Data: Piątek, 1 lutego 2008, 13:30

Mobilne reklamy Nokia


Nokia Poland przeprowadziła pierwszą w Polsce kampanię reklamową w mobilnej wersji wyszukiwarki Google. Linki sponsorowane promujące bezprzewodowy zestaw samochodowy Nokia CK-15W pojawiają w wyszukiwarce w telefonach komórkowych i odsyłają do mobilnej strony stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii.

Tak skierowana kampania zapewnia podwójnie precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, ponieważ trafia do użytkowników szukających informacji związanych z reklamowanym produktem i korzystających z nowych funkcji telefonu komórkowego. „Polacy zaczynają coraz chętniej surfować po mobilnych stronach internetowych, tym samym potencjał reklamowy tego medium szybko rośnie” - mówi Marcin Danielewski z Nokia Poland.

Nokia jest liderem rozwiązań mobilnych wykorzystującym najnowsze rozwiązania technologiczne. Jako firma, która stawia na nowoczesne formy kontaktu ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, wybrała reklamę w serwisach mobilnych.

Mobilny Internet cechuje się inną specyfiką niż stacjonarny. Male klawisze telefonu, niewielki ekran, hałas otoczenia i specyficzne potrzeby użytkownika Internetu w telefonie komórkowym to wszystko należy uwzględnić planując kampanię reklamową w tym medium – mówi Marcin Siekierski SEM Manager w ACR. Zespół specjalistów K2 i ACR koncentrujących się na Performance Marketing w wyszukiwarkach internetowych oraz wyjątkowe doświadczenie w zakresie technologii mobilnych uzupełniają się i dają coraz lepsze wyniki .

Stąd też decyzja o podjęciu w najbliższej przyszłości podobnych działań, które będą testowane przy promocji kolejnych produktów firmy Nokia.
| Drukuj | Zamknij |