heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 29 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

F.e.a.r.


83.16.81.* napisał:
IPB Image
First Encounter Assault Recon
F.E.A.R


http://whatisfear.com/

http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria%5CGaleria%5C8769093.jpg

http://gamershell.com/download_10167.shtml

http://gamershell.com/download_10939.shtml

http://gamershell.com/download_11187.shtml

http://www.idg.pl/ftp/gry_2648/F.E.A.R..Public.Tools.1.02.html - Narzędzia do gry F.E.A.R. umożliwiające tworzenie własnych poziomów do gry w trybie single i multiplayer. Pakiet zawiera też oprogramowanie do postawienia niezależnego serwera do rozgrywek sieciowych



Opis Gry :

CYTAT(gry-online.pl)
F.E.A.R. to gra FPS autorstwa twórców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Członkowie zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym. ...




Bohaterowie :



Gracz

Nowo upieczony żołnierz specjalnej jednostki F.E.A.R. przygotowanej do wykonywania najtrudniejszych zadań, w jakich zawodzą podstawowe środki. To właśnie w tę postać wcielimy się w grze poznając zarazem ponurą i wstrząsającą fabułę, w jakiej główne skrzypce odgrywać będzie Paxton Fettle. Osobnik, którym pokierujemy jest bezimienną maszyną do zabijania wytrenowaną w celu wykonywania najbardziej karkołomnych zadań. W tym celu został wyposażony w szereg możliwości a jedną z nich jest zdolność spowalniania czasu...

Paxton Fettel

Bezwzględny morderca, który zabija i pożera swoje ofiary w niezwykle wyrafinowany i okrutny sposób. Jest on głównym winowajcą całego zamieszania. Już wcześniej sprawiał ogromne kłopoty tak wielkie, że o jego losach zadecydował rząd. Bez wahania zapadła decyzja o odizolowaniu go od społeczeństwa. W tym celu został zamknięty w odosobnionej celi a do jego mózgu wszczepiono mikroprocesor pozwalający śledzić każdy ruch owego osobnika. Jednym z naszych głównych zadań będzie odnalezienie i zneutralizowanie Fettela, ale nie będzie to takie łatwe jakby się mogło wydawać.

Alma

Niezwykle tajemnicza ośmioletnia dziewczynka. Która swym zachowaniem wywoła w nas przerażenie. Nie wiadomo o niej za wiele ale domniemywać można, że jest prawdopodobnie dzieckiem jednego z pracowników korporacji Armacham ale ile w tym prawdy dowiemy się gdy pełna wersja programu znajdzie się w sprzedaży.

Rowdy Betters
Jest koordynatorem zadań w jednostce F.E.A.R. To właśnie dzięki temu panu zostaliśmy wysłani do pierwszej misji od razu po skończeniu treningu. A stało się tak, dlatego że uzyskaliśmy najlepsze wyniki w odbytym treningu. Każda misja, w jakiej przyjdzie nam wykonać cele będzie rozpracowywana właśnie przez Bettersa. To on udzieli nam przeróżnych wskazówek na początku jak i w trakcie zadań. Dokona analizy znalezionych informacji, przestudiuje obszary działań i generalnie wykona wszystko, co związane jest z taktyczną stroną misji.

Jin Sun-Kwon

Ta urocza kobieta pochodząca z Korei Południowej jest ekspertem w dziedzinie medycyny sądowej. Jej zadaniem stawianym przez jednostkę F.E.A.R. jest badanie i dokonywanie analiz miejsc zbrodni. Mimo to ta niepozorna osobą odgrywa nieocenioną prace na rzecz grupy. I nikt wewnątrz F.E.A.R. nie wyobraża sobie braku Jin.

Doktor Harlan Wade

Jeden z wielu pracowników korporacji Armacham, ale zarazem jeden z, niewielu który odpowiada za tajne projekty. To właśnie tajne badania i eksperymenty stają się głównym tematem fabuły... Na przykładzie tego pana widać jak na dłoni, że stare powiedzenie o tym, że pozory mylą jest jak najbardziej aktualne.


Walka wręcz :


Uderzenie bronią


Pierwszym najbardziej typowym, bo spotykanym czasem w innych grach jest uderzenie bronią/kolbą. Jest to najbardziej przydatne w momencie, kiedy jesteśmy w zwarciu z przeciwnikiem a skończy się nam amunicja, należy wtedy jak najszybciej wcisnąć klawisz opowiadający atakowi wręcz i „przyłożyć” naszemu przeciwnikowi i podziwiać jak pada na ziemie


Wślizg


Wślizg to ostatni rodzaj ataku. Polega on na nagłym „ślizgnięciu się” po ziemi. Wygląda to mniej więcej jak wślizg grając w piłkę nożną icon_smile3.gif Zbliżając się do przeciwnika możemy spróbować powalić przeciwnika na ziemie poprzez wślizg w jego nogi. Taki ruch może być także przydatny w momencie potrzeby nagłego pochylenia się np. widząc lecący prosto w nas granat możemy spróbować się prześlizgnąć pod jego torem lotu. W trybie MP może się często zdarzać, że przeciwnik po pojawieniu się „za rogu”, gdy tylko nas ujrzy a my będzie stać dostatecznie blisko niego, od razu będzie próbować nas w ten sposób pokonać. Wślizg wykonujemy poprzez połączenie przycisków „kucanie” + „atak wręcz".


Pięści

Drugim podobnym uderzaniem jest zwykłe uderzanie pięściami niczym bokser, aby uśmiercić w ten sposób przeciwnika nie wystarczy jeden celny cios a cała seria. Aby „boksować” chowamy naszą broń i w ty momencie ujrzymy nasze pięści zwarte i gotowe do uderzenia. Warto dodać ze używając tylko pięści poruszamy się znacznie szybciej niż w przypadku używania broni, co zwiększa nasze szanse na sfragownie/dobicie naszego przeciwnika tym sposobem.


Kopnięcie z wyskoku

Kopnięcie z wyskoku to następny rodzaj ciosu bez użycia broni. Jest bardzo szybki łatwo można nim zaskoczyć przeciwnika. Biegnąc w stronę wroga podskakujemy i wciskamy przycisk ataku wręcz w tym momencie nasza postać podskoczy wykonując „potrójne” kopnięcie. Należy uważać aby nie przelecieć obok naszego celu, bo prawdopodobnie skończy się to serią pocisków uderzających nas w plecy. Kopnięcie z wyskoku w trybie MP uśmierca od razu, w trybie SP jest to zależne od rodzaju przeciwnika. Tych słabszych pokonamy jednym udanym kopnięciem.


Kody for nooby :

Podczas gry naciśnij klawisz rozmowy (domyślnie "t"), teraz wystarczy wpisać dowolny z poniższy kodów, a następnie je zatwierdzić - naciskając "Enter":

» notarget - niewidzialność
» god - nieśmiertelność
» ammo - amunicja
» health - zdrowie
» guns - wszystkie bronie
» kfa - bronie, amunicja, życie i zbroja na max
» tears - wszystkie bronie i nieskończona amunicja
» gear - zwiększa punkty życia i refleks
» gimmegun pistol - dostajesz pistolet
» gimmegun dual pistols - dostajesz dwa pistolety
» gimmegun submachinegun - dostajesz SMG
» gimmegun shotgun - dostajesz shotgun
» gimmegun assault rifle - dostajesz karabin szturmowy
» gimmegun semi-auto rifle - dostajesz pół-automat
» gimmegun nail gun - dostajesz nailgun
» gimmegun cannon - dostajesz armatę
» gimmegun plasma weapon - dostajesz plasma railgun
» gimmegun missile launcher - dostajesz wyrzutnię rakiet
» gimmegun frag grenade - dostajesz frag grenade
» gimmegun proximity - dostajesz bombę
» gimmegun remote charge - dostajesz pipe bomb
» gimmegun turret - dostajesz turret
» poltergeist - tryb Ghost
» maphole - następny poziom
» build - pokazuje wersję gry
» pos - pokazuje aktualną pozycję gracza na mapie



F.A.Q :

1.Wymagania minimalne :

- Windows XP / 2000
- DirectX 9.0c
- 1,7 GHz CPU
- 512 MB RAM
- 64 MB GeForce4, ATI Radeon 9600 lub podobny
- 5.0 GB przestrzeni na dysku HDD
- 4x CD-ROM

2.Tryby rozgrywki MultiPlayer :
- Deathmatch
- Team Deathmatch
- Last-Man-Standing
- Team Last-Man-Standing
- Slow-Motion Deathmatch
- Slow-Motion Team Deathmatch
- Capture The Flag

83.25.182.* napisał:
Fajna gierka się zapowiada, tylko żeby w rozsądnym terminie wyszła.

Na E3 zaprezentowano kolejnego FPP-a od MONOLITH tworcow takich hiciorow jak NOLF2 (imho jeden z najlepszych graficznie i grywalnosciowo FPP-ow na Pieca) czy AvP2 (nie wymaga komentarza icon_smile2.gif ) lub TRON (jedna z ostatnich produkcji ..swietny design grafiki , przed zagraniem polecam obejrzec film pod tym samym tytulem)

cytat z www.gry-online.pl:

F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix).

Sterowany przez użytkownika bohater należy właśnie do wymienionej wcześniej grupy, wyruszającej na niebezpieczną misję odbicia z rąk tajemniczych złoczyńców siedziby korporacji technologicznej Armacham. Jednakże akcja (dwanaście wirtualnych godzin) upływa nie tylko wewnątrz budynków, ponieważ przygotowano także duże fragmenty miasta i sekwencje przemieszczania się rozmaitymi wehikułami (śmigłowiec, samochód etc.) w roli pasażera. Napotkani przeciwnicy wykazują stosunkowo wysoki poziom sprytu, dzięki zaawansowanym algorytmom Sztucznej Inteligencji. Zawsze można mimo wszystko sprowadzić ich do przysłowiowego parteru przy pomocy jednego z dostępnych środków bojowych, czyli m.in. karabinu maszynowego z dołączonym celownikiem optycznym.

Developerzy bardzo poważnie potraktowali szeroko rozumiany temat realizmu, implementując w swoim dziele rozbudowany model fizyczny. Ponadto twórcy przyszykowali szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną, znakomicie prezentującą industrialny świat gry. Warto jeszcze wspomnieć o sporym zakresie interakcji z otoczeniem i innymi członkami tytułowej pięcioosobowej drużyny: Rowdy Betters (dowódca), Jin Sun-Kwon (snajper), Spen Jankowski (ekspert od wsparcia) i Douglas Holiday (saper)


tutaj galeria screenshotow (malo ale zawsze cos)
http://www.gamershell.com/hellzone_FPS_FEAR.shtml

a tu jedyny obecnie filmik z tej gry (niestety dosyc krotki) ale warto obejrzec

http://www.gamershell.com/download_5808.shtml

Uwazam ze jest na co czekac ..w filmiku widac efekt bullet time..mi sie to podoba choc efekt ten jest ostatnio bardzo modny, zobaczymy jak reszta.. niestety na te gre poczekamy sobie zapewne az do 2005

Własnie pojawił się kolejny dosyc długi filmik pokazujący grę w akcji

http://www.gamespot.com/pc/action/fear/preview_6100253.html

(to małe okienko po lewej stronie artykułu , prawy myszki i fullscreen bo inaczej nic nie widac)
Filmik jest online , ma słabą jakosc więc trudno ocenic grafikę, ale jak zobaczycie to chyba przyznacie ze ten FPP moze miec nawet niezły klimacik icon_cool3.gif

81.26.6.* napisał:
w rozs*dnym terminie....swi*te s*owa

213.76.160.* napisał:
Byle nie za późno bo nie będzie się czym podniecać. To co dziś nas jara za pół roku może być codziennością.....

83.25.187.* napisał:
Mówiac w rozsądnym miałem na myśli aby nie przesuwali daty premiery w nieskączoność tak jak Dooma 3 czy Half Life'a 2.

80.53.136.* napisał:
Wyglada BARDZO przyjemnie.

Czekamy!

80.53.136.* napisał:
Coraz ciekawiej prezentuje sie ta produkcja. Nic tylko zacierac raczki i prosic by po drodze niczego nie spratolili.

81.168.228.* napisał:
Zakladam nowy temat bo nie moge znalezc starego.Powiedzcie mi kiedy bedzie premiera bo napalilem sie na ten tytul po ostatnim trailerze ??

81.15.253.* napisał:
Za GameSpot.com: Release Date: 06/07/2005 ..
Czyli nawet nie ma o czym pisac icon_wink2.gif

83.16.81.* napisał:

Pomoge ci cool.gif ..stary temat znajduje sie tutaj:


http://forum./index.php?showtopic=73333&hl=

83.16.81.* napisał:
Jesli ktos jeszcze nie widzial to pojawil sie kolejny dluzszy filmik (scenka z dziewczyna jest niezla cool.gif )

http://www.gamershell.com/download_7970.shtml






80.53.245.* napisał:
Co tu dużo mówić ,gra przynajmniej graficznie zapowiada sie rewelacyjnie
Tyle tylko że są małe szanse aby jej Engine (silnik graficzny) był sesnowienie zoptymizowany
obawiam sie że wymagania będę znacznie większe niż w FAR CRY i DooM3
a jeśli tak będzie to wypuszczą ją dopiero po ukazaniu sie nowych
16/24 potokowych karta ATI i NVidi :/
niestety takie czasy ,dziś sie pisze grę na jeszcze nieistniejący Sprzęt :[
tak pewniakiem było z D3 ,którego premiere odkładano nie ze względu na
problemy z ukońcfzeniem gry ,ale ze względu na mało wydajny sprzęt
w latach 2003/2004


Update
ściągłem ten film z gry z tego linku : http://www.gamershell.com/download_7970.shtml
w pliku .zip nieoczekiwane zakończenie pliku :[
ściagłem też z 2 innych źródeł Grecja/USA to samo !!!!
jakieś jaja sobie robią Twórcy tej gry ??? że po mirrorach rozsyłają uszkodzone pliki ?? czy jakaś ogólno światowa akcja ??? icon_wink2.gif


No wreszcie za 4 razem ściągło sie i jest O.K

Smutne ograniczenia w fizyce ,wybuch granatu w pomieszczeniu z stojącymi trzema beczkami nawet ich nie poruszyło :/
Za to cieszy że w końcu w grze FPS klient ma nogi i potrafi nimi zapalić KOPA icon_smile3.gif
Ogólnie szykuje sie ciekawa atmosferka Horroru !

213.76.240.* napisał:
no faktycznie prezentuje się bardzo ładnie pozostaje czekać

158.75.220.* napisał:
Jak zapewne niektorzy zauwazyli ten dlugi filmik pochodzi z maja 2004 roku z targow. Od tego czasu nieco moglo sie zmienic, takze, jesli chodzi o fizyke w grze. Kto wie co autorzy nam zaserwuja icon_wink2.gif

217.75.53.* napisał:


Mógłbyś powiedzieć z którego mirrora na gamershell.com ściągnołeś dobry plik bo ja też trafiam na uszkodzone.

80.53.245.* napisał:



Nie jestem pewien ale któryś z mirrorów na dole listy
poprostu zaczołem zaciągać z 3 na raz aż trafiłem dobry plik


80.53.115.* napisał:
NO lcize, na to ze tworcy tak wybitnej gry jaka było Shogo postarają sie i dadzą nam kolejną rozrywke na długie godziny icon_biggrin3.gif

217.75.53.* napisał:
Ja niestety mam za wolne łącze i muszę ściągać po jednym pliku na raz.


81.168.228.* napisał:



A ja slyszalem ze ma byc w styczniu a ja zadko kiedy dostaje trefne info jesli chodzi o takie gry

83.27.4.* napisał:


oj pamietam Shogo bylo nowatorskie ale swietne duzo spedzilem przy tej gierce, choc duzo ludzi ja nie docenilo.... blink.gif blink.gif <---- kurcze rozwala mnie ta ikonka;]]]]]] happy.gif

80.53.245.* napisał:
No to czekamy z niecierpliwością na F.E.A.R oraz S.T.A.L.K.E.R
ta druga pewnie każe na siebie dłuzej czekać :/

Update
Jeśli ktoś z was ma jakieś nowe info na temat tej dobrze
zapowiadającej się gry to prosze o info

83.22.15.* napisał:
obejrzałem i blink.gif blink.gif blink.gif
MASAKRA cool.gif

83.30.251.* napisał:
Hymm film prezentuje gre nieźle, ale kilka rzeczy mnie dziwi :

-mam wrażenie, że krew tryska na wszystkie strony, ale nie tam gdzie trzeba
-te odpadające kończyny... dziwnie to wygląda

Ciekawe jak zostanie rozwiązany tryb bullet time - tak jak w maxie payne ? Gra zapowiada się ciekawie. Szkoda, że nie ma "techdemo" :>

80.53.245.* napisał:
CZekamy i czekamy na F.E.A.R :/
czy ktoś posiada jakieś nowe info na temat gry ??
daty premiery ??
ponoć przesunięto grę na koniec tego roku ??

80.55.254.* napisał:
mam pytanko do posiadaczy bety fear mp, gdy odpalam gierke to sie zawiesza (czarny ekran po przycisnieciu trzech magicznych klawiszy widnieje brak odpowiedzi) czy wy tez tak macie

156.17.118.* napisał:

Nie wsio hula jak trza.

80.55.254.* napisał:
Gregor1230 mozesz podac gg pogadamy

83.22.4.* napisał:
no to dziś sprawdzimy co warte jest to demo cool.gif

83.30.242.* napisał:
Well u mnie demko śmiga - da się grać, ale trochę się tnie (wszystko na full). Zawarty jest kawałek planszy znany z filmiku jako demo (test szybkości kompa) co pewnie wielu zachęci do beta testów :>

Grafika - jest bardzo dobra, aczkolwiek coś pustawo na planszach + wszystkie przedmioty przyklejone superglutem :/ Efekty strzału, trafienia robią ogromne wrażenie (pierwszy raz takie coś widze), widać czasem jakby przebłyski z doom'owej grafiki (plastyX fantastyX), ale mi to jakoś nie przeszkadza jak w tamtej grze. Oceniłbym grafike na 5albo6/10 gdyby nie... slowmod, który zamienia ją w zupełnie coś innego. Widok zmienia się w coś ala predator + efekt emboos z Photoshopa - wygląda to oszołamiająco.

Muzyka - szczególnie podczas test performance robi te same wrażenie jak podczas oglądania trailerów gry... Znów te ciarki... :>

Gameplay - trudno powiedzieć jak z multi, aktualnie fileplanet zamknął rejestracje kluczy i nie da się zdobyć żadnego działającego key'a do tej bety. Udało mi się natomiast postawić server na lanie - stąd wrażenia (podpowiedź - trzeba odpalić dedyka z pod windy, a dopiero potem wejść do gry -> wybrać nasz server i powinno zadziałać).

83.22.2.* napisał:
No i pobiegałem z gościami na necie i gra syci cool.gif
Narazie pustawo, ale to beta, lecz już w tej chwili efekty powodują opad szczeny...
Ze wszystkimi detalami na maks oprócz soft shadows gra w 800x600 działa bardzo dobrze, w 1024x768 jest niegrywalna, ale narazie to beta.
Ogólnie zapowiada się mega hit cool.gif

83.16.178.* napisał:
Skąd to wziąć? icon_smile3.gif

80.53.245.* napisał:
I znowu zaczyna się licytacja , dopiero co czytałem że po ustawieniu na max detale ,max efekty z AAx4 skacze nawet na ATI 800XT :/


Beta demo nalezy poszukać na WWW.fileplanet................
można sie tam było zarejestrować niejako betatester za free
ale chyba juz zamkli nabór

widać ze będzie całkiem fajna gra z tym że z b.dużymi wymaganiami

83.27.24.* napisał:
szukajcie a znajdziecie
ja ciagne wlasnie i niedlugo tez conieco napisze:)

80.53.245.* napisał:
Panowie ,porażka :/
W maximum detali włączone AAx4 chyba
wynik Testu
minimum 2 FPS
Average 21 FPS
Maximum 120 FPS

porażka bo z tego co wyczytałem w necie w tych maxymalnych ustawieniach
nawet na ATI 800XT nie ma płynności ,znaczy się spada czasami poniżej 15FPS
a dodać należy że w mapie nie ma zbyt wielu obiektów :/ jak dodadzą
obietkty + fizykę owych obiektów to będzie miało 2x większe wymagania
niż DooM3 :[
Przecież to niedopuszczalne ! !

na moim sprzęcie można pograć w miarę płynnie w 800x600
z mixem ustawień Max i Medium


Update
Proponuje zapodajcie swoje wyniki z testu
tylko NIE Ściemniać , zróbcie testy
w Default'owych Max i Medium ustawieniach
bez indywidualnjej ingerencji w config ,inaczej będzie go..no a nie test

81.26.0.* napisał:
skoro to jest beta to czemu nazekacie ze okropnie chodzi?!!? Jak full bedzie mial takie wymagania to wtedy bedzie powod do zmartwien.

81.168.228.* napisał:
Pamietacie jak chodzil Doom 3 beta?? Na zadnym sprzecie (nawet na X800) nie pojdzie plynnie w kazdym momencie.Wiec sie nie martwcie.Z tego co wiem to w 1024 z detalami na max bedize mozna pograc juz na radeonie 9500pro wiec co sie martwicie ?

195.114.179.* napisał:

hydro ma rację, nie rozumiem niekórych, beczą że słabo chodzi icon_neutral2.gif a jak ma chodzić? przecież to wersja beta... spokojnie...


80.53.245.* napisał:
Byście sie troche wiecej zastanowili jak podajecie przykład bety Doom3
owa Beta chodziła tak wolno nie za sprawą niedopracowanego silnika
tylko trybu uruchomienia i braku kompresji Textur ! ! !
samego Enginu dużo nie zoptymalizowali ,można to sprawdzić
kiedys pokazywał mi to koleś posiadajacy ATI 800XT ,
coś pomieszał w configu z obsługą textur i mu gra zaczeła swapować
na sprzęcie z 1GB Ramu ,framerate spadł z 70 do 40 fps


Pokażcie mi bete gry którą w finale zoptymalizowali tak że chodziła
znacznie szybciej icon_smile3.gif
nie przytoczcie tylko Unreal2 ,bo ówczesna beta chodziła
niejako za pomocą edytora który to pobierałsam ponad 256 MB Ramu


Jeśli zoptymizują F.E.A.R to nie liczyłbym na więcej niz 10-15% przyspieszenia
a to i tak stanowczo za mało żeby większosć z nas mogła sobie w toto pograć


Widział ktos Alphe S.T.A.L.K.E.R.A ,tam w wersji Alpha gra chodziła płynnie
na GF 4 MX440 tyle że nie było odbić i refleksów za to dosć duzo obiektów ,
tu mamy bete i skoki ,
będzie masakra z wymaganiami i tyle :/

83.22.18.* napisał:

dziwisz i tyle
stalker chodzi ok bo tam nic nie ma, zero przeciwników, zero al do liczenia, zero zero zero...
co do fear to napewno zostanie poprawiona płynność działania, to jest narazie beta i to wczesna, w tej chwili wyszedł patch do dema - 150MB - masakra blink.gif

A w samym demie polecam włączyć tryb zwolnionego tempa i rzucić granat gdzieś koło szyb, efekt powala cool.gif

81.168.228.* napisał:

A w FEARZE jak masz ?? Fakt,jest kilka efektow,ale to nie demo singla,ktore bedzie wygladalo i chodzilo zupelnie inaczej mur.gif
FEAR to jedna z tych gier wysokobudgetowych i tworcy nie pozwola sobie na zle zoptymalizowany kod.Podajcie mi przyklad chociaz 1 gry wysokobudgetowej,ktora ma skaszaniony kod.Nie mowie o jakichs badziewiach typu STOLEN tylko o grze,na ktora dlugo oczekiwaliscie.Powiecie Doom 3 ?? Porownajcie fulla do bety,jest roznica?Jest,ale dobra - nie chcesz mowic o Doomie to inna gra: jaka?Far Cry?? Lepszego silnika do tej pory nie widzialem.Nie wiem,ale nie przychodzi mi do glowy zaden tytul.PS - Chrome nie jest wysokobugdetowy jakby komus przyszlo do glowy jego podanie

83.22.18.* napisał:
ma ktoś namiar na patch do demka cool.gif

212.76.33.* napisał:
a graliście panowie może w elite warriors vietnam bo podobno też miodna?

http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3291

jak ktoś grał to niech mi napisze bo po co od razu nowy temat.pzdr

81.168.228.* napisał:

Nie prosciej by bylo jakbys zalozyl temat poswiecony tej grze ??

83.22.24.* napisał:
Patch się już zaciąga, lista zmian jest długa wiec myśle, że ogólnie zmiany wpłyną pozytywnie na rozgrywkę. Co do samego zaciągnięcia patcha wystaczy najzwyczajniej w życiu zalogować się na fileplanet, lub założyć bezpłatnie konto i działa, a ja głupi myślałem, że trzeba płacić mur.gif icon_razz2.gif

62.148.85.* napisał:
ja rowniez oczekuje icon_smile3.gif a Ty kucyk ses 26.gif

80.53.245.* napisał:
Życzę wszystkim żeby mieli racje co do ewentualnej poprawy/optymizacji
gry F.E.A.R inaczej to będzie topór w plecy :/

A co do ówczesnego Alpha dema S.T.A.L.K.E.R to było tam dosć obiketów do obliczeń ,byli przeciwnicy !!! i były szczury icon_smile3.gif bynajmniej Ja miałem taką wersję
z 2 patchami ,chodziło toto dobrze na GF4 MX440 UL ! ! !

A.I wcale nie zżera tyle mocy CPU co niektórzy myślą
dzisiejsze A.I w grach to kilka scryptów razem jakieś 50-60 KB icon_smile3.gif

Dodać należy oby nowe gry typu F.E.A.R czy S.T.A.L.K.E.R
zaczeli optymizować również pod proce x64


Ten patch do F.E.A.R to jakaś oficjalka ??? jeśli tak to może by ktos linka zapodał ?????


UPDATE :
unfo o patchu i sam patch : http://www.fileplanet.com/152276/150000/fileinfo/F.E.A.R.-Multiplayer-Beta-Patch

D u p a zbita
Po instalce patcha nie da rady sie polonczyc i zagrac
Invalid Key :[
To juz wiemy po co ten patch :/

83.22.29.* napisał:
panowie trza będzie kupic fudu icon_lol.gif mur.gif
albo 2x 6800gt/ultra:p

ale mysle ze poprawia i full będzie chodzić na maksa na x800xt

83.26.50.* napisał:
czekamy na oficjalne demo albo cala gre bo dokladnie jak hydro2 powiedzial, doom3 beta chodzil TRAGICZNIE a full elegancko moim zdaniem...ale nie chce sie czekac, to prawda icon_wink2.gif

62.233.185.* napisał:
to ja juz testowalem ta bete z patchem. lacznie instalka zajmuje 1,4GB icon_surprised3.gif sa 3 mapy do wyboru. pierwsza rzecza jak zrobilem to ustawienia i test icon_smile3.gif
* 1024x768, ustawienia HIGH + AA x4 i ANIZO x8 : Min Frame:5 Average:17 Max: 312
* 1024x768, ustawienia MEDIUM + AA x4 i ANIZO x8 : Min Frame:5 Average:20 Max: 312

bez AA i ANIZO jeszcze nie testowalem, no ale nawet przy tym HIGH jak biegalem po mapce to srednio bylo fps=25 icon_smile3.gif ciekawie bardzo...
nagralem 2 filmiki ktore mozecie sobie zlookac: http://tvtom.pl/rip/pics/FEARCMPBeta_office.avi i http://tvtom.pl/rip/pics/FEARCMPBeta_docs.avi

imo to bedzie super gra ale chyba bedzie trzeba zaczac myslec o lepszym GPU icon_smile3.gif



83.30.251.* napisał:
Szkoda, że wślizgi i "bieganie po ścianach" są dostępne tylko bez broni icon_sad2.gif Gdyby nie to, wyszedłby z tej gry full matrix :>

Mam nadzieje, że wprowadzą takie coś w ostatecznej wersji :]

80.55.254.* napisał:
fear jak nie działał tak teraz działa icon_smile3.gif wgrałem od nowa windowsa i magicznym sposobem fear zadziałał icon_smile3.gif . jako było moje zdziwienie gdy po wgraniu wszystkich dupereli fear znowu przestał działać. chwile pomyślałem (czasami mi sie zdarza blink.gif )
i odinstalowałem kodeki (ACE Mega CoDecS Pack 6.03) i zadziałał (w tym momencie znowu pomyślałem, że jednak zdolna bestia ze mnie, to już drugi raz, za dużo jak na jeden dzień. idę spać icon_smile3.gif bo czaszka mi się jeszcze przegrzeje).
Odpaliłem gierkę pograłem trochę i znowu mam problem nie chcą mi się zmieniać mapki działa tylko pierwsza. ustawiam w opcjach serva i nic to nie daje icon_sad2.gif co robie nie tak??
Grafa nie jest za cheja, ale to dopiero beta (oby nie było tak jak z doomem 3, że beta miała prawie taka samą grafe jak full). Widać, że beta jest strasznie nie dopracowana, bronie jakoś chałowo chodzą w ogóle lol pod tym względem. Koniec bo się rozpisze i nikomu się nie będzie chciało czytać. Zasysam patcha może zadziała mam kilka cdkayów.


217.75.54.* napisał:


A czy ta sama zasada dotyczy tez bety F.E.A.R? Bo nigdzie nie moge jej znaleźć. Wszędzie same trailery.

80.53.245.* napisał:
Niestety na Betkę trza się było wcześniej zapisać :/
teraz to juz tylko z drugiej ręki

jest na wielu serverach Emule icon_wink2.gif

213.25.142.* napisał:



co za czasy... demo 1,4 GB... to juz chyba nie jest normalne. filmiki zobaczylem. troche - imo - przypomina mi grafa hl2. jakos na mnie wiekszego wrazenia wszystko nie robilo az zobaczylem ta wieksza giwere co robi dziury w scianie a w wybuch znieksztalca powietrze. kul icon_biggrin3.gif


83.22.51.* napisał:
muah muah muah
http://www.kucyk.neostrada.pl/fear1.wmv

cool.gif cool.gif cool.gif

80.55.254.* napisał:
kucyk ale ci przycieło icon_smile3.gif

ps. jak sie zmienia mapki

83.22.51.* napisał:

heh, lol, to był efekt zwolnionego tempa z movie makera icon_biggrin3.gif
nic się nie przycina icon_razz2.gif

83.27.88.* napisał:

Gdzie jest moja szczęka... ;]
Jest na co czekac...

62.148.85.* napisał:
niezle boom qcyk ;D

80.55.254.* napisał:


pomiedzy 20 a 21s przycielo ci

ps. jak sie zmienia te mapki

62.233.185.* napisał:
MULTI/HOST/MISSIONS/ i tam masz mte 3 mapki do wyboru icon_wink2.gif

80.53.245.* napisał:
Czy ktoś z was ma podobny problem z seriale
invalid Key .........

Zainstalowałe m patcha uruchamiam i kapa ,wywala invalid key
odinstalowałem to demko , zainstalowałem na innej partycji
i dalej to samo :/
kurna nie ma jak sobie popykać :/
zna ktos jakis sposób ????

83.30.200.* napisał:
Powodem tego jest używany serial do gry multiplayerowej przez inną osobe. Możliwe, że są dwa sposoby sprawdzania tego seriala, a mianowicie :

a) używany na ogólnym necie (czyli kto pierwszy wejdzie ten lepszy)

B) używany tylko na servie do którego chcesz się podpiąć

Sugeruje postawić server dedykowany (z windy) i spróbować wejść na niego.

80.53.245.* napisał:
Stawiam Dedicated server uruchamiam drugi raz grę
łączę sie że tak powiem sam z sobą i dalej to samo :/
Widać coś wykombinowali :/
Zapisałem sie do grupy Betatesterów F.E.A.R
niestety jak narazie zero odpowiedzi :/

83.238.56.* napisał:
witam....wie ktoś skąd moge jeszcze sciągnąc? F.E.A.R dzieki za odpowiedz

83.30.236.* napisał:
GOOGLE!

Do ściągnięcia na fileplanet ale trzeba zapisać się do (chyba?) płatnej subskrybcji czy jak to tam zwą :/

83.238.56.* napisał:

na gogle szukałem....nie znalazłem nic..a na fileplanet nie bede płacil za demo icon_smile3.gif

83.238.56.* napisał:
nikt nie pomoze? icon_sad2.gif

80.53.245.* napisał:
Swoja drogą wedle zachodnich pensji owe 10 USD
to naprawdę symboliczna opłata jak za rok ściagania
z FilePlanet nowych dem itp

Niestety dla nas to czasami cały dzień pracy :/


poli_X

sprawdź PM icon_smile3.gif

83.238.56.* napisał:
no dorwałem wreszcie cd-keya,gra jest świetna, tyle efektow nie widzialem w zadnej grze icon_smile3.gif co najciekawsze po ostrzelaniu metalowej szafki po dziurach w niej leci dymek (cud efekt) icon_smile3.gif nie mowiac o zwolnieniu czasu czy realistyczny ogień albo iskry,trzeba to zobaczyc nie da sie opisa icon_smile3.gif myslalem ze ma ogromne parametry ale przy Athlonie 2000xp i przy GF 6600 w 1024x768 i wszystkko na maximum chodzi w 35-70 fps sporadyczne przypadki do 20 fps

81.168.228.* napisał:

I to maja byc te Wasze ogromne wymagania sprzetowe czy moze sciemniasz,a moze gra jest pisana pod NV ??

83.238.56.* napisał:

http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=0PAPUOIF336BM1T0C9ITRLYUHW


filmik mojej produkcji zapewniam cie ze zauwazyl bys na tym filmiku ze kradki np mam ponizej 20 icon_smile3.gif podczas tego filmiku mialem jakies 30 z groszami chyba FPS
i nie sadze zeby miala AZ tak ogromne parametry

80.53.245.* napisał:
To że gra ( dokładnie betademo ) posiada dość znaczne wymagania sprzętowe
to chyba nie podlega dyskusj ,
nie mnie osądzać czy są one ogromne czy średnie
napeno do małych nie należą :/

jesli są chętni na potyczkę jutro rano od 6:00 do 8:00
to zapraszam , nazwa servera taka sama jak mój nick na forum icon_wink2.gif





83.26.73.* napisał:
zrobilem kilka testow (performance test), w grze nie sprawdzalem, sprzet jak w podpisie:

1024x768x32 Maximum

minimum 5
average 21
maximum 301

below 25fps 80%
25-40fps 12%
40+ 8%


1024x768x32 high

minimum 16
average 47
maximum 323

below 25fps 13%
25-40fps 43%
40+ fps 44%


1024x768x32 Medium

minimum 18
average 56
maximum 323

below 25fps 1%
25-40fps 40%
40+ fps 59%


800x600 Minimum

minimum 39
average 99
maximum 304

below 25fps 0%
25-40fps 1%
40+ fps 99%

z przymrozeniem oka traktowalbym minimum fps, gdyz... gra potrafila doczytywac z dysku \o/ ciekawi mnie w jakiej rozdzialce sa textury :E
Opcje light detail i texture resolution "not supported in beta version", moga miec znaczacy wplyw na wydajnosc. w ogole jakies krzaki czasem sie pojawiaja icon_biggrin3.gif

ciekawi mnie tez jak u kolegi maximum chodzi tak jak opisal (max to max, dajesz w opcjach i ci zmienia, fsaa4x, anizo, soft shadows itd).

217.75.54.* napisał:
To znaczy, ze gra już wyszła?

83.26.73.* napisał:
nie, to multiplayer beta test

217.75.54.* napisał:
Aha.
Szkoda icon_confused2.gif

83.16.88.* napisał:
Znacie adres strony z ktorej mozna pobrac jeszcze ta bete ? albo torrenta ?

83.27.3.* napisał:

muł

81.168.228.* napisał:
Ogladaliscie test settings ?? Bylem pod wrazeniem czego sie nie spoidziewalem.Jesli ktos z Was narzeka na plynnosc to ustawcie sobie fizyke na medium/low a efekty graficzne na maxa w 1024.To jest o wiele lepsze rozwiazanie a z tego co widzialem na tescie nie ma za wiele roznicy

83.26.60.* napisał:
bo test to tylko nagranie, w realu bedzie roznica na pewno.

w sumie miekkie cienie nie sa potrzebne, a te testy co robilem to cos chyba namotalem, bo ostatnio wlaczalem i naprawde niezle smigalo \o/

217.113.231.* napisał:
http://firingsquad.com/hardware/fear_beta_performance/default.asp

Pff...

...to już nawet 6800 nie biorą do testów bo gry robią takie, że nawet 7800 nie wyrabia w najwyższych rozdzielczościach ze wszystkimi bajerami.A do tego reszta sprzętu...

Aż krew zalewa

Śmieszne jest to, że "F.E.A.R. is an ATI Get In The Game partner" a karty tej firmy gorzej wypadają od nv.Monolith jest gorszy od valve jeśli chodzi o "optymalizację" przeciwko konkurencji icon_lol.gif
Co przwda to beta ale wielkiego wzrostu wydajności się nie spodziewam.No może na 7800, tak jak wspominają w artykule.

80.55.254.* napisał:
nie powiem giera ma niezle skopany engiene. moze to sie zmieni w finalnej ver. icon_smile3.gif

80.53.245.* napisał:
Co do przyspieszenia finalnej wersji w stosunku do wersji Beta
to nie liczcie na więcej niż 10% ! ! !
Jak wykożystają kompresje textur ATI 3DC to pewniakiem przyspieszy
grą o owe 10% albo i więcej , ale cudów się nie ma co spodziewać
poprostu oini nie potrafią napisać szybkiego Engina na obecne karty
i z tego powodu gra jest przeznaczona na grafy 7' generacji :/

83.16.88.* napisał:
Na stronce jest napisane, ze dla pre-orderow w dniach 14-28 lipca bedzie udostepniona exclusive multiplayer beta. http://promos.vugames.com/fearpresell/buy.jsp


83.24.246.* napisał:
http://learn.whatisfear.com/ - 1000 miejsc czekających na beta testerów, którzy poprawnie przejdą test, trzeba uważnie oblukać to co jest w tym flashu, steruje sie mysza ;] P.S. Podajcie poprawne odpowiedz by niektórzy mogli pograć w bete F.E.A.R. i ją przetestować ;] Edit. Juz poprawnie wszystko odpowiedziałem, wystarczy sie przyjrzeć, w pierwszym jest komputer, trzeba zobaczyć napis który jest na fotce, chodzi o znaczek chyba czerwony, i tam jest ASC chyba, nie pamiętam ;], drugie to chodzi o telepatie czyli chyba 3, a dziewczynka to odp. nr. 3 ;] czyli chyba 1, 3, 3 to jest chyba(!) nie jestem pewny, ale chyba jest to poprawne ;] Zaraz oblukam ;]

217.75.54.* napisał:
Jest szansa, że ta gra wyjdzie w tym roku ?


83.24.204.* napisał:
no a czemu nie? icon_biggrin3.gif

83.16.88.* napisał:
Jak to sie zajebiscie trzesie... icon_biggrin3.gif

83.24.204.* napisał:
znaczy co? test? ;]

217.75.54.* napisał:
Pytałem, bo w dzisiejszych czasach od pokazania gry na targoach do jej wyjścia mijają czasem lata. A o dacie premiery FEAR cisza. Może więc przy okazji tych beta testów coś wspomniano o przybliżonej premierze.

83.22.17.* napisał:
premiera została przesunięta na 1go października cool.gif


update:
te odpowiedz co podałeś wcześniej są dobre
zapisałem się, 7go sierpnia losowanie cool.gif

217.75.54.* napisał:


Czyli jest spora szansa, ze jednak w tym roku może nie wyjść. Szkoda.

80.55.254.* napisał:
troche was zaciekwi ta wiadomość http://fearthegame.free.fr/accueil.htm icon_smile3.gif

193.219.28.* napisał:
czyli za 3dni demo mam nadzieje że bedzie singiel w tym demie , zapomniałem dodać że nowy filmik się pojawił http://www.gamershell.com/download_10097.shtml film trwa prawie 15min

83.24.195.* napisał:
LoL to dobrze że dobre, ja robiłem ten test 2 razy i wydaje mi sie ze schrzaniłem icon_sad2.gif a co dokładniej pisało w meilu który otrzymałeś? czy to na stronie Ci sie pokazało?

83.22.17.* napisał:

na tym języku znam się jak na żabach, ale zaznaczone na czarno chyba mówi nam o single cool.gif

na gamespot jest licznik który odlicza czas do demka - 2dni i 10h w tej chwili...

83.24.195.* napisał:
wygląda na to że mi pójdzie ;] to dobrze ;] icon_biggrin3.gif a już sie obawiałem ;]

80.53.163.* napisał:
Licze tak które nowe gry pociagna jeszcze sockety A i najmocniejsze bartony. Moze ta jest jedna z nich...

195.116.74.* napisał:


pociągną jeszcze nie jedno icon_razz.gif

mam nadzieję, że z tym demem to nie żaden fejk icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.46 | SQL: 1 | Uptime: 56 days, 18 min h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl