Data: Środa, 28 stycznia 2009, 16:23

Mobilking w potrzebie


Mobilking odniósł najbardziej spektakularny sukces na rynku operatorów wirtualnych, ale właściciel jest niezadowolony. Marka jest najbardziej rozpoznawalnym wirtualnym operatorem komórkowym (MVNO) - dobry pomysł, niskie ceny i kontrowersyjna reklama sprawiły, że stał się największym graczem na tym rynku. Okazuje się, że to papierowy sukces.

Branża aż huczy od spekulacji, że z inwestycji chce się wycofać Penta Investments, właściciel Mobile Entertainment Company posiadającego prawa do marki Mobilking.

- Mobilking wyhamował, Penta jest niezadowolona z wyników i zaczęła szukać inwestora - mówi jedno z nieoficjalnych źródeł.

Właściciel Mobile Entertainment Company nie zaprzecza.

- Analizujemy kilka strategicznych wariantów dotyczących przyszłości Mobilkinga. Jak zapadnie decyzja, będziemy mogli przekazać więcej informacji - mówi Martin Danko, PR Manager Penta Investments.

Mobilking walczył o prawdziwie męskiego klienta nie tylko dobrze sprofilowaną ofertą, ale też niskimi cenami. A taka strategia kosztuje...

Grzegorz Pietrzak
| Drukuj | Zamknij |