heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 28 marca 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Serwis Fujitsu-siemens


192.168.1.* napisał:
Będąc obiektywnym icon_smile3.gif dalej uważm że FS robi sprzęt dobrej jakości i wytrzymały...
Ale zobaczcie co znalazłem:

http://ram-serwis.ovh.org/

http://fujitsu-siemens.telekomunikacja.org/

Strach pomyśleć co będzie jak coś się spierdzieli (odpukać).


82.160.28.* napisał:
Nie oceniałbym całego serwisu FS, tj wszystkich punktów serwisujących w Polsce na podstawie dwóch stron www. Obie są napisane przez osoby zawiedzione poziomem/czasem naprawy jednak weźmy pod uwagę, że są one stroną w sprawie i nie są obiektywne. W dużych firmach też powstają pewne zastoje w dostawach części zamiennych, stąd np długi czas naprawy. A odnośnie fałszowania kart gwarancyjnych to bzdura. Serwis wpisuje datę zakończenia naprawy a nie datę wysyłki sprzętu. Równie dobrze może on leżeć tydzień w firmie kurierskiej, a to już nie jest zależne od serwisu. Wątpie żeby jakikolwiek serwis olewał każdego klienta, przecież to właśnie klient daje pracę serwisowi. Przestoje są wynikiem współpracy pomiedzy serwisem a producentem, aktualnym stanem magazynu,itp. Niestety to właśnie serwis jest najczęściej "chłopcem do bicia". Można jednak zrozumieć autorów stron, zawiedli się.

87.99.59.* napisał:

Wątpie żeby jakikolwiek serwis olewał każdego klienta, przecież to właśnie klient daje pracę serwisowi.

Moglbym cos nieco powiedziec o serwisie glownym MSI z racji pracy , ale to i tak nic nie da. W skrocie wspolczuje..... i odradzam tez MSI.

192.168.1.* napisał:
Jak masz czas to nawiń o tym MSI - chetnie przeczytam jakie ci jaja odstawiają ....
icon_smile3.gif

192.168.1.* napisał:
BTW - szukałem i znalazłem ! :

http://cgi.ebay.co.uk/NEW-DELL-INSPIRON-6400-1-73-GHZ-DUO-1024-RAM-80-GB_W0QQitemZ120037809974QQihZ002QQcategoryZ177QQrdZ1QQcmdZViewItem

z przesyłką mam go za ok 3700 icon_biggrin3.gif

BIORE icon_biggrin3.gif:D:D:D:D:D:D

89.161.23.* napisał:

Będąc obiektywnym icon_smile3.gif dalej uważm że FS robi sprzęt dobrej jakości i wytrzymały...
Ale zobaczcie co znalazłem:
http://ram-serwis.ovh.org/
http://fujitsu-siemens.telekomunikacja.org/
Strach pomyśleć co będzie jak coś się spierdzieli (odpukać).

Korzystałem z serwisu - naprawili w ciągu 28 dni . Tym razem się im udało icon_smile3.gif


194.106.192.* napisał:
skoro o FS mowa to Panowie prosze nie piszcie ze user jest strona w sprawie itp sam mialem watpliwa przyjemnosc oddac do nich pda do naprawy i tragedia czekalem ponad miesiac a serwis czyli podwykonawca FS ani sam FS nie wiedzial jaki jest stan naprawy, sytuacja trwala miesiac czasu, pewnego dnia zadzwonilem juz zrezygnowany i powiedzialem ze to kieruje sprawe do sadu doslownie w przeciagu 3 dni od tego telefonu zaczeto do mnie dzwonic raptem sie informacje znalazly, raptem czesci sie znalazly, raptem mnie przeproszono, raptem naprawa sie wykonala i dostarczono sprzet. Po wiecej informacji o mojej naprawie jak rowniez o innych sprawach zwiazanych z naprawami gwarancyjnymi FS zapraszam na pdaclub.pl.

Ja jedynie moge powiedziec tylko jedno nigdy wiecej FS.

172.16.10.* napisał:
34 dni w serwisie i co...."czekamy na części". oddałem swojego amilo L1310 z pękniętym zawiasem klapy i padniętym cd-romem do ram-serwis w krakowie. 5 tygodni nie jest dla nich wystarczającym czasem na naprawe i oczywiście nikt też mi nie potrafi powiedzieć kiedy to nastąpi.

w help desku fsc poinformowano mnie, że firma fsc nie zobowiązuje się do naprawy w ciągu 14 dni tylko cytuje"... w pierwszym możliwym terminie..." czyli teoretycznie może to byc za pół roku, co tez przyznał konsultant.

jestem zadowolony z mojego notebooka i uważam ze sprzet fsc jest dobrej jakości ale ze względu na jakość serwisu będę odradzał wszystkim zakup sprzętu tej marki.

po 5 tygodnich nadszedł czas na mocne uderzenie.

87.239.46.* napisał:
Taaaa... to nam wskazuje na to, że życie cały czas stawia przed nami coś nowego - i to jest raz! A po drugie, musimy mieć różne warianty - i to jest dwa. Dlatego proponuje wariant następujący .... - Nie oddawać niczego do Ram - Servis. Możeliwe że zmiana autoryzowanego serwisu przez FS Polska byłoby najlepszym rozwiązaniem. A właśnie - czy Ram Servis jest głównym / autoryzowanym serwisem FS w Polsce? Bo możliwe że napisałem bzdure ... pozdro...

195.189.52.* napisał:
hmmm dziwne ;]
ja mialem problem z matryca
akurat wystapil on w wakacje wiec mowie przejde sie do sklepu jak bede wyjezdzal na urlop. no wiec poszedlem gosc ze sklepu gdzie kupowalem L1310 popatrzal i mowi ze on nie widzi tu zadnych wad i jezeli z serwisu tez tak pomysla bede musial placic koszt przesylki

pomyslalem co za baran icon_biggrin3.gif i mowie bier go chlopie i wysylaj
po przyjezdzie z urlopu (2 tyg.) dzwoni gosc ze sklepu i mowi lap do odebrania
no wiec pojechalem a tu nowa matryca
wiec chyba to roznie bywa z tymi serwsiami ....

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 0.95 | SQL: 1 | Uptime: 9 days, 21:20 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl