Data: Wtorek, 30 października 2007, 12:57

Palic: GeForce 8800GT własnej konstrukcji


Firma Palit Microsystems, jako pierwsza wprowadza na rynek kartę GeForce 8800GT wyposażoną w system chłodzenia własnej konstrukcji, zapewniający lepsze warunki termiczne, a jednocześnie redukujący hałas.

 Karta Palit GeForce 8800GT zbudowana według własnego projektu posiada system chłodzący, który zapewnia ciszę dzięki radiatorowi oraz dobry przepływ powietrza dzięki wentylatorowi, oferując znacznie więcej niż referencyjne rozwiązanie Nvidia.
 Nowy efektywny system chłodzenia zainstalowany na karcie Palit GeForce 8800GT został zaprojektowany przez zespół Palita zajmujący się badaniami i rozwojem. Ten system chłodzący utrzymuje relatywnie niską temperaturę procesora GPU, nawet w przypadku podkręcenia, co jest bardzo dobrą wiadomością dla overclockerów.
 Karta jest wyjątkowo cicha, ponieważ nowy system chłodzący Palita, zapewnia redukcję hałasu do maksymalnie 29.5dB, co z pewnością spodoba się wszystkim użytkownikom wrażliwym na głośnie dźwięki.
 3-fazowy system zasilania zaprojektowany przez jest znacznie lepszym rozwiązaniem od standardowego sytemu 2-fazowego i pozwala karcie Palita GeForce 8800GT utrzymywać niższą temperaturę co oznacza dłuższe życie karty oraz dużo wyższe możliwości podkręcania.

Palit GeForce 8800GT w pełni obsługuje standard PCIe 2.0 i posiada silnik NVIDIA PureVideo HD drugiej generacji, dzięki czemu jest idealną kombinacją wydajności, funkcjonalności i ceny, a także doskonale nadaje się do stosowania w systemach SLI. Karta posiada 112 jednostek strumieniowych, 256-bitową szynę danych do pamięci, wszystkie standardowe funkcje kart serii GeForce 8 oraz pełną obsługę DirectX 10.

Dodatkowo, już wkrótce Palit zaprezentuje wersję karty GeForce 8800GT ze znanej wersji “Sonic”.

Palit 8800GT

Palit 8800GT



Podstawowe funkcje


Zunifikowana architektura NVIDIA®
Zunifikowane jednostki cieniujące są dynamicznie przydzielane w zależności od bieżących potrzeb dla operacji cieniowania pikseli lub wierzchołków, do obliczania geometrii, lub przekształceń fizycznych. Dzięki temu wydajność w grach może być nawet dwukrotnie wyższa niż przy GPU poprzednich generacji.
Technologia GigaThread™
GigaThread ™ pozwala na efektywne wykorzystanie mocy obliczeniowej GPU, gdy procesor operuje na tysiącach niezależnych i równoległych wątków w programach następnej generacji.
Pełna obsługa Microsoft® DirectX® 10
Pierwszy na świecie procesor GPU z obsługą DirectX 10 oraz pełną obsługą Shader Model 4.0 oferuje niezwykły realizm obrazu oraz grafikę z efektami o filmowej jakości.
Technologia NVIDIA® SLI™
Umożliwia równoległe wykorzystanie dwóch kart, dzięki czemu wydajność wzrasta nawet 2-krotnie w stosunku do pojedynczej karty, dostarczając niezrównanych wrażeń w najnowszych grach. Korzystając z interfejsu PCI Express® technologia SLI wybitnie podnosi wydajność w najbardziej wymagających grach.
Obsługa PCI Express 2.0
Zaprojektowana zgodnie z nową architekturą PCI Express 2.0, pozwalającą na pracę z najbardziej wymagającymi aplikacjami 3D i grami, dzięki zmaksymalizowaniu przepustowości szyny do 5 GT/s. Produkty PCI Express 2.0 są w pełni wstecznie kompatybilne z płytami głównymi w obecnym standardzie PCI Express.
Silnik NVIDIA® Lumenex™
Zapewnia niedostępną do tej pory jakość obrazu, zmiennoprzecinkową dokładność obliczeń oraz ultra wysokie ilości FPS.
16-krotny Anty-aliasing
Wysokiej jakości anty-aliasing z 16 krotnym próbkowaniem wygładza krawędzie i zapobiega powstawaniu na nich załamań.
128-bitowy zmiennoprzecinkowy tryb HDR (High Dynamic-Range)
Dwukrotnie wyższa dokładność w porównaniu z poprzednią generacją gwarantuje niezwykle realistyczne efekty oświetlenia — teraz także z obsługą wygładzania krawędzi.
Technologia NVIDIA® Quantum Effects™
Zaawansowane jednostki cieniujące pozwalają na symulacje oraz przeliczanie efektów fizycznych przez GPU, zwalniając główny procesor CPU i pozwalając mu na skoncentrowanie się na silniku gry.
| Drukuj | Zamknij |