heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 29 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Do Posiadaczy Acerów


85.198.211.* napisał:
Witam

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.
Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

Pozdrawiam

Leszek Wnuk

Acer, przedstawicielstwo w Polsce
ul. Domaniewska 41,
WARSZAWA, 02 - 672

Witam,

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.
Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.


Pozdrawiam,
Daniel Zając

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,
Przedstawicielstwo w Polsce,
ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.
02-672 Warszawa


To chyba rozwiązuje sprawę !!!
Wiem że temat był poruszany, ale to jest ważne potwierdzenie.

81.190.44.* napisał:
No nareszcie - ciekawe tylko co na to nasza ukochana firma BLASC blink.gif laugh.gif
Jak ktoś odda Acera po dłużej niż roku na gware - niech skrobnie czy przyjmują...
Bo boję się że Acer sobie, a BLASC sobie... mur.gif
Poczekamy...
Pozdrawiam

83.17.139.* napisał:
Mysle ze firma Blasc niema za wiele do gadania, tymbardziej ze ACER wkoncu zdecydowal sie(a przynajmniej o takich obietnicach slyszalem) otworzyc wlasny serwis wraz z infolinia w pierwszej polowie tego roku, co mam nadzieje, iz zdecydowanie polepszy obsluge wszelkich napraw,skarg i zazalen icon_biggrin3.gif
Dlatego mam nadzieje ze to co jest tutaj napisane o 2 letniej gwarancji to nie zadne obietnice wyciagniete z palca, a rzeczywiscie tak bedzie. Wkoncu to jest roznica miec dodatkowy rok gwarancji za darmo,a nie miec.icon_smile3.gif
Pozatym mam nadzieje, ze negatywna opinia o serwisie, wsrod wiekszosci klientow ktorzy byli zmuszeni z niego skorzystac, sklonila ich do podjecia decyzji nad sensem dalszego powiezania serwisu firmom trzecim, ktore niekoniecznie cechuja sie odpowiednia rzetelnoscia i odpowiedzialnoscia, nie wspominajac juz o zdrowym podejsciu do klienta.
Oby tak bylo...pozyjemy zobacyzmy jak to bedzie.


84.40.203.* napisał:
Moga dawac i 10lat... i tak BlASC sie nie wyrobi... icon_smile3.gif))

Na powaznie - jesli to prawda, to Acer w tym momencie imho czysci rynek.
Jesli ktos ma obiekcje co do jakosci, designu itp, to 2latnia gwara powinna mu to zrekompensowac... + cena i mnogosc wyboru konfiguracji.
Ale podkreslam, jesli to prawda icon_smile3.gif

212.87.236.* napisał:


Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.
Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.


hmm na stronie nadal widnieje 1 rok, moze nie zdazyli zaktualizowac. przeciez jezeli chca zachecic do siebie klientow to lepiej na stronie wielkimi literami napisac 2 lata, a nie poczta pantoflowa rozglaszac.

217.76.116.* napisał:

hmm na stronie nadal widnieje 1 rok, moze nie zdazyli zaktualizowac. przeciez jezeli chca zachecic do siebie klientow to lepiej na stronie wielkimi literami napisac 2 lata, a nie poczta pantoflowa rozglaszac.


Przed chwilą wysłałem do BLASC maila tej treści:
CYTAT
Witam Państwa.

Bardzo proszę o ustosunkowanie się do poniższych cytatów :

cytat 1:

"Witam

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.
Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

Pozdrawiam

Leszek Wnuk

Acer, przedstawicielstwo w Polsce
ul. Domaniewska 41,
WARSZAWA, 02 - 672"

cytat 2:

"Witam,

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.
Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.


Pozdrawiam,
Daniel Zając

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,
Przedstawicielstwo w Polsce,
ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.
02-672 Warszawa"

Posiadam laptopa firmy Acer kupionego na osobę prywatną (paragon zakupu). Czy w związku z powyższymi - jeśli przyślę go do Państwa powiedzmy w 13 miesiącu gwarancji wraz z xerokopią dowodu zakupu (paragon) ew. naprawa (choćby płyty głównej, czy innych uszkodzeń objętych gwarancją) zostanie dokonana w ramach gwarancji - czyli bezpłatnie? Według Firmy Acer przedstawicielstwo w Polsce - tak. Jednak interesuje mnie Państwa podejście do tego problemu...

Czekam z niecierpliwością na wyjaśnienie nurtującego nie tylko mnie, ale i wielu innych użytkowników Acerów pytania.

Pozdrawiam.

Imię i Nazwisko (orginalnie oczywiście moje laugh.gif )


Czekamy na odpowiedź.
Pozdrawiam.


62.121.92.* napisał:
Szkoda ze w tresci nie zalaczyles pytania czemu info na stronie www nie zawiera tych pokrzepiajacych cytatow i mozna je jedynie uslyszec na bezposrednie pytanie jakiegos konsultanta z ktorego na dobra sprawe moga sie wycofac gdy przyjdzie co do czego?




217.76.116.* napisał:

Szkoda ze w tresci nie zalaczyles pytania czemu info na stronie www nie zawiera tych pokrzepiajacych cytatow i mozna je jedynie uslyszec na bezposrednie pytanie jakiegos konsultanta z ktorego na dobra sprawe moga sie wycofac gdy przyjdzie co do czego?

To pytanie to nie do BLASC - tylko do Acer - przedstawicielstwo w Polsce blink.gif Mail od BLASC już wrócił!!!! blink.gif

CYTAT
Witam,

Jako osoba fizyczna/prywatna posiadająca paragon zakupu jako dowód
sprzedaży
ma Pan 2letnią gwarancję.

Marta Zakrzewska

-----Original Message-----
From: blascserv1.livenet.pl [mailto:blascserv1.livenet.pl] On Behalf Of
Piotr S.
Sent: Tuesday, February 07, 2006 8:31 AM
To: biuroblasc.pl
Subject: Gwarancja Acer


To chyba załatwia sprawę... Jednakże wysłałem maila tej treści do Acer - przedstawicielstwo w Polsce:

CYTAT

Witam Państwa. Zgodnie z otrzymanymi od Państwa pracowników informacjami, cytuję:
cytat 1:

"Witam

W przypadku zakupu przez konsumenta (w mysl ustawy) nasza gwaranicja nie ogranicza praw wynikających z ustawy, tak więc osoba fizyczna nabywająca sprzęt nie do zastosowań komerecynych ma dwa lata gwarancji.
Dowód zakupu (paragon, faktura) jes jedynym i niezbędnym dokumentem do uznania naprawy gwarancyjnej.

Pozdrawiam

Leszek Wnuk

Acer, przedstawicielstwo w Polsce
ul. Domaniewska 41,
WARSZAWA, 02 - 672"

cytat 2:

"Witam,

Komputer kupiony przez osobę fizyczną, nie wykorzystywany do prowadzenia działalności gospodarczej, czy zarobkowej, posiada 2 lata gwarancji.
Dowód zakupu (faktura, paragon z nazwą i modelem) jest traktowany jako "karta gwarancyjna". Zapraszamy na naszą stronę www, gdize znajdzie Pan warunk gwaracji.


Pozdrawiam,
Daniel Zając

Acer Computer GmbH Sp. z o.o.,
Przedstawicielstwo w Polsce,
ul. Domaniewska 41, "GALAXY", II p.
02-672 Warszawa"

Taka informacja nie widnieje NIGDZIE na waszych stronach www. Nie każdy użytkownik Waszego sprzętu zgłębia tez tajniki prawa handlowego i przepisy szczególne dotyczące gwarancji - większość, jak ja opiera się na ogólno dostępnych informacjach.

W związku z powyższym zwracam się do Państwa z prośbą w imieniu wszystkich obecnych i przyszłych uzytkowników sprzętu komputerowego ( głównie laptopów) Waszej firmy o podanie powyższej informacji dotyczącej okresu gwarancyjnego dla osób fizycznych na Waszej stronie internetowej w sposób widoczny i jednoznaczny.

Łącze wyrazy szacunku i pozdrawiam.

Imię i Nazwisko

Pozdrawiam.

82.160.29.* napisał:
no a ludzie pisza ze acer nie odpowiada na emaile icon_smile3.gif

217.76.116.* napisał:

no a ludzie pisza ze acer nie odpowiada na emaile icon_smile3.gif

Narazie Acer milczy - odpisał tylko serwis BLASC... Co i tak zważając na "sławę" tego serwisu jest dużym osiągnięciem... laugh.gif
Jak tylko Acer odpowie na mojega maila-napewno się o tym dowiecie.

85.221.150.* napisał:
lol. kuzwa przeciez to jest wiadome nie od dzis. to zalezy od sklepu jak powiedza jaka jest gwarancja. mi w komputroniku uczciwie mowili i tak juz pisalem icon_surprised3.gif)

81.190.44.* napisał:

lol. kuzwa przeciez to jest wiadome nie od dzis. to zalezy od sklepu jak powiedza jaka jest gwarancja. mi w komputroniku uczciwie mowili i tak juz pisalem icon_surprised3.gif)

Tak masz rację - ale jak do dzisiaj jest niewielki odsetek sklepów informujących o fakcie 2 letniej gwarancji... Teraz przynajmniej mamy jakiś namacalny dowód zarówno ze strony Acer - przedstawicielstwo Polska, jak i ze strony jedynego jak narazie serwisu Acera u nas w kraju... Poza tym - dla wielu właścicieli Acera to jednak jest nowość jak myślę, a dla chcących dokonać zakupu - może być to argument przeważający...
Pozdrawiam

84.40.203.* napisał:
To jeszcze wyjasnijcie czy ta 2 letnia gwarancja obejmuje tez starsze laptopy i bedzie pelna jasnosc icon_smile3.gif

Szkoda tylko ze to sami uzytkownicy musza cierpliwie do tego dochodzic..

81.190.44.* napisał:

To jeszcze wyjasnijcie czy ta 2 letnia gwarancja obejmuje tez starsze laptopy i bedzie pelna jasnosc icon_smile3.gif

Szkoda tylko ze to sami uzytkownicy musza cierpliwie do tego dochodzic..


Skoro paragon jest podstawą uznania gwarancji - więc jeśli dobrze rozumiem - jeśli masz lapa zakupionego 23 m-ące temu i czytelny dowód zakupu (paragon), to masz jeszcze miesiąc gwarancji - zarówno według Acer - przedstawicielstwo Polska, jak i według serwisu BLASC...

Pozdrawiam

83.16.178.* napisał:
A ja mam kompa na firmę i mam tylko rok gwarancji ;( Czy to nie jest przypadkiem nie uczciwe ??

62.121.92.* napisał:

A ja mam kompa na firmę i mam tylko rok gwarancji ;( Czy to nie jest przypadkiem nie uczciwe ??


Na firme lepiej sie wychodzi niz zwykli urzytkownicy icon_smile3.gif Z tej roznicy na vacie mozesz sobie kupic przedluzenie gwary do 3 lat i jeszcze cos zpstanie icon_razz.gif

83.16.178.* napisał:
No VAT sobie oczywiście odpisałem ale 2 lata za free by się przydały :]

81.168.157.* napisał:

No VAT sobie oczywiście odpisałem ale 2 lata za free by się przydały :]


No coz, nie mozna miec wsyzstkiego. Idac ta droga to kazdy z nas kto niema dzialalnosci gospodarczej chcialby odliczac VAT. Ale life is brutal i trzeba bulic panstwu te 22% huh.gif
A wracajac do tematu, to 2 letnia gwarancja obowiazuje tylko dla komputerow zakupionych w 2005 roku?? czy rowniez te z 2004 lapia sie pod nia??

85.128.117.* napisał:
No to ja zglaszam matryce do wymiany
Jak juz pisalem, mam pare plamek nie wiedziec z czego...

82.160.130.* napisał:
Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.
Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.

Po tym 1,5 tygodnia czekalem na dostarczenie laptopa, zawsze jak dzwoniłem mówili, co innego, że laptop będzie max. w środę, dzwonię w środę oni mówią, że nic o tym nie wiedza a laptop dalej w naprawie, po paru dniach dzwonię okazuje się, że nie ma zgody na naprawę od Klienta, po małym dymie ją znaleźli i dalej laptop jest w naprawie. W końcu skontaktowałem się z Acerem i chyba zrobili mały dym im i na drugi dzień laptop został do mnie odesłany.

Jednym słowem przydałoby się więcej autoryzowanych serwisów Acera w Polsce i tańsze ceny napraw icon_smile3.gif

83.19.236.* napisał:

Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.
Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.



no nie mow, ze tyle bedziesz placic za naprawe tego g... mur.gif wolalbym dac jakiemus dobremu elektronikowi zeby to zrobil i na pewno kwota nie przekroczylaby 100zł

83.18.65.* napisał:

Ogólnie BLASC... Kicha na maxa.

Uszkodziłem gniazdo zasilania w moim Acerze. Na gwarancję oczywiście nie przyjęli.
Full zamieszanie u nich, trzeba było samemu się kontaktować i pytać, co w sprawie laptopa i dopiero powiedzieli, ze nie przyjeli i trzeba bulić ( 488 zł netto) - za wymianę tego gniazdka.


az tak bylo widac ze to Twoja "robota", ze nie przeszlo na gwarancje ??

83.20.27.* napisał:

No to ja zglaszam matryce do wymiany


U mnie poszla obudowa (przy zawiasach) ale skoro ma byc nowy serwis to zaczekam bo o Blascu sporo sie nasluchalem.
ps. komp ma 7 miesiecy i w ciagu dnia otwierany jest raz i raz zamykany - nie wiem co sie dzieje z obudowa jak ktos uzywa kompa intensywnie ..

83.19.236.* napisał:

U mnie poszla obudowa (przy zawiasach) ale skoro ma byc nowy serwis to zaczekam bo o Blascu sporo sie nasluchalem.
ps. komp ma 7 miesiecy i w ciagu dnia otwierany jest raz i raz zamykany - nie wiem co sie dzieje z obudowa jak ktos uzywa kompa intensywnie ..


nie jestes sam z tymi zawiasami http://forum./index.php?showtopic=138278&st=120

194.106.192.* napisał:
no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? icon_confused2.gif z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?

62.121.92.* napisał:

no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? icon_confused2.gif z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?


Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi icon_biggrin3.gif

83.18.65.* napisał:

no dobrze wiec mamy dwa lata gwarancji na acery to w takim razie powiedzie mi dlaczego pewne firmy oferuja rozszerzenie gwarancji do dwoch lat za doplata? icon_confused2.gif z tego wnioskuje ze duza czesc firm stara sie naciagnac klienta?

Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi icon_biggrin3.gif


przeciez xslimakx nie napisal ze kupil na firme. chodzilo raczej o firmy sprzedajce laptopy, ze drugi rok gwary za doplata oferuja.

62.121.92.* napisał:

Gdybys przeczytal dokladnie ten watek zauwazylbys ze ci co kupuje na firme maja tylko rok. Wiec jak widzisz to nie jest proba naciagania ludzi icon_biggrin3.gif
przeciez xslimakx nie napisal ze kupil na firme. chodzilo raczej o firmy sprzedajce laptopy, ze drugi rok gwary za doplata oferuja.


Glupio mi troche bo nie wiem jak mozna zinterpretowac moj post ze stwierdzam ze xslimakx kupil laptopa na firme??? Odpowiedzia na jego watpliwosci jest stwierdzenie ze ci co kupja na firme maja rok gwarancji wiec owo rozszerzenie nie jest forma szwindla i gdyby przeczytal ten watek chocby pare ostatnioch postow wyczytalby ze ci co kupuja na firme maja rok gwarancji. Mam nadzieje ze dla wszystkich to juz w pelni zrozumiale icon_smile3.gif

83.18.65.* napisał:

Glupio mi troche bo nie wiem jak mozna zinterpretowac moj post ze stwierdzam ze xslimakx kupil laptopa na firme??? Odpowiedzia na jego watpliwosci jest stwierdzenie ze ci co kupja na firme maja rok gwarancji wiec owo rozszerzenie nie jest forma szwindla i gdyby przeczytal ten watek chocby pare ostatnioch postow wyczytalby ze ci co kupuja na firme maja rok gwarancji. Mam nadzieje ze dla wszystkich to juz w pelni zrozumiale icon_smile3.gif

hehe icon_biggrin3.gif no, teraz to wszystko jasne icon_razz.gif

EDIT: eeee.. sam sie juz pogubilem icon_wink2.gif

83.17.147.* napisał:
Witajcie.
Ja mam takie pytanko.
Czy wysyłając laptopa do serwisu z np zepsutą nagrywarką czy tymi nieszczęsnymi zawiasami, mogę pozbawić go dysku twardego??
Mam tam swoje dane (hasło na niego założone) i niechciałbym żeby mi ktoś grzebał w tych danych. Nie wiem czy to hasło jest na tyle bezpieczne że moge go im wysłac.
Jak myśłicie??

81.168.157.* napisał:
Na stronie ACERA jest napisane ze właściciel musi sam zabezpieczyc dane z dysku, gdyz moga one zostac utracone. Ale watpie zebys mogl wyslac lapa bez dysku twardego, bo oni zawsze(tak przynajmniej twierdza) testuja sprzet, choc z ich postepowania mozna wnioskowac ze jest zupelnie inaczej ....
Zawsze mozesz zadzwonic do Blasca i popytac, ale spodziewam sie negatywnej odpowidzi.

82.160.29.* napisał:
badzmy sczerzy, najlepiej wycagnac dysk zgrac dane, wlozyc i wyslac icon_smile2.gif

217.76.116.* napisał:

badzmy sczerzy, najlepiej wycagnac dysk zgrac dane, wlozyc i wyslac icon_smile2.gif


To jest najlepszy i najpewniejszy sposób działania - po prostu zgrać dane, albo zrobic obraz.

Co do wyciągnięcia dysku i wysłania lapka bez niego - gwarancja firmowana przez Acer (czyli paragon) opiewa w myśl przepisów na laptopa, a nie na poszczególne jego części (musiałyby być gwarancje producentów poszczególnych podzespołów, żeby móc go rozmontować a i tak Acer musiałby wyrazić zgodę na samodzielny demontaż i serwisowanie takiego lapka - a tego napewno nie zrobią), więc jeśli wyślesz niekompletny sprzet na naprawę gwarancyjna, to raczej go nie naprawią, ew. mogą wołać kase za to.

85.198.211.* napisał:
Witam,

Od 1 maja 2004 gwarancja producenta na wszystkie notebooki Acer wynosi 1 rok. Nie ogranicza to jednak oraz nie wyłącza żadnych uprawnień, które zgodnie z obowiązującym prawem mają Konsumenci.
Skrócenie gwarancji do 1 roku, jest zgodne w 100% właśnie z prawem unijnym oraz z prawem aktualnie obowązującym w Polsce --> które wyraźnie rozgranicza Konsumentów od Użytkowników Profesjonalnych.

Konsument, w rozumieniu "Ustawy o sprzedaży konsumenckiej" D.U. 141 poz.1176 z dn. 27 lipca 2002r i zgodnie z definicją tej ustawy to "osoba fizyczna, która nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą". Ustawa ta wyraźnie określa, że "Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu" (art.10.1 tej ustawy). Natomiast określenie formy, rodzaju i terminu gwarancji pozostawia Sprzedawcy lub Gwarantowi (tu najczęsciej jest to producent lub importer). Sprzedawca lub Gwarant określa też czy w ogóle daje jakąkolwiek gwarancję.

Konsument, zgodnie z obowiązującym prawem, zawsze miał (niezależnie od gwarancji) i nadal będzie miał prawo do 24 miesięcznej ochrony i zgłoszenia naprawy sprzętu u Sprzedawcy lub bezpośrednio w Autoryzowanym Punkcie serwisowym. Podstawą bezpłatnej naprawy był i nadal będzie dowód zakupu notebooka z uwzględnionym nr seryjnym i danymi użytkownika (zgodnie z art 2.2 i art2.3 w/w ustawy). Czyli realizacja ewentualnej naprawy tak, jak było do tej pory.

Podsumowując : od 01 maja 2004 gwarancja na wszystkie notebooki Acer wynosi 1 rok od daty zakupu.
Ale jak wyjaśniłem wcześniej, Konsument będzie miał prawo do bezpłatnych napraw sprzętu z okresie 24 miesięcy od daty zakupu (wydania) sprzętu.

Z poważaniem
Acer Polska

Co o tym myśleć ?

150.254.143.* napisał:
Czyli formalnie jest jeden rok gwarancji !! A pozniej z tytulu niezgodnosci... ale to juz nie jest tak latwo.

83.19.236.* napisał:
czyli jestesmy w punkcie wyjscia icon_smile3.gif

84.40.203.* napisał:
Heh, no coz to wszystko brzmialo zbyt pieknie...
zreszta nie oszukujmy sie, gdyby naprawde bylo 2 lata gwary to naapisaliby to tlustym drukiem a nie "powiadamiali indwyidualnie na maila.."

Ale ostatecznym rozstrzygnieciem bedzie jak ktos kto kupil laptopa ponad rok temu pojdzie do serwisu..

83.9.8.* napisał:
Ale nowość ujawnili pracowniy acera icon_smile3.gif

bez różnicy, czy kupujemy laptopa, cyrówkę czy monior, niezależnie od udzielonej przez producenta gwarancji na produkt przysłguje kupującemu prawo do roszczenia z tyułu niezgodności towaru z umow do lat 2 (czyli to co napisali wam pan z acera); wszystko jest jednak z tą różnicą że po ułpywie gwarancji producenta cała procedura będzie teraz zależała od sprzedawcy i to on będzie "się bujał" z tym po serwisach itp. A wbrew pozorom łatwo jest domagać się swoich praw w ten sposób.

Mój brat kupił aparat i po upływie rocznej gwarancji na wyświelaczu pojawiały się prawie cały czas czerwone pasy. Pojechał do sklepu i próbwał coś z tym zrobić a oni nic "nie ma gwarancji i koniec". Wrócił do domu, spisał jaka to dokładnie ustawa, napisał stosowne pisemko w 2 egzempalarzach i jak jeszcze raz pojechał, to nagle z szerokim uśmiechem idą na magazyn, przynoszą nowy a tamten zabierają, głośne przepraszam za problem i nawet tego pisma nie wzięli icon_smile3.gif

Tak wię wystarczy dać im coś na piśmie i można załatwić wszystko icon_smile3.gif

ps. sklep popularny i firma też ale przez grzeczność nie wymienię icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.27 | SQL: 1 | Uptime: 4 days, 13:42 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl