heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Środa, 11 października 2006, 20:27

Cztery rdzenie nie dla graczy

Cały świat czeka z podnieceniem na czterordzeniowe procesory Intela i AMD, wszak to demony szybkości. Problem w tym, że rynek użytkowników indywidualnych, którzy potrzebują bardzo mocnych komputerów to głównie rynek graczy, a według producentów gier cztery rdzenie nic w grach nie dadzą.

Optymalizacja gry pod kątem pracy z wykorzystaniem czterech rdzeni to praca bardzo czasochłonna, mogąca zając nawet rok. Już przystosowanie oprogramowania do obsługi dwóch rdzeni było dosyć trudnym zadaniem, ale do czterech jest po prostu nieopłacalne.

Summa summarum gracze powinni odetchnąć z ulgą – nie będą musieli wydawać ciężkich pieniędzy na nadchodzące procesory cztero-rdzeniowe, bo i tak na tym nie skorzystają, a ceny dwurdzeniowych prawdopodobnie pójdą w dół.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

11.10.2006 r.

Intel inwestuje w Nvidię, 20:25

Wkładki do butów na baterie, 20:25


Nowsze

16.10.2006 r.

Radeon X1950 od Sapphire, 1:13

Nadchodzi przełom technologiczny, 7:54


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


guarnieri - 25 listopada 2006, 17:01

ucieszyłem się tą wiadomością(ze dwurdzeniowe stanieją),bo gry mnie nudzą,ale dwa rdzenie powinny poprawić ,,osiągi czasowe' przy obróbce i konwersji filmów.A na cztery poczekam na rewolucje i np 16 rdzeni.Albo 32,co mi tam,jak szaleć to szaleć



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.65 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 23:16 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl