Data: Sobota, 19 maja 2007, 17:18

Motorola prezentuje nową generację telefonów komórkowych


Nowy Jork, Londyn, Bangkok, 15-17 maja 2007 – Motorola, Inc. (NYSE: MOT) prezentuje nową generację telefonów komórkowych z klapką model RAZR2 – jeszcze bardziej płaski niż jego poprzednik i jeszcze bardziej zaawansowany technologicznie. Nowy RAZR2 będzie dostępny w trzech wersjach MOTORAZR V8 (GSM), MOTORAZR V9 (3G/HSDPA) i MOTORAZR V9m (EVDO CDMA) w wybranych krajach w lipcu, a pozostałe stylowe i multimedialne modele MOTORIZR Z8, MOTO Q i ROKR Z6 trafią do sprzedaży za miesiąc.

Motorola konsekwentnie przybliża się ze swoimi telefonami do idei “seamless mobility” – koncepcji łatwej i skutecznej komunikacji bezprzewodowej między ludźmi i urządzeniami. Dzięki zaprezentowanym najnowocześniejszym modelom Motoroli wygodne korzystanie z multimediów, prosty dostęp do internetu czy najwyższa jakość muzyki są w zasięgu ręki – mówi Ed Zander, prezes Motoroli.

Seria MOTORAZR2


Motorola z MOTORAZR zrewolucjonizowała myślenie o telefonach komórkowych, oferując jako pierwsza niezwykle cienki model z klapką. RAZR2 to kontynuacja nowatorskiego podejścia łączenia designu i funkcjonalności w telefonie komórkowym.





Nowa generacja RAZR to między innymi:
- całkowicie przebudowany interfejs użytkownika, dzięki czemu znacznie szybciej wyszukuje się kontakty; możliwość przypisania wielu numerów do tej samej osoby;
- łatwe do sprofilowania główne menu, dzięki czemu nie trzeba więcej niż 2-3 kliknięć, by skorzystać z ulubionej aplikacji;
- udoskonalone wyświetlacze zapewniają użytkownikom największy w swojej klasie 2.0” zewnętrzny ekran oraz wewnętrzny wyświetlacz 2.2” o rozdzielczości 240x320;
- bez otwierania telefonu można czytać wiadomości na zewnętrznym wyświetlaczu i odpowiedzieć za pomocą zaprogramowanych wiadomości tekstowych;
- nowy szybszy procesor, a przesłanie piosenki po szybkim łączu USB 2.0 zajmuje tylko 2-3 sekundy;
- technologia Motoroli Crystal Talk automatycznie przystosowuje się do warunków otoczenia tak, że nawet w hałaśliwym miejscu można bez problemu przeprowadzić rozmowę;
- obudowa z delikatną w dotyku tylnią klapką i wykończeniem z nierdzewnej, wytrzymałej stali, ponad 100 tysięcy testów aluminiowych zawiasów klapki gwarantuje jej wytrzymałość;
- wybrane wersje oparte o platformę Linux/Java pozwalającą na stałą rozbudowę mobilnej architektury;
- RAZR2 V8 oprowadza głosowo użytkownika po interaktywnym menu, listach kontaktów, e-milach i SMS-ach; (w wybranych językach)
(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)


Pozostałe zawansowane modele Motoroli:

MOTORIZR Z8


Ten telefon wpisuje się w trend “mobilnego lifestyle’u”, dając użytkownikom dostęp do filmu, telewizji, muzyki, internetu i gier w najwyższej jakości. To pierwszy na świecie tak zaprojektowany model, by po rozsunięciu dopasował się do kształtu twarzy. Głównymi cechami tej słuchawki z HSDPA są:
- prędkość pobierania muzyki do 3.6Mbps, obecnie najszybsza możliwa prędkość bezprzewodowego transferu danych;
- doskonała rozdzielczość wyświetlacza działającego w pozycji portretowej i horyzontalnej;
- doskonała jakość wideo konkurencyjna dla TV – nagrywanie i odtwarzanie z prędkością do 30 klatek/ sek.;
- możliwość rozszerzenia zewnętrznej pamięci z 4GB do 32GB;
- dostęp do mobilnej TV – streaming z kanałów m.in. CNN i BSkyB;
- mobilne gry – dostęp do wybranych i popularnych gier oferowanych przez Electronic Arts, np. demo gry EA BIG SPORTS SSX3.



Chcąc dostarczyć pełną rozrywkę, Motorola jako pierwsza będzie dystrybuować model MOTORIZR Z8 z filmem “Tożsamość Bourne’a” zapisanym na karcie pamięci 512MB microSD oraz z lekkimi słuchawkami Bluetooth Stereo ROKR S9.

(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)

ROKR Z6


Według badań Motoroli 54% konsumentów chciałoby mieć w telefonie odtwarzacz MP3, a 27% uważa to za warunek konieczny. Nowy muzyczny ROKR Z6 ma powtórzyć w Europie i Azji sukces na rynku chińskim i hinduskim modelu ROKR E6.



Model Z6 ma następujące cechy:
- dedykowane muzyczne klawisze do nawigacji, by bezpośrednio zarządzać zasobami muzycznymi;
- szybki transfer muzyki dzięki High Speed USB 2.0 – przykładowo przesłanie 500 piosenek zajmuje ok. 15 minut;
- przyjazny i łatwy sposób zarządzania zasobami muzycznymi – Windows Media Player ułatwia przesyłanie muzyki z PC-ta, możliwość odebrania telefonu przy podłączeniu do komputera;
- możliwość zachowania do 2GB plików (ok. 1000 piosenek) na wymienialnej karcie pamięci;
- technologia Bluetooth Stereo zapewniająca bezprzewodowe słuchanie muzyki, np. z najnowszych słuchawek Bluetooth Stereo Motoroli – ROKR S9.

Motorola zawarła umowę z firmą Napster (Nasdaq: NAPS), na podstawie której użytkownicy Motoroli będą mogli łatwiej pobierać muzykę na telefon a dodatkowo przez miesiąc będą mieli darmowy i nieograniczony dostęp do ponad 3 milionów utworów, dzięki Napster To Go®.

(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)

MOTO Q


Smartfony MOTO Q 8 (GSM/EDGE) i MOTO Q 9 (HSDPA), przeznaczone do łączenia pracy z rozrywką, to następcy wprowadzonego w 2006 r. na rynek amerykański telefonu MOTO Q (CDMA), którego sprzedano już ponad milion sztuk. Żaden inny QWERTY nie sprzedawał się tak dobrze w tak krótkim czasie.
Nowy MOTO Q 9 to czterozakresowy telefon z klawiaturą QWERTY – oparty o system operacyjny Windows Mobile 6.0 TM – łączy elegancki wygląd i system HSDPA/UMTS, umożliwiając bezprzewodowy transfer danych z prędkością do 3.6Mbps. W około 6 sekund można przesłać na telefon ulubiony utwór, nie dotykając komputera..

(Niektóre możliwości mogą nie być aktywowane przez operatora na danym rynku, i/ albo ich nadajniki mogą ograniczać ich zakres)

Informacje i zdjęcia portfolio zaawansowanych modeli na 2007 rok (w języku angielskim) są dostępne pod adresem www.motorolalaunch.com


Motorola jest światowym liderem w dziedzinie telekomunikacji, należącym do grona firm z listy Fortune 100. Jest dostawcą mobilnych produktów i rozwiązań z dziedziny łączności szerokopasmowej i sieci bezprzewodowych. W 2006 roku globalna sprzedaż Motoroli wyniosła 42,9 mld USD.
W domu, w samochodzie, czy w pracy, Seamless Mobility daje pełną mobilność, pozwalając w każdej chwili skontaktować się z ludźmi i zdobyć potrzebne informacje od przemieszczających się urządzeń i ludzi. Seamless Mobility wykorzystuje potencjał konwergencji technologii, umożliwiając szybszą, oszczędną i elastyczną komunikację.
www.motorola.com oraz www.motorola.pl
| Drukuj | Zamknij |