzja, będziemy mogli przekazać więcej informacji - mówi Martin Danko, PR Manager Penta Investments.
Mobilking walczył o prawdziwie męskiego klienta nie tylko dobrze sprofilowaną ofertą, ale też niskimi cenami. A taka strategia kosztuje...
Grzegorz Pietrzak
|
Drukuj |
Zamknij |