Data: Czwartek, 13 marca 2008, 17:02

AOL kupił Bebo za 850 mln USD


Amerykański koncern medialny AOL podpisał umowę dotyczącą przejęcia portalu społecznościowego Bebo, za 850 milionów dolarów. Ogólna liczba użytkowników Bebo, wynosi 40 milionów na całym świecie.

Bebo jest szczególnie popularne w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Nowej Zelandii. W USA serwis utrzymuje się na 3 pozycji, jeśli chodzi o popularność wszystkich stron społecznościowych. Niedawno powstała polska wersja tego portalu.

Według AOL, użytkownicy Bebo są szczególnie zaangażowanymi odbiorcami i średnio przeglądają aż 78 podstron dziennie. Wkrótce nastąpi zapewne integracja Bebo z platformą reklamową, utrzymywaną przez AOL, jak również z komunikatorami tej firmy – AIM oraz ICQ.

Obecna prezes Bebo, Joanna Shields, pozostanie na stanowisku, odpowiadając jednocześnie przed szefem AOL – Ronem Grantem. W przejętej firmie pracuje 100 osób w Wielkiej Brytanii, San Francisco oraz Austin.
| Drukuj | Zamknij |