heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Close Combat : First To Fight


83.30.229.* napisał:
boh! nareszcie - dla mnie mus jesli chodzi o gry tego typu icon_biggrin3.gif

http://www.firsttofight.com/

http://pc.ign.com/objects/673/673930.html?ui=gamefinder

http://www.gamespot.com/pc/action/closecombatfirsttofight/index.html (dostala note 8.8 - great)

jutro podziele sie wrazeniami - dzisiaj juz nie mam za bardzo czasu.

pzdr

edit: oops - spoznilem sie 1 min. z tematem icon_lol.gif

jakby co to kasowac cool.gif

82.177.68.* napisał:
8.8 to jest średnia nota czytelników gamespot'a a nie redaktorów. Recenzji jeszcze nie ma.

83.22.35.* napisał:
gra zapowiada się rewelka, jak tylko zmodernizuje do końca kompa (dziś w nocy) to podziele się wrażeniami cool.gif

83.26.235.* napisał:
Proszę pisać w tym temacie o grze. Nie róbcie OT. W końcu nie po to wchodzą userzy na forum, żeby czytać, za przeproszeniem, o pierdołach.

83.24.131.* napisał:
Po 2 godzinkach grania się wypowiem: mi się podoba icon_smile3.gif Gra się z początku trochę dziwnie, ale po przyzwyczajeniu się wszystko idzie gładko... Zasady i klimat gry podobny do Full Spectrum Warriora, z tym, że w Close Combat patrzymy na grę oczami jednego z żołnierzy (dowódcy). Graficzka całkiem fajna (mi wystarczy, tymbardziej, że chodzi płynnie w całkiem wysokich ustawieniach. Jak narazie pierwsze wrażenie POZYTYWNE! icon_biggrin3.gif

212.186.86.* napisał:
po prostu kolejny port z konsoli , z malymi mapami , checkpointami , beznadziejnym ai i kiepskim systemem celowania icon_sad2.gif , 6/10 imo , nie mowiac ze jest kompletnie linearna , nudza mnie juz gry gdzie zabij wszystkich to ci otworzymy drzwi zebys mogl przejsc dalej mur.gif

83.20.25.* napisał:
Ja się nie zgadzam z przedmówcą,gierka nawet przyjemna,gafika niezła,chodzi płynnie w 1024x768 wszystko na maksa oprócz AA.Dość inteligentni podwładni, fajne odgłosy i klimat gierki. Minusem jak dla mnie jest to,że wszędzie jakoś tak pusto,mało obiektów.To tyle co mogę napisać po pierwszych wrażeniach z gry.

150.254.51.* napisał:
gra bardzo przyjemna, ciekawa grafika i sposob sterowania. U siebie gralem w 1800x1440 z 0xAA i 16xAnizo i FPS caly czas w okolicach 50FPS, dalem takie ustawienie bo jak np chcialem zagrac w 1600x1200 z AAx4 czy nawet x2 to mialem juz frame schodzaca nawet do 10FPS jakis bug, ale w 1800x1440, AA w zasadziej nie jest potrzebny

82.177.68.* napisał:
Dżizas co za kosmiczne rozdzielczości. Ja na swoim leciwym monitorku nie mogę ustawić więcej niż 1024x768 i to na 17' icon_sad2.gif. A co do gierki to ciekawa się robi dopiero po kilku misjach.

83.27.235.* napisał:
A jak tam multiplayer ? 4 vs 4 ? Czy gra się drużynowo - kooperacyjnie, czy też może każdy z "żołnierzy" rozbiega się we własne strony ? Napiszcie cosik o tym ...

81.15.135.* napisał:
spoko giera, cos typu Swat4 połączony z Full Spectrum Warrior, mimo wszystko nie nudze sie przy grze, ładna grafika, klimatycznye udzwiekowienie, ogólnie bardzo przyjemna.

moja ocena : 8/10

83.22.151.* napisał:



Do Swata to temu trochę daleko icon_wink3.gif

83.26.189.* napisał:

...albo odwrotnie! Mi bardziej wpadł w oko Close Combat.

83.22.144.* napisał:


rzecz gustu

212.186.86.* napisał:
jestem juz dosyc daleko , gram na simulation i sie zacielem w misji gdzie sa 2 karabiny maszynowe i trzeba je zajac i sie bronic , fajnie sie gra tylko denerwuje mnie zachowanie ludzi z mojego squadu , jak ktos powie ze to jest dobre ai to go walne klawiatura , najczesciej w srodku jakies strzelaniny , gosc przed mna potrafi kryc tyl nie wazne ze wala do niego od przodu albo biegnie kilku w jego strone , koles kryje moje plecy sam dostajac w swoje icon_biggrin3.gif , nie wspominajac ze potrafia ci wlezc pod lufe , najlepsze jest to ze te wspaniale ai , jakie pokazuje trailer itp , krycie i wogole , na nic sie zdaje , wydajesz rozkaz kryj a goscie , nie moga , nie widza , itp , chce zeby koles kryl dany punkt zza rogu nie narazajac sie na ostrzal , to zawsze mi mowi ze nie widzi , tak trudno zrobic dwa kroki i sie wychylic , zawsze musza zajac naglupsze stanowisko i oberwac , i to ma byc dobre ai ? moj squad musi byc jakis inteligentny inaczej bo nigdy nie szuka coveru , nigdy sie nie kladzie na ziemi zeby zminimalizowac prawdopodobienstwo oberwania od wroga , najwiecej roboty odwalasz jak zwykle sam , bo ci goscie to zbedny balast , najczesciej juz zgine albo dostane zanim otworza ogien do wroga , ich czas reakcji jest troche przy wooooolny mur.gif , ale najbardziej wku...rza mnie system save'ow , jak chcesz grac od nowa to musisz powtarzac cala misje , swat 4 jest sto razy lepszy od tej gry i to pod kazdym wzgledem , na simulation wystarczy sie zagapic i jestes trupem , komputer gra z aimbotem icon_wink2.gif

81.15.216.* napisał:


trochę przesadzasz moze nie sto razy lepszy bo takie porównanie mozna dac np grze DeltaForce Extrime które według mnie i nie tylko mnie, jest porażką na całej lini, mówiąc zwięźle DF X to DF LW z grafa DF BHD, czyli mozna sobie wyobrazic dramaturgie konstrukcji gry icon_wink3.gif , kompletna głupota przeciwników(dosłownie to co widzieliśmy w DF TaskForceDagger lub LandWarrior), na hama wcisnięta mozliwosc prowadzenia pojazdów(z join operations) z których musisz i tak wysiąść gdy dojedziesz do "punktu rozpoczęcia misji" -żenada

wracając do "F to F", gra moze nie tak dobra jak SWAT4 ale polecam bo gra sie naprawde przyjemnie

83.27.222.* napisał:
gdyby ktos mial problemy z plynnoscią to niech wylaczy sobie shadows. w polaczeniu z antyaliasingiem czy anizo dają niezly pokaz slajdow, szczegolnie kiedy widoczni są nasi zolnierze. bez cieni gra jest bardzo plynna, nawet z antialiasingiem x4 (bez niego wyglada to biednie) i filtrowaniem x4 przy wszystkich detalach na full! swoją drogą chyba nie widzialem jeszcze gry w ktorej dynamiczne cienie bylyby zrobione dobrze. tutaj co prawda wygladaja swietnie, ale co z tego skoro nie da sie z nimi grac? w innych grach tez mocno zwalniały mi plynnosc, ale w Close Combat to juz chyba przesada mad.gif.
jesli chodzi o pierwsze wrazenia z gry, to sa one jak najbardziej pozytywne. widac ze gra jest dopracowana (zadnych bugow nie doswiadczylem), grafa na bardzo wysokim poziomie (lepsza niz w FSW a moze nawet w SWAT4?), przyzwoite animacje, dobra muza i fajny klimat. to co mi sie nie podoba to fizyka (poruszanie sie jest jakies dziwne, malo dynamiczne), sredniej jakosci spicze (przy tych ze SWAT'a sie chowają) oraz AI naszych podwladnych ktore powinno byc duuuzo szybsze. nie wiem jeszcze jak wyglada kwestia wydawania rozkazow i czy mozna wydac polecenie kazdemu zolnierzowi z osobna (np. zeby jeden zrobil point fire (wsparcie ogniowe) a drugi biegl za nami), bo jesli sie tak nie da, to przyslowiowy klops icon_mrgreen.gif.

83.24.67.* napisał:
Dac się da, tylko ja nie rozumiem dobrych opinii o tej grze...
Uważam się za fana symulatorów walki (zbliżonych do realiów gier 3D) oraz gier taktycznych (uwielbiałem serię Close Combat), ale to CCFtF uważam za porażkę na całej linii. To pierwsza gra, w której denerwuje mnie grafika, bo normalnie nie jest to dla mnie ważne. A tu... no bardzo podobnie ona wygląda do takiego potworka jak Kuma War. Co więcej, z rozgrywką też jest podobnie, jedynie AI jest lepsze.

Liniowość, za słabe AI podwładnych (aby się z tego powodu nei stresować), ograniczony sposób wydawania komend (żeby wezwać bombardowanie, musisz patrzeć na cel, a na symulacji patrzenie na gniazdo km nawet przez sekundę, zazwyczaj równa się oberwaniu), małe i bardzo ograniczone plansze (AAO ma ograniczone plansze, to to jest bez porównania mniejsze), często głupie zachowanie AI przeciwnika (ale tu już tak nie doskwiera), spaprana perspektywa (gdy się coś porusza, to mam wrazenie, że zbyt szybko przechodzi od daleki i mały cel do ogromny i bliski).

Słowem, to pierwsza tatyczna gra od dawna, w kórą nie mam ochoty grać.

Na koniec dodam, że nadal uważam za najlepszą OFP (coop multiplayer), a w walce w pomieszczeniach chyba SWAT (coop multiplayer).

213.17.142.* napisał:
siema wszystkim mam problem z grą CLOSE COMBAT : FIRST TO FIGHT. po zainstalowaniu skopiowaniu Cracka ... gdy chce włączyć gre .. to mi pisze że wystąpił problem z aplikacją Close Combat: First To Fight i że zostanie ona zamknięta ( pisze to w oknie ).... (gra nie jest oryginalna).... mooze to wina Cracka... jeżeli .. mial by ktoś cracka jakiegoś to prosze o nadesłanie ... na maila... dzięki jezeli ktoś by miał tego typu problem pisać ... dzięki i pozdro Mój sprzęt to : AMD DURON 900 MHZ ,256 RAM DDR , ECS , GeForce 2 MXX 400 64MB . drashop.pl

195.85.209.* napisał:
Ja mam craka o to link do niego : http://forum./index.php?act=boardrules icon_lol.gif








83.17.35.* napisał:
dorwałem się do tej gry z pewnymi nadziejami tymczasem.. prawie same wady i kupe niedoróbek,, czasami mysle czy ludzie tego nie testuja zanim wydadza?;]

zmiana mapy tj przechodze przez drzwi - trace zdobyta broń,, kończy mi się magazynek gdy jestem wychylony - przeładowuję go w wychyleniu,,, kupa innych takich kwiatków jest jeszcze.
jak działa? na sprzeci z siga - gram 1152 32 bit i w większości low detale,,, gra wygląda najwyżej średnio.. czemu takie niskie ? bo poza 99% czasu kiedy mam 100-200fps czasem mam minimalnie poniżej 30tu... cóż optymalizacja rulezz icon_razz.gif

moja drużyna, eksperci w zabijaniu - strzelają tylko jak widzą wroga,, zero inicjatywy,, nawet się nie wychylą zza rogu,,

animacje - nadlatujące helikoptery wyglądają jak zabawki,,, zero płynności ruchów,, nienaturalnie,, scena ostrzeliwania przez nie bunkrów to mały koszmarek

i tak można by marudzić,, ogólnie kłania się rodowód konsolowy i tyle...

no i - gra posiedziała w pasku 10 minut i już nie wróciła icon_lol.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.39 | SQL: 1 | Uptime: 229 days, 16:35 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl