heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 2 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Reklamacja, Athlon XP 1700, hurtownia Action


81.210.14.* napisał:
Spalil sie mi procek Athlon XP 1700. Byla to wersja BOX, czyli mialem na niego 3 lata gwarancji. Procesor nie mial zadnych ukruszonych elementow rdzenia, nie byl porysowany. Przed dostarczenie do serwisu wyczyscilem go z pasty termoprzewodzacej. Oddalem go do serwisu w oryginalnym opakowaniu AMD lacznie z dostarczonym wentylatorem.

Moje pytanie brzmi.
1) Czy Action moze odmowic mi przyznania nowego, sprawnego procesora?
2) Czy Action moze wymienic procesor na nowy z serii AMD Sempron?
3) Czy moge zadac wymiany na procek z serii AMD Athlon (nie chce zeby wymienili mi na AMD Sempron)?
4) Czy moge zadac zwrotu pieniedzy od sprzedawcy w chwili, gdy wymieniany procesor nie bedzie z tej samej serii (w domysle AMD Athlon) co oddany do serwisu?
5) Czy Action ma sposoby na sprawdzenie, ze procesor byl podkrecany i to bylo powodem jego uszkodzenia (w jednym ze sklepow postraszyli mnie, ze Action odrzuca reklamacje, gdy procek byl podkrecany i sie spalil)?

83.28.20.* napisał:
Raczej nie bardzo maja jak ci nie wymienic chociaz to wszystko mozliwe jesli ci wymienia to pewnie na semprona nie mozesz ządać wymiany procesora na jaki ci sie podoba decyzja nalezy do serwisu i nie mozesz zadac zwrotu forsy jesli serwis uzna inaczej innymi słowy jestes zdany na łaske i niełaske serwisu mi dali kase za mojego Radeona 9600pro Herculesa wiec wziołem 9800pro saphira oddali tyle kasy ile zapłaciłem poniewarz hercules kart juz nie robi icon_sad2.gif

62.233.211.* napisał:
Jeżeli nie masz śladów spalenia na procku (tzn - niz zczerniałspó itp) to raczej przyjmą - muszą dać procesor o takiej samej lub większej wydajności - z reguły jak nie mają na stanie to dają lepsze (szybsze procki, większe dyski itp). Jeżeli nie chcesz Semprona musisz to bardzo wyraźnie zaznaczyć oddając procka na serwis. A i tak nigdy nic nie wiadomo .... ale z reguły idzie sięz nimi dogadać.

62.121.65.* napisał:
Tak jak pisali poprzednicy. Action to raczej bardzo porzadny serwis. Reklamowalem juz tam pare roznych mobo i grafy - nigdy nie bylo problemow. Elegancko wymieniaja sprzecik na nowy - jesli nie ma oczywistych uszkodzen fizycznych.

Bartonow juz nie maja, wiec albo dostaniesz Semprona albo zwrot kaski icon_smile3.gif

82.160.88.* napisał:
Mysle ze jak maja to jesli uwzglednia gwarancje to dostaniesz xp2000+ t-bred (gdzieniegdzie bywaja a sa najbardziej podobne to zmarlego procka) jesli maja, a jak nie to zaproponuja ci semprona. Szkoda ze nie pogadales oddajac procka

A co do solidnosci action to roznie bywa...

hehehe mnie dysk z podpisu wymienali 3 razy wiec nie wiem jak z ich solidnoscia.
1 padl po roku ale to bylem w stanie zrozumiec, shit happens
drugi przyjechal i oddalem go po 10 minuatach pracy bo dziala tak jakby juz krzyczal help!
trzeci przyjechal i w domu okazalo sie ze jest ZMIAZDZONA wtyczka. Wygladalo jakby ktos na ten dysk polozyl wielki ciezar. Poza tym dysk wysypywal sie juz w biosie i zawieszal calosc.
Oczywiscie uznano ze to moja wina i WARUNKOWO przyjeto mi go do wymiany, myslze ze tylko dzieki temu ze znajomy sprzedawca troche nimi wstrzasnal. I dano 4 - dziala na razie i oby mu tak zostalo.

Ew powinni pomyslec o zmianie firmy kurierskiej bo dysk nr 3 to jawne przegiecie.

83.29.78.* napisał:
Sam się spalił? Z procesorami to jest tak, że jak już działa to na zawsze, btw. takimi przygodami nie chwaliłbym się na forum, ale twoja sprawa, oby wymienili :wink:

83.31.129.* napisał:
[quote] Z procesorami to jest tak, że jak już działa to na zawsze,[/quote]
To chyba nie jest regułą. Znajomemu nie wiadomo dlaczego spalił się kiedyś jakiś Pentium 3 po dwóch latach działania. Nie był podkręcany, ani nie było nic mańdrowane, bo koleś to totalny laik.

195.94.200.* napisał:
Wysłałem do Actionu Barracude II 13,5GB - uwędzoną po padzie zasilacza. Wymienili bez problemów na WD Caviara 40GB JB.

To jest firma biggrin.gif

W tym czasie Caviary JB były dopiero od 3 tygodni na rynku.

81.210.13.* napisał:
Właśnie dostałem info, że Action wymieni mi mojego Athlona XP 1700+ BOX na Athlona XP 2200+ BOX. I z tego powodu nie jestem wcale radosny. Teraz juz nici z podkręcania.
Firma z reklamacją "bujała się" dłużej niż ustawowe 14 dni roboczych. Czy mogę w związku z tym odmówić przyjęcia tego nowego procka i żądać zwrotu gotówki lub nalegać, że dopłacę i kupię Bartona 2500 ?
Czy ktoś z forumowiczów miał juz taki przypadek jak ja i jak go rozwiązał ?

213.17.223.* napisał:
[quote]Właśnie dostałem info, że Action wymieni mi mojego Athlona XP 1700+ BOX na Athlona XP 2200+ BOX. I z tego powodu nie jestem wcale radosny. Teraz juz nici z podkręcania.
Firma z reklamacją "bujała się" dłużej niż ustawowe 14 dni roboczych. Czy mogę w związku z tym odmówić przyjęcia tego nowego procka i żądać zwrotu gotówki lub nalegać, że dopłacę i kupię Bartona 2500 ?
Czy ktoś z forumowiczów miał juz taki przypadek jak ja i jak go rozwiązał ?[/quote]

jak sie spoznili to wg mnie mozesz na luzie odmowic odbioru proca i zarzadac gotowki

81.210.13.* napisał:
Na jaki przepis powołać się w przypadku odmowy przyjęcia nowego procesora ? Czy wobec nie wywiązania się z ustawowego 14 dniowego terminu załatwienia reklamacji mogę żądać korekty faktury zakupowej niezależnie od ostatecznego roztrzygnięcia reklamacji (jest na to jakiś przepis) ?

83.16.182.* napisał:
po pierwsze: action ma jeden z najbardziej wrednych serwisow w Polsce. Doagadac sie z nimi jest bardzo trudno.
a odpowiadajac na pytania:
1. moze, jesli stwierdzi slady ukruszenia lub spalenia.
2. moze - ma to napisane w swoich warunkach gwarancji (ogolnie moze wymieniac co chce na co chce - sa duzi i maja innych gdzies).
3. mozesz odmowic odebrania sprzetu ktory twoim zdaniem jest gorszy od reklamowanego (obiektywnie gorszy jest tylko semron 2200+).
4. poczytaj sobie o prawach konsumenta.
5. to bajki w ktore wierza tylko male dzieci - nie ma mozliwosci stwierdzenia tego jesli sam sie nie przyznasz (a i tak prawdziwym dowodem moze byc tylko pisemne oswiadczenie).
Na Twoim miejscu zapoznalbym sie dokladnie z zapisami prawnymi dotyczacymi reklamacji i rekojmi a potem byl stanowczy bo reklamacja na 100% potrwa dluzej nz 14 dni.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.83 | SQL: 1 | Uptime: 42 days, 2:48 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl