Data: Środa, 7 listopada 2007, 13:38

Reklama w Internecie rośnie najszybciej


Rynek reklam on-line rośnie w Polsce najszybciej – w porównaniu do ubiegłego roku, nakłady na promocję w Sieci wzrosły w trzecim kwartale o 40%.

To zdecydowanie szybciej, niż rozwija się cały rynek reklamowy, który był większy niż w 2006 roku o 16%. Analiza została przeprowadzona przez CR Media Consulting.

Wzrost przychodów z reklam wyniósł w przypadku mediów telewizyjnych 23%, w wypadku prasy tradycyjnej 7%, a zainteresowanie reklamodawców branżą radiową zwiększyło się kwotowo o 10%. Analitycy oczekują, że rok 2007 skończy się ogólnym wzrostem wydatków na reklamę o 11%.

Przyszłość ma być nieco mniej różowa – w latach 2008-09 rynek reklamy ma rosnąć w tempie 8,5 - 10 procent rocznie.

Michał Tomaszkiewicz
| Drukuj | Zamknij |