heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl

Online: 105

Wtorek 19 września 2017 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Artykuł

Komentarzy: 0 | Autor: eddy@heh.pl | Wyświetleń: 12537 | Data: 31 maja 2012, 14:28

Na co powinny zwracać uwagę firmy promując się w sieci?

Dostępność strony www, możliwość kontaktu przez e-mail, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google oraz profil na Facebooku – to zdaniem internautów niezbędne elementy, o jakie muszą zadbać małe i średnie firmy w internecie. Wynika tak z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net, w ramach programu Firma Przyjazna Internautom.

Najczęstsze błędy popełniane przez firmy w sieci


Wyniki badania pokazują, że przedsiębiorcy nie wykorzystują w pełni możliwości promocji, jakie daje im internet. Pierwszym, najpoważniejszym błędem wskazywanym przez internautów (50,69 proc.), jest niepodawanie cen udostępnianych produktów. Jako drugi w kolejności (34,70 proc.) jest wymieniany brak wiarygodnych informacji o firmie w jej publikacjach internetowych. Internauci wytykają też firmom zbyt ogólne i krótkie opisy produktów (31,49 proc.), wstawianie tych samych treści na różnych stronach internetowych (20,09 proc.), brak referencji lub opinii o firmie (19,36 proc.), a także brak informacji o firmie w Google (14,40 proc.).

Najczęstsze błędy firm w sieci wg Internautów

Najczęstsze błędy firm w sieci wg Internautów



Internauci: MSP muszą mieć...


Za działania niezbędne w promocji w internecie ankietowani użytkownicy uznali: udostępnianie profesjonalnej firmowej strony internetowej (83,18%) oraz możliwość skontaktowania się z firmą drogą mailową (35,28%). Co ciekawe, w pierwszej czwórce wymagań znalazły się również osiąganie wysokich pozycji w Google (23,95%) i posiadanie profilu na Facebooku (13,61%).

Które działania firm są niezbędne wg Internautów?

Które działania firm są niezbędne wg Internautów?



- Badania pokazały, że świadomość klientów w sieci w ostatnich latach znacznie wzrosła. Aby móc o nich zabiegać, firmy powinny podjąć szereg działań, które mogą im pomóc osiągnąć sukces w komunikacji z potencjalnym konsumentem. Myślę, że to bardzo ważne, aby firmy stale zwiększały swoją wiedzę na temat marketingu w internecie. Temu właśnie służy nasz program Firma Przyjazna Internautom. Dzięki niemu przedsiębiorcy mogą doskonalić oferowane przez siebie usługi i zwiększać swoje szanse na pozyskanie klientów w sieci – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel szwajcarskiej firmy NNV AG, właściciela portalu Firmy.net.

Badanie zostało przeprowadzone 12 lutego 2012 roku wśród internautów, którzy kiedykolwiek wystawili opinię przedsiębiorstwom zamieszczonym w katalogu Firmy.net. Miało ono postać ankiety internetowej. Na pytania odpowiedziało 1606 osób.

Poleć znajomym: Udostępnij

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  








Polecamy IQ.pl


Copyright © 2002-2017 | Prywatność | Online: 105 | Load: 1.56 | SQL: 4 | Uptime: 34 days, 1:03 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl