heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Który Serwis Laptopów Polecacie?


213.241.73.* napisał:
Niestety moja toshiba musi odwiedzić serwis (na gwarancji). Nie podoba mi się to bo jakoś nie lubię jak serwisy dotykają się czegoś. Mam nadzieję że po wizycie w serwisie moja toshiba będzie naprawdę naprawiona a nie dodatkowo popsuta i że wszystkie części (oprócz popsutych) pozostaną niezmienione.
Moje pytanie jest następujące: który serwis polecacie ewentualnie na temat, którego możecie cokolwiek powiedzieć (dobre i złe opinie). Do wyboru mam:
Computer Service Support S.A.
AcSerwis Spo.ka zo.o.
Teleplan Polska Sp. Z o.o.

Który wybrać i dlaczego? Obecnie skłaniam się do AcSerwis ponieważ najdłużej jest oficjalnym serwisantem toshiby i ma pełny serwis, ale liczę na waszą pomoc.

83.20.253.* napisał:

Obecnie skłaniam się do AcSerwis ponieważ najdłużej jest oficjalnym serwisantem toshiby i ma pełny serwis, ale liczę na waszą pomoc.


Co do tego serwisu to bardzo odradzam poczytaj sobie http://forum./index.php?showtopic=169463&st=30 przede wszystkim nie dowiesz się od nich nic bo się nie dodzwonisz, a powiedz jeszcze co się zepsuło w Twoim notebooku ?

213.241.73.* napisał:
W mojej toshibie (prawdopodobnie od początku - niestety nie zwróciłem na to uwagi) jest problem z klawiszem "a" tzn wystarczy że go tylko lekko dotkne w górnej części i odrazu pojawia mi się "a" (bez naciśnięcia klawisza) - jest to dosyć mocno denerwójące bo co jakiś czas pisząc coś trącam ten klawisz i mam wstawione "a". Moja toshiba to model L10-192. Dodatkowo klapa z matrycą ma jakby jeden uchwyt za bardzo wysunięty i po zamknięciu nie przylega ładnie co powoduje jej małe ruchy. Nie wiem co wogóle z tym robić bo jak poczytałem o serwisie to mi odchodzi ochota im dawać do rąk ale ten klawisz naprawdę mnie denerwuje a komputer jest na gwarancji. A może któryś inny serwis. Mnie jak dzwoniłem do AC Serwisu na info podali dane abym wysłał do Bielska Białęj (tam jest ich centrala i główny serwis).

83.20.253.* napisał:
A to w takim przypadku będziesz musiał go oddać do serwisu to będzie coś z samą klawiaturą skopane, może wymienią ją Tobie na nową na szczęsie wymiana to nie jest żadna filozofia i może nawet uda się to zrobić serwisantom z AC-SERWIS icon_lol.gif (sam to robiłem kiedyś - z niemieckimi klawiaturami - żaden problem). A co do tej klapy to raczej zapomnij o tym ja mam to samo, mój brat też, a może się wypowiedzą inni użytkownicy tego lapa czy też tak mają. Ale ja mam taką teorię że jak coś jest nie tak w już w paru modelach notków to serwisanci mówią że jest ok i tak musi być laugh.gif wystarczy poczytać to wniosek taki nasuwa się sam. Życzę powodzenia z serwisem. Najlepiej zadzwoń do wszystkich serwisów jakie są i popytaj o tą klawiaturę - może się uda.

213.241.73.* napisał:
Czyli z tą klapą to standard? Poprostu jeden z zaczepów które łapią po zamknięciu za resztę komputera jest jakby zadługi i powoduje to że jest luz pomiędzy klapą a kompem po zamknięciu i jest to troche denerwujące. Zwłaszcza w czasie przenoszenia bo klapa sobie w pewnym zakresie chodzi tzn dociska i się i popuszcza. Miałem trochę kontaktu z lapkami innych producentów i nie widziałem takiego problemu. Gdzie ta legendarna jakość toshiby? Mam nadzieję że na tych niedoróbkach się skończy i że przynajmniej nie będzie jakichś poważnych awarii. Co do klapy rzeczywiście niech się wypowiedzą inni posiadacze toshiby. A apropo klawiatury z tego co wiem to wypina się ją do góry bez rozkręcania kompa (prawda czy fałsz) ??

213.241.73.* napisał:
Czy ktoś ma jeszcze jakieś informacje o serwisach?

82.160.29.* napisał:

W mojej toshibie (prawdopodobnie od początku - niestety nie zwróciłem na to uwagi) jest problem z klawiszem "a" tzn wystarczy że go tylko lekko dotkne w górnej części i odrazu pojawia mi się "a" (bez naciśnięcia klawisza) - jest to dosyć mocno denerwójące bo co jakiś czas pisząc coś trącam ten klawisz i mam wstawione "a". Moja toshiba to model L10-192. Dodatkowo klapa z matrycą ma jakby jeden uchwyt za bardzo wysunięty i po zamknięciu nie przylega ładnie co powoduje jej małe ruchy. Nie wiem co wogóle z tym robić bo jak poczytałem o serwisie to mi odchodzi ochota im dawać do rąk ale ten klawisz naprawdę mnie denerwuje a komputer jest na gwarancji. A może któryś inny serwis. Mnie jak dzwoniłem do AC Serwisu na info podali dane abym wysłał do Bielska Białęj (tam jest ich centrala i główny serwis).



LOL - a ludzie narzekaja na zle spasowanie i wykonanie Acerow (z czym sie osobiscie nie spotkalem) Potwierdza sie regula ze "wielcy" producenci (toshiba,HP) swoje komputery low-end robia niechlujnie - bo nie mozna tego inaczej nazwac (skoro wiele osob ma ten sam problem). To juz ten biedny poniewierany Acer sie bardziej stara, w moim Acerze plastiki sa idealnie spasowane, mozna sie patrzyc do upadlego i wszedzie takie same szczeliny, wszedzie wszystko przylega symetrycznie co do milimetrow, zatrzaski chwytaja matryce idealnie. Z tego co widze to producenci typu Acer , Aristo, staraja sie robic swoje laptopy z nizszej polki o wiele dokladnie niz wielcy producenci ktorzy wiedza ze i tak znajdzie sie kupic. Tylko IBM swoje najtansze laptopy robi na wysokim poziomie.

Sory za ten OFFtopic

85.198.229.* napisał:
Znowu sie zaczyna dry.gif

Nie jestem adminem i to nie moja dzialka, ale:
1. Po cholere zakladac kilka tematow dotyczacych tego samego notebooka.
2. Jezeli czegos nie wiesz najpierw uzyj opcji: SZUKAJ na forum i wynalazku zwanego: Google - mozna znalezc duzo informacji, tylko trzeba CHCIEC.

212.2.100.* napisał:
No i okazało się że AC serwis jest ok. Moja tośka powróciła z nową klawiaturą i nowymi zawiasami. Efekt: klawiatura działa tak jak powinna a klapa teraz zamyka się tworząc minimalna (na grubość podkładek amortyzujących) szczelinę. Wygląda więc na to że serwis wywiązał się z zadania bardzo dobrze. Mam jednak nadzieję że i tak był to mój ostatni kontakt z serwisem i że od tej pory tośka będzie już całkowicie bezawaryjna.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.93 | SQL: 1 | Uptime: 3 days, 16:33 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl