heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Acer, A Serwis


87.105.97.* napisał:
W moim acerku wszystko dzialalo ok, gdy nagle cos na styku przestalo dzialac i zasilanie z kabla nie bylo pobierane. Wystarczylo przelutowac gniazdko i sam bym to zrobil ale ze jeszcze gwarancje mam stwierdzilem ze wysle go im, gdyz i tak na wakacje sobie wyjezdzam, a na plazy laptopik za bardzo sie mi nie przyda. Pan w serwisie owszem poinformowal mnie ze kurier wpadnie po laptopa, ale zdziwilo mnie to ze serwis z warszawy do czech przeniesli. No coz, oddalem swoja pocieche majac nadzieje ze tak jak pan z serwisu zapewnial dostane ja w przeciagu dwoch tygodni... minely dwa tygodnie.. a tu cisza... ani widu ani slychu... zaczalem wydzwaniac i sie dowiadywac, dzwonilem pare dni z rzedu, a juz ten nie do konca tak mily pan za kazdym razem odpowiadal ze nie ma wiadomosci z serwisu... miesiac juz minal, nie mam laptopa, na serwis nie moge sie dodzwonic i mnie juz pozagnie szlag trafia...

Ktos ma jakis pomysl co mozna w takiej sytuacji zrobic?

83.17.115.* napisał:
mają 21 dni roboczych na naprawde, więc jeszcze troche poczekaj.

87.246.193.* napisał:
Tak, można cierpliwie poczekać. Kilka dni bez grania jeszcze nikomu nie zaszkodziło a wielu nawet pomogło.

80.53.135.* napisał:
Czekasz tak dlugo poniewaz najblizszy autoryzowany serwis Acer'a jest w Brnie - jednym slowem porazka :/

83.18.47.* napisał:
autoryzowany serwis Acera jest w Polsce:)
http://www.blasc.pl/ niestety jedyny

80.53.135.* napisał:
To ciekawe dlaczego gdy do wymiany byla plyta glowna w laptopie klienta firmy w ktorej pracuje to go wysylali do Czech dry.gif oni nie maja wogole podzespolow ---> podejrzewam ze robia tzw. kosmetyczne naprawy, a jesli cos powaznie siadlo to odsylaja za granice.




87.246.193.* napisał:
Acer ma dwa serwisy - w Polsce BLASC i od marca w Czechach w Brnie. Osobiście radzę wysyłać do Brna. Zrobią szybciej i lepiej (nie czytać broń Boże "szybko i dobrze").

83.18.47.* napisał:
Wysylalem juz acera z rozwalana plyta do blasc
wymienili plyte glowna i zajelo im to 10 dni roboczych

Co siekawe uszkodzenie bylo mechaniczne bo klien niewiem jak
ale urwal szpile w gniezdzie zasilacza - wsumie nadal zastanawiam sie jak to mozlie

ta firma blasc naprawia tez drukarki Brother tez wysylalem 2 szt. i w
ciagu 2 tygodni przyslai je spowrotem

co do tej firmy jestem mile zaskoczony ale jeszcze nie zadowolony
(kontak z klientem maja do niczego sam tez dzwonilem do nich
po tygodniu aby sprawdzic jak sie sprawy maja
glos milej pani spytal mnie sie o nr zlecena a potem podala mi
informacje ze jest w trakcie realizacji)


83.238.147.* napisał:

Wysylalem juz acera z rozwalana plyta do blasc
wymienili plyte glowna i zajelo im to 10 dni roboczych

Co siekawe uszkodzenie bylo mechaniczne bo klien niewiem jak
ale urwal szpile w gniezdzie zasilacza - wsumie nadal zastanawiam sie jak to mozlie

ta firma blasc naprawia tez drukarki Brother tez wysylalem 2 szt. i w
ciagu 2 tygodni przyslai je spowrotem

co do tej firmy jestem mile zaskoczony ale jeszcze nie zadowolony
(kontak z klientem maja do niczego sam tez dzwonilem do nich
po tygodniu aby sprawdzic jak sie sprawy maja
glos milej pani spytal mnie sie o nr zlecena a potem podala mi
informacje ze jest w trakcie realizacji)


No tak ale Firma BLASC nie wykonuje napraw gwarancyjnych produktow ACERA tylko pogwarancyjne http://www.blasc.pl/oferta_acer.html


87.105.97.* napisał:
Ano moj laptopik poszedl do czech...
I wlasnie uszkodzeniem byla prawdopodobnie ta szpila od zasilania, bo sie leciutko poruszala (no mi sie chociaz nie urwala) i raz zasilanie bral z kabla raz nie, zalezy jak sie kabel wcisnelo... a nawet ani mocno za kabel nie ciagnalem, tylko lekko przy wyciaganiu zasilania... ogolnie ta wtyczka jakos strasznie ciezko chodzila... minus taki ze jak ktos wejdzie na kabel to ona raczej nigdy sama z gniazda nie wyskoczy tylko calego laptopa moglaby pociagnac...
A praca czeka :/ a to juz prawie miesiac bez kompa...

87.246.193.* napisał:
Czekają na płytę główną. To może trochę potrwać. A znając Acera to pewnie już ze dwie przyjechały, ale obydwie nie działały po zamontowaniu :*

87.105.97.* napisał:
Po co cala plyte wymieniac skoro tylko gniazdko zasilania wystarczyloby przelutowac? Komputer dzialal dobrze...

192.168.1.* napisał:
No ja na predkosc reakcji narzekac nie moge. 2x wysylalem laptopa do serwisu i wrocił w niecałe 2 tyg. Z czego to wiecej zajęło jego przewozenie kurierem tam i z powrotem niz cała naprawa. Zastrzezenia mam tylko do ich niechlujnosci. Najpierw to mi wsadzili jakas stara karte wifi i uszkodzili lekko obudowe, a jak wyslalem ponownie to niezbyt fachowo zamontowali naped dvd. Ale ogolnie to jestem zadowolony icon_smile3.gif

80.53.135.* napisał:
CYTAT
Zastrzezenia mam tylko do ich niechlujnosci. Najpierw to mi wsadzili jakas stara karte wifi i uszkodzili lekko obudowe, a jak wyslalem ponownie to niezbyt fachowo zamontowali naped dvd. Ale ogolnie to jestem zadowolony

To ja dziekuje za taki serwis icon_razz.gif


83.238.145.* napisał:
CYTAT
Najpierw to mi wsadzili jakas stara karte wifi i uszkodzili lekko obudowe, a jak wyslalem ponownie to niezbyt fachowo zamontowali naped dvd. Ale ogolnie to jestem zadowolony

A po czym kapnales ze wsadzili stara karte wifi , wiesz pytam tak juz na wyrost.

Niezbyt fachowo zamontowany naped jak to rozumiec mozesz ciute opisac ?

Pozdr Andrzej

83.28.55.* napisał:
po czym zauwazyłem? W menadżerze urządzen była karta intel 2100, a powinna być intel 2200. A w celu upewnienia sie rozkręciłem pokrywke od minipci icon_wink2.gif A co do tego napedu... Nie jest tak dopasowany jak fabryczny naped. Odstaje 2-3 mm od obudowy

83.238.147.* napisał:

po czym zauwazyłem? W menadżerze urządzen była karta intel 2100, a powinna być intel 2200. A w celu upewnienia sie rozkręciłem pokrywke od minipci icon_wink2.gif A co do tego napedu... Nie jest tak dopasowany jak fabryczny naped. Odstaje 2-3 mm od obudowy

No to na co czekasz wyslij i powiedz im ze wiesz jaka miales wifi i niech zobacza jak wystaje naped z obudowy.


87.99.59.* napisał:

No to na co czekasz wyslij i powiedz im ze wiesz jaka miales wifi i niech zobacza jak wystaje naped z obudowy.


Przyjal sprzet wiec moze im naskoczyc.
Pracowalem w serwisie glownym MSI i mam kontakty w Gigabyte.
Wiem jak to sie wszystko odbywa.
A przykladem niech bedzie Zenada MSI>>EVR Systems Wroclaw i MSI Polska na Bielanach Wroclawkich.Tam takie waly odchodza ze szok.
Sami potrafia uwalic sprzet klienta i domowic naprawy gwarancyjnej dry.gif nie mowiac o magazynie ktory czesto przez olewanie pracy uszkadza pakowane mobasy do kartonow.
Mial 2200 dali mu 2100 i nie wymienia. Beda upierac sie przy swoim , ze to to samo , taki same itd.

62.233.251.* napisał:

Dostalem laptopa po miesiacu z serwisu. Otwieram a tam... "usterki nie stwierdzono". Jedyne co, to mi nozki przykleili nowe. Podlaczam do zasilania, lekko poruszylem kablem... i juz brak zasilania z sieci... myslalem, ze mnie krew zaleje... poszedlem do pierwszego lepszego serwisu z laptopami i jasno w 5minut stwierdzili, ze gniazdko jest uszkodzone.
Sprawdzilem logi systemowe... z logow wynikalo, ze... komputer przez caly miesiac w serwisie byl wlaczony... cale 6minut!

Jeszcze tego samego dnia odeslalem go spowrotem i obiecali, ze teraz to bedzie priorytet i w dwa tygodnie sie wyrobia (wlaczajac przesylke). Minely dwa tygodnie... wkoncu udalo mi sie dodzwonic do serwisu... i co sie dowiaduje? "Oczekuje na naprawe" i juz niebawem maja sie za niego zabrac, bo narazie jeszcze nie ruszyli... i proste stwierdzenie "ja nic, nie moge zrobic, musi Pan czekac"... dobrze, ze ten serwis maja w czechach... bo bym osobiscie sie tam przejechal... i wystrzelal ich wszystkich.... :/

5tys wyrzucone w bloto... nigdy wiecej Acer!

83.6.82.* napisał:

Dostalem laptopa po miesiacu z serwisu. Otwieram a tam... "usterki nie stwierdzono". Jedyne co, to mi nozki przykleili nowe. Podlaczam do zasilania, lekko poruszylem kablem... i juz brak zasilania z sieci... myslalem, ze mnie krew zaleje... poszedlem do pierwszego lepszego serwisu z laptopami i jasno w 5minut stwierdzili, ze gniazdko jest uszkodzone.
Sprawdzilem logi systemowe... z logow wynikalo, ze... komputer przez caly miesiac w serwisie byl wlaczony... cale 6minut!


Odsyłając laptopa do serwisu za pierwszym razem opisałeś problem?




62.233.251.* napisał:
Opisalem problem doglebnie, wydrukowalem i przykleilem do spodu matrycy... tego sie nie dalo ominac i nie przeczytac... w dwoch jezykach...

83.5.19.* napisał:
Ja swojego Aspire 5024 wyslalem z powodu peknietej obodowy przy zawiasie + niedzialajacy dvd. Rezultat - nowa obudowa i dzilajacay dvd w przeciagu 14 dni roboczych (w sumie trwalo to ok 17 dni)... napisali ze wyminili dvd ale jak sprawdzilem nr seryjny okazalo sie ze to ten sam model icon_smile3.gif.

83.6.71.* napisał:
Nie ważne co zrobili, miało działać i działa, prawda ? icon_smile2.gif

62.233.251.* napisał:
minelo 1,5 miesiaca bez komputera...
priorytetowa reklamacje naprawy komputera zalatwiaja juz trzeci tydzien... wydzwanialem juz z narzekaniem do acer polska, wysylalem maile do glownej siedziby acera... dzwonilem do rzecznika praw konsumenta i... nic nie mozna zrobic poza czekaniem... jedyne co to moge pismo zlozyc... i jesli przysla mi go znowu nienaprawionego to naprawic na wlasna reke i domagac sie odszkodowania za poniesione straty (a to by sie ciagnelo i ciagnelo).
Wedlug polskiego prawa nie ma czegos takiego jak komputer zastepczy, zwrot pieniedzy czy wymiana na nowy towar. Wszystko do czego mozesz roscic sobie prawo jest opisane w karcie gwarancyjnej, a i wtedy jedyne co to mozesz sobie napisac pismo z zazaleniem... - to jest opinia rzecznika praw konsumenta.

Serwis... by sie tam dodzwonic trzeba czekac... hmm dziesiatki minut... wczoraj od 16:30 siedzialem na lini sluchajac tej durnej muzyczki, by o 17stej zostac poinformowanym ze juz nie pracuja. Ludzie z informacji nie udziela Ci zadnych wiecej informacji poza tym co sam mozesz sprawdzic na stronie... czyli "otrzymano", "w trakcie naprawy". Jedyne co powiedza jak juz uda sie do nich dodzwonic to "prosze czekac".

Nigdy wiecej nie wysle nic do serwisu acera... jak to gowno sie znowu popsuje to wyrzuce to na smietnik... bo i tak czuje ze w bloto wyrzucilem 5tys zl :/





87.99.59.* napisał:



Nigdy wiecej nie wysle nic do serwisu acera... jak to gowno sie znowu popsuje to wyrzuce to na smietnik... bo i tak czuje ze w bloto wyrzucilem 5tys zl :/



Wspolczuje , ale kto o zdrowych zmyslach kupuje lapka za 5tys od Acera... dry.gif

Summimasen.

83.29.214.* napisał:
Nierozumiem tylko jednogo jest tak glosno o marce acer ze do shit i servis jest do d...... a dalej kupuja go luzdzie laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

83.6.79.* napisał:

Nierozumiem tylko jednogo jest tak glosno o marce acer ze do shit i servis jest do d...... a dalej kupuja go luzdzie laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


Są ludzie których można określić mianem krzykacze. Nie ważne co kupią to na 100% im się zepsuje (albo tak im się zdaje), każdy serwis jest zły (bo trzyma sprzęt za długo) i z byle problem jest powodem do nagłaśniania sprawy jakby o życie chodziło. Moim zdanie większość osób które narzekają na Acera właśnie do takich krzykaczy należą. Znam wiele osób które mają acera i są bardzo zadowolone.
Na tym forum z 10 osób na krzyż skarży się ciągle a Acera. Jest pewne forum gdzie pisz o Asusie, wynika z niego że ten sprzęt się częściej psuje niż pracuje. Czy to prawda, nie. Ale ludzie lubią narzekać i we wszystkim dostrzegać same problemy.

80.53.48.* napisał:
Bo jest tani. Nikt nie patrzy na gwarancję jakkupuje lapa ze sklepu internetowego bo po co? Co mój się zepsuje? Na pewno nie. Ostatnio widziałem na komputroniku, że dają 12mcy gwary na lapy które mają 24 icon_lol.gif Uroda sklepów netowych.

62.233.251.* napisał:
Powiem tak. Z laptopa bylem zadowolony i uwazalem go za dobry wybor, do czasu az sie popsul... rok temu za 5tys to byl najlepszy laptop w swojej cenie. Punkty serwisowe w polsce byly dwa i ponoc nawet i od reki potrafili naprawiac kompy, wiec tym sie nie martwilem. Owszem byly tez i opinie, ze sie psuje, ale z reguly tak jest ze pisza tylko ludzie, ktorzy maja problem, bo zadowoleni trzymaja sie z daleka od forum.

Co do nieznajacych sie krzykaczy to to raczej nie ja. Pracowalem w fabryce przy skladaniu kompow i wiem jakie problemy sie moga pojawic i im jasno zdjagnozowalem co sie popsulo w moim komputerku. Malo tego, w lokalnym serwisie panowie tez potwierdzili moja diagnoze, bo wiem, ze nikt nie jest nieomylny.

Nie krzycze tutaj na to ze laptop sie popsul (bo mam pecha), tylko na to w jaki sposob dziala serwis i jak traktowany jest klient. Jednak to jest bardzo wazna rzecz przy zakupie sprzetu.

83.6.79.* napisał:
Jasne, masz racje. Sposób traktowania klienta jest naganny. Ale nie warto prowadzić krucjaty przeciwko Acerowi dlatego że u nas w Polsce nie radzą sobie z serwisem.
Uważam że firma Acer powinna trzymać za pysk swoich przedstawicieli, bo widać że dobrze nie jest. Ale to nie znaczy że ich komputery są złe. Źli są ludzie którzy zajmują ważne stanowiska i to od ich decyzji zależy reputacja firmy.


83.20.180.* napisał:
ludzie kupują acerki bo trzeba przyznac ze jest w czym wybierac i za naprawde niezłe pieniądze mozna kupic notka o dobrych parametrach. niestety cos za cos , w tym tygodniu sprzedawałem klientowi acerka (ostatnio same asusy wypycham) i poprostu jakosc wykonania najtanszego asusa powala wszystkie acery w rozsadnej cenie. jakosc plastików i wykonczenia jest bardzo kiepska nawet taki głupi detal jak napisy na nagrywarce dvd sa namalowane białą farba ze mozna paznokciem zdrapac bardzo kiepsko to wyglada. ale sa klienci na to bo jest tanio !!! ja dla siebie kupując notka kierowałem sie jakoscia wykonania widac niestety niewszystkim na tym zalezy. a co do serwisu widziałem pewne wyniki sprzedazy na rynku za 2005 rok i acer miał 62% rynku panowie to do czegos zobowiazuje jesli mam 100 tys klientow to nie prowadze serwisu w 10 osób skoro maja takie aspiracie zeby byc no 1 na rynku to powinni do tego zbudowac odpowiedni zaplecze serwisowe anie liczyc na to ze sie nie popsuje. wydaje mi sie ze jesli szybko nie dojdą do tego (jak lg swego czasu sie czekało chyba z miesiac teraz dziala to rewelacyjnie szybko) to staną się no 0 bo ludzie przestaną kupowac acery a zaczną ich zalewac uszkodzone. osobiscie chyba wolał bym kupic sobie aristo w podobnych cenach a 2 lata gwarancji i chyba troszke wyzsza jakosc wykonania niz acer.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.53 | SQL: 1 | Uptime: 229 days, 19:14 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl