heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 2 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Zwrot Do Sklepu Internetowego.


83.23.7.* napisał:
Chcę kupić laptopa przez internet ale martwi mnie, że gdy już rozpakuję cudeńko to okaże się, że np. kilka Bad Pixeli na matrycy:( Jak to jest naprawdę ze zwrotem do sklepu?

Czy sklepy honorują 10 dniowy termin zwrotu?

Które spośród sklepów są godne polecenia?

Ja akurat przymierzam się do kupna w www.softon.pl. Ktoś już tam kupował - jakieś sugestie?

Z góry dzięki

83.29.241.* napisał:
taki sprzęt zdecydowanie rozsądniej jest kupić widząć go wcześniej fizycznie.Wiem ze pewnie chodzi o cenę ale jesli się okaze ze bad jest juz na starcie - zdenerwujesz się tylko a procedury trwają zwykle da długo.

62.233.251.* napisał:
Ja swojego laptopika koniecznie chcialem zobaczyc na zywo przed zakupem ale kupic w sklepie internetowym, bo tam sa najtansze.
Wkoncu zakupilem go w www.camino.pl - sklepik ma siedzibe w Gdansku, a ja akurat z Elblaga jestem. Bardzo mila obsluga w sklepie, dogadalem sie tak ze przed zakupem chce zbadac matryce na bad pixele i nie robili problemow (tak jak w innych sklepach nawet zwyklych). Pojechalem do Gdanska, przy mnie wyciagneli komputerek z pudla, rozpakowali, dali mi bym sobie system zainstalowal, a po instalacji pobawilem sie nim chwilke np programikiem dead pixel budy, czy jakas muzyczka by sprawdzic czy glosniki nie harcza a jak juz wszystko bylo ok to dalem te pare tysiecy i szczesliwie z laptopkiem udalem sie do domu, jeszcze zahaczajac o pobliska galerie centrum i kupujac ladniutka torbe samsonite icon_wink2.gif

Mozliwosc sprawdzenia komputera przed zakupem powinna byc w kazdym sklepie, zwlaszcza ze daje sie ze laptopy to nie kilkaset i kilka tysiecy zlotych. Niestety wiekszosc sprzedawcow woli cos sprzedac, a jak bedzie cos nie tak to juz do serwisow wysylac.

81.210.111.* napisał:
kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia.

Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni

194.146.253.* napisał:
a jesli nie poinformuje to masz tych dni 30. oczywiscie sprzet musi byc w stanie w jakim zostal odebrany - bez sladow uzytkowania. oprogramowanie i multimedianiemoga zostac rozpakowane - takie nie podlegaja zwrotowi

83.30.76.* napisał:

kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia.

Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni


A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)?

194.116.133.* napisał:

A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)?

odbierasz, rozpakowujesz przy wydającym sprzęt, sprawdzasz - jak bad pixel to od razu zwrot i żądasz nowego.


83.23.51.* napisał:
No tak ale jak można przeczytać w regulaminach sklepów - "sprzęt rozpakowany nie podlega zwrotowi". Ja wiem jak to się ma z punktu widzenia prawa ale nie mam zamiaru rok po sądach się ciągać z jakimś sklepem. Bardziej chodzi mi o to czy sklepy rzeczywiście respektują to prawo. Może ktoś był już zmuszony odsyłać taki sprzęt?

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.86 | SQL: 1 | Uptime: 362 days, 6:31 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl