Data: Sobota, 24 maja 2008, 10:40

Segment ekranów OLED się rozkręca


Koncern Sony zainwestuje 210 milionów dolarów w rozwój produkcji ekranów OLED i zamierza wprowadzić na rynek średnie oraz duże panele przed końcem 2008 roku.

Segment ekranów OLED nie rozwija się w takim tempie, na jaki zasługuje innowacyjność tych paneli. Dlatego Sony, producent pierwszego telewizora z panelem OLED, zainwestuje 210 milionów dolarów, aby rozwinąć skrzydła właśnie w tym segmencie. Przed końcem 2008 roku japoński koncern zamierza wprowadzić na rynek średnie oraz duże (niestety niesprecyzowano jak duże) ekrany, zaś w następnym roku fiskalnym (kwiecień 2009) planuje produkcję większej ilości i większych rozmiarów paneli OLED.

Oczywiście, konkurencja – Samsung oraz Toshiba – nie śpi, więc możemy przypuszczać, że segment paneli wytwarzanych w technologii OLED rozwijał się będzie w dość szybkim tempie.

CHIP
| Drukuj | Zamknij |