heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 24 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Gry Na 2 Rdzenie


212.244.108.* napisał:
Znacie może informacje o grach które będą wykorzystywały 2 rdzenie procesora w czasie rozgrywki ??
Jeżeli ktoś z was wie o przyszłej premierze gry wykorzystującej w/w dobrodziejstwa to prosze o info.

Pozdrawiam

80.53.163.* napisał:
Hmmm chyba kazda gra obecnie lepiej chodzi na 2 jajowcu niz na zwykłym .

212.244.108.* napisał:
Oj niestety nie, gry aktualnie wykorzystuja w pełni tylko jeden rdzen, np. mozesz obrabiac film i jednoczesnie grac a wydajnosc nie spadnie w stosunku do rozgrywki bez dodatkowego obciązenia. Gry na 2 rdzenie miały wychodzic, ale nie wiem kiedy i jakie.

195.205.153.* napisał:
hmmm pewnie cos na enginie unreal3.

62.233.148.* napisał:
Do Q4 jest jakis patch ktory dopala 2 rdzenie icon_wink3.gif pozdro

83.17.48.* napisał:
wszystko to tylko marketing tak jak 64bity, ile czasu są już procki 64 bitowe a pozycji jakoś specjalnie nie widać, nawet rozszerzenie do farcry (niby tylko na 64bity) mozna beż większych problemów odpalic na zwykłym 32bitowcu

83.70.181.* napisał:

Do Q4 jest jakis patch ktory dopala 2 rdzenie icon_wink3.gif pozdro


U mnie dalo jakies 30% przyrostu mocy bez wzgledu na rozdzialke. W demko dalo sie grac w 1280x1024 z wszystkim na max + ten patch na ultra hiper duper bumpy.
W Oblivionie zmieniajac INI mozna zmusic program do meczenia dwoch rdzeni.

82.139.8.* napisał:

Kiedys gdzies czytalem o tym ze gry na dwa rdzenie nie beda tak szybko powstawac poniewaz koszt pisania takiej gry wzrasta niemal dwukrotnie przy optymalizacji na 2 rdzenie tak samo jest z 64 bit icon_sad2.gif

83.11.158.* napisał:
Będą szybko powstawać żeby producenci mogli jak najwięcej proców sprzedać i zarobić...a jak widać 2 (i więcej) rdzenie to przyszłość gier...

btw Crysis ma używać 2 rdzeni...4 chyba też



88.156.25.* napisał:
u mnie TRD3 obciaza 2 rdzenie w stosunku 60-70% a wlaczenie AA jakos nie spowodowalo duzego spadku wydajnosci.

212.76.33.* napisał:
to tak z x360, nie ma jeszcze rzadnej gry, która korzystałaby z wiecej niż jednego rdzenia :/

80.55.210.* napisał:
Skąd wiesz? Pomagasz programistom w pisaniu tych gier?

212.244.108.* napisał:

nie ma jeszcze rzadnej gry, która korzystałaby z wiecej niż jednego rdzenia :/


Wlasnie, ze nie ma to wiadomo - ale kiedy beda pierwsze gry, i na jakim engine i jakie to beda tytuly ??

PS: TRD3 oficjalnie wykorzystuje 2 rdzenie ??

83.21.10.* napisał:

Skąd wiesz? Pomagasz programistom w pisaniu tych gier?


Nie trzeba być wróżką żeby wiedzieć że gry nie są pisane na wyłącznie 2 jądra ( i więcej) icon_wink3.gif

80.55.210.* napisał:
Chodziło mi o XBOXa360. icon_biggrin3.gif Na peceta to wiadomo. icon_wink2.gif

81.168.228.* napisał:
Prey - icon_smile3.gif Wlasnie,kiedy on wychodzi ??

83.27.19.* napisał:
No na przykład King Kong jest na dwa rdzenie.
Ale ciekawe czy jak ktoś ma 2 rdzenie i gra w grę która je obsługuje to czy nie ma spadku wydajności gdy dodatkowo kompresuje jeszcze film (spadek wydajności kompresji filmu).

156.17.118.* napisał:
I tak szybciej robi to gpu icon_smile3.gif.

83.8.126.* napisał:
Gdzieś czytałem że podobno dwórdzeniowe procki mają sporo przyśpieszyć predkość emulowanych gierek z PS2 oczywiście dzieki temu że emulator bedzie pisany pod dwa jajka a z tego co się orientuje to PCSX2 0.9 jest już pod dwa jajka pisany ale nie ma się co napalać IMO jeszcze z 2 lata miną do w miare normalnej emulacji PS2 icon_smile3.gif

83.16.80.* napisał:
podobno obvi jest optymalizowany na 2 jaja.
Nie posiadam dual core i nie mam mozliwosci sprawdzenia tej tezy.
Ale moze ktos z forumowiczy zrobil by jakies testy ?
Pzdr

83.21.27.* napisał:
Co do emulacji konsol to jest bezsens bo lepiej kupić konsole icon_wink3.gif

Obli może i jest optymalizowany ale to i tak jest różnica od STWORZONY icon_wink3.gif icon_razz3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.22 | SQL: 1 | Uptime: 511 days, 10:21 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl