7point.pl – nowe rozwiązanie analityczne
Ruszył nowy polski system do badania oraz analiz Internetu stworzony przez firmę
Lege Artis Sp. z o.o. Rozwiązanie to umożliwia m.in. analizę struktury i atrakcyjności serwisu, sprawdzenie zachowań użytkowników czy poznanie pozycji serwisu w Internecie.
System
7point najlepiej określa siedem niestandardowych rozwiązań (
http://www.7point.pl/CoNasWyroznia.html), jakie zaproponowali jego twórcy. Są to m.in. statystyki pojedynczych adresów url, możliwość wybierania dowolnego zakresu czasu – można oglądać dane obejmujące dowolny dzień, miesiąc lub rok czy też monitorowanie statystyk wielu domen w ramach jednego konta. W 7point istnieje także możliwość liczenia statystyk dla aliasów/mirrorów zarejestrowanej domeny, bez konieczności rejestrowania ich jako osobne. Warunkiem jest jedynie to, by witryny zamieszczone pod tymi adresami nie różniły się zawartością od tej głównej, zarejestrowanej w systemie statystyk.
Warty uwagi jest interfejs aplikacji (zaprojektowany w ten sposób, by móc wygodnie i szybko po nim się poruszać). Ułatwione zostało przełączanie pomiędzy widokami przedstawiającymi te same dane w różnych kontekstach, zaprojektowano system filtrowania wyników oraz udostępniono ulubione widoki (dzięki którym można w szybki sposób dotrzeć do najczęściej oglądanych).
Jak twierdzi
Rafał Wawak, Prezes 7point, autorom systemu zależało na stworzeniu profesjonalnego i zarazem przyjaznego narzędzia do badania i kreowania zachowań konsumenckich - „
Mamy nadzieję,
że udało nam się osiągnąć ten cel” – dodał Wawak.
7point zaprojektowany został głównie z myślą o webmasterach i marketerach.
Strona główna www.7point.pl
Projektem pilotażowym tej usługi był NEOSTAT. Okres jego funkcjonowania, to czas poświęcony przede wszystkim na badania i testy. Przez 12 miesięcy zespół Lege Artis analizował i usprawniał funkcjonalność systemu.
Do grona klientów 7point należą już m.in. militaria.pl, e-solutions czy e-markt.pl.