heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 2 marca 2021 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Amd k6-2 550 i Filmy ......


83.31.87.* napisał:
Problem jest następujący ....

Na sprzęcie mojego znajomego :

1.AMD k6-2 550
2.Radeon 9200 SE 128 mb
3.196 ram
4. Dysk 30 Gb
5.Windows XP Home Edit

... Przycinają mu sie filmy na Dvd i Divixy ... Dlaczego ja juz nie mam pomysłów ..

Sterowniki do karty ma zainstalowane jakieś z płyty pewnie jakies ostatnie catalisty .. nawet jak by miał najstarsze to i tak to wszystko powinno chodzic ....

Proszę o konsultację ! icon_smile3.gif
BTW Wesołych Świąt icon_wink3.gif

213.77.245.* napisał:
Kiedys miałem AMD K6-2 450Mhz i tez mi divixy ciely, nie wiem co zrobic aby bylo lepiej, chyba za słaba moc obliczeniowa.

212.244.141.* napisał:
na moim K6-450-500 filmy chodzily bez problemow
pozniej zaczely troche nawalac
podejzewam ze nowsze divixy sa bardziej wymagajace i niestety moc obliczeniowa procka juz nie wystarcza

81.15.184.* napisał:
U znajomego: AMD K6-2 333, TNT2/M64, Gravis Ultrasound i divx'y się nie tną. Ale pod linuksem. Procek co prawda obciążony na maksa, ale chodzi płynnie w fullscreen.

62.233.185.* napisał:
A ja swego czasu ogladalem na K6-2 300MHz (albo 333 nie pamietam -zreszta co za roznica) + grafika Riva 128 (ta 4mb na pci)icon_smile3.gif + plyta glowna TX.
System wtedy mialem win95 albo win98.
Aby to chodzilo robilo sie pare rzeczy:
- ustawialem pulpit w 640x480x32bit
- uzywalem cinemaplayera (malo obciaza,byly problemy z wyswietlaniem napisow)
- w ustawieniach divx-a oczywiscie wybieralo sie minimum (nie pamietam jak to sie zwalo "cpu type" czy jakos tak - divx3.xx)
- w filtrze dzwieku (mp3 decoder filter wybieralo sie cpu type 486, zmniejszalo parametry)
- pomagalo zmniejszenie "przyspieszenie wideo" o jeden poziom

Byly problemy z filmami na 2 cd (b. dobrej jakosci - obraz nie nadazal za dzwiekiem np. w filmie 13 Duchów)
Mysle ze na sprzecie autora tematu nie powinno byc problemow z divx (wiem ze kodeki i jakosc filmow sie zmienia no ale skoro kiedys moj "sprzet" podolal starym divxom...)

212.182.122.* napisał:
być może na Win98 chodziłoby spoko, XP mocno muli kompa i nawet na moim kompie czuję wyraźnąróznicę między XP (bez choinek i świecidełek) a Win2000. WinXP musi mieć 512 MB ramu żeby chodził na prawdę dobrze i procka zmiula mocniej niż nie gorszy Win 2000. zmień system.

212.160.188.* napisał:
Za czasow Divx'a 3.x filmy chodzily mi na K6-2 333375 nawet spoko, ale jak zaczely pojawiac sie filmy kodowane w nowszych wersjach divx'a to juz roznie bywalo. Czasem pomagalo zmniejszenie jakosci dzwieku. Co do wplywu systemu operacyjnego serii Windows to nie zauwazalem roznicy, mialem zainstalowane oba rownolegle i jak cos nie chcialo chodzic na WPX to i na W98 tez nie dalo sie tego ogladnac. Do obecnych divx'ow 5.x to juz chyba trzeba procka w granicach 1GHz zeby w miare plynnie to chodzilo.

80.48.210.* napisał:


Zgadzam sie z kolega. Ale co proca to wystarczy juz Duron 600 i flmy elegancko powinny sie bujac.

83.16.123.* napisał:
procki amdk6/2 550MHz są bardzo drogie teraz (na allegro idą po 150-160zł) niech sprzeda płyte i procka osobno i kupi sobie jakiegoś P3 lub celerona.

Taka moja mała rada icon_smile3.gif

Edit:
Nie zauważyłem że ten post jest stary mur.gif

80.53.183.* napisał:
Polujcie na K6-3 500 Mhz- to była bardzoi bardzo droga i fajna maszynka icon_smile3.gif

82.160.154.* napisał:

Polujcie na K6-3 500 Mhz- to była bardzoi bardzo droga i fajna maszynka icon_smile3.gif

Nie powiem K6 -3 500 Mhz to iście wspaniała maszynka(Szkoda że mam K6-2 450500) ale to był fart w zakupie (13,50zł) K6-3 posiadają casch na L2 i L3 a K6-2 nie nawet 450Mhz na K6-3 jest bardziej wydajny niż 550Mhz na K6-2 ale za to droga sprawa...
Ja tagże mam problemy z divix-ami ,tymi nowszymi, ale walcze dzielnie i polecam ffdshow w wersji gdzie można regulować obciążenie sprzęta (Artykuł o Divixach na CDRinfo.pl)
Z doświadczenia polecam znaleść odpowiednie stery do grafy i dzwięku + najbardziej wydajne stery do chipsetu
wszystko sie da...tylko jak .....????


Podobne tematy


Działy

00









Copyright © 2002-2021 | Prywatność | Load: 1.12 | SQL: 1 | Uptime: 188 days, 9:10 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl