Data: Czwartek, 17 maja 2007, 12:55

Nowy wizerunek Varico


Varico producent oprogramowania znany na polskim rynku od 1989 zmienia system identyfikacji wizualnej. Nowoczesny wizerunek nawiązuje do najnowszych trendów na światowych rynkach IT, a zmianie uległo logo firmy, opakowania jak i strona firmowa.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów i nasilającą się rywalizację konkurencyjną, Varico podjęło strategiczną decyzję dotyczącą zmiany systemu identyfikacji wizualnej. Nowy wizerunek jest całkowicie odmienny od tego jaki znany był klientom już od 1989r. Jest on silnie inspirowany współczesnymi trendami na światowym rynku IT. Jego cechą charakterystyczną jest położenie szczególnego nacisku na wysoką wartość estetyczną oraz profesjonalny i modernistyczny wygląd.

Varico postawiło na multimedia i pełne wykorzystanie możliwości Internetu, tworząc od nowa główny serwis intenetowy www.varico.com, mikrowitryne wizerunkową dla nowego produktu INFInet System www.infinet.pl oraz prezentację mulitmedilną dystrybuowaną wśród potencjalnych i obecnych klientów.

"Nowy wizerunek z pewnością pozwoli nam lepiej komunikować się z rynkiem, bo wyraża nasze aspiracje i wartości, jakimi się kierujemy. Pokazuje to, co w Varico najlepsze i z pewnością pozwoli nam zwiększyć sprzedaż" - twierdzi Dyrektor Generalny Rafał Łożyński.

Zmiana wizerunku jest symbolem gruntownych przemian w przedsiębiorstwie oraz początkiem rynkowej ofensywy. W tym roku Varico wprowadza na rynek wszystkie odpowiedniki swoich DOS’owych programów i intensywnie promuje sprzedaż aplikacji intenetowych: CMS, eSklep. eLaearning oraz CRM.


Firma Varico została założona w roku 1989. Jest producentem oprogramowania i dostawcą usług informatycznych dla MSP. Varico oferuje szeroki asortyment produktów i usług stworzonych w celu dostarczania kompleksowych rozwiązań IT i realizacji misji "na wszystko mamy program”.
| Drukuj | Zamknij |