Data: Poniedziałek, 27 marca 2006, 16:29

Call Center - sukces przez telefon


W USA był to już prawdziwy boom, w Europie Wschodniej - następuje właśnie teraz. Mnogośc firm oferujących usługi Call Center rośnie w dużym tempie.

Call Center jest to dział w ramach organizacji, gdzie pracownicy wykorzystują infrastrukturę telefoniczną i informatyczną do obsługi rozmów telefonicznych (przychodzących i wychodzących) w celu wymiany informacji z klientami. Contact Center stanowi rozszerzenie funkcjonalności Call Center o możliwości interakcji z klientami poprzez kolejne nowoczesne kanały takie jak e-mail, sms, Internet (chat, Web CallBack, Web Collaboration).

Firma Telbridge oferuje swoim klientom całą paletę gotowych produktów, usług i rozwiązań niezbędnych dla stworzenia Call Center / Contact Center.

Poza specjalizacją (sprzedaż przez telefon) firma zajmuje się obsługą klientów (infolinie, help-desk) w języku polskim oraz dowolnie wybranym języku obcym (multijęzykowe call center / contact center).
| Drukuj | Zamknij |