Data: Środa, 21 maja 2008, 10:41

AMD nie chce być już producentem komponentów


Advanced Micro Devices przedstawiło zarysy nowej strategii rynkowej: korporacja nie chce być już postrzegana jako producent komponentów, tylko dostawca całościowych rozwiązań i platform.

Główny nacisk marketingowy i produkcyjny ma być położony na trzy główne rozwiązania: AMD LIVE!, AMD GAME! oraz AMD Business Class. Zostały one pomyślane jako platformy mające zadowolić użytkowników oczekujących sprawności komputerów w różnych zastosowaniach.

Marka AMD LIVE będzie mogła się znaleźć zarówno na komputerze stacjonarnym, jak i przenośnym. AMD chce, aby klient nie znający się na technice i czujący się przytłoczonym przez „technomowę” mógł w łatwy sposób odnaleźć komputer pasujący do jego potrzeb.

AMD liczy na wykorzystanie „efektu Apple”. Producent Maców zdołał przekonać do swoich wyrobów dzięki ich możliwych zastosowaniach, a nie dzięki wyróżniającemu się sprzętowi.

Michał Tomaszkiewicz
| Drukuj | Zamknij |