heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 28 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Acer Problem Z Serwisem


83.28.115.* napisał:
Witam
Kupilem laptop acer 4102wlmi
po dluzszych poszukiwaniach w necie stwierdzilem ze ten model bedzie mi odpowiadal osprzetem i cena (1,7centrino 512ddr2 80gb x700 15,4")
i nieszczesny naped nagrywarka DVD dual layer
na poczatku - nowy komp wiadomo sprawdzalismy jego mozliwosci z bratem i tu zonk niektore programy sie nie odpalaly na win xp (moze jakies wirusy czy cos)
dziwne - 3dmark 2001 poszedl ale 2003 i 2005 w trakcie instalki padl
ok nie wazne
zaczelismy zgrywac filmy - jakies 50 cd,okazalo sie po 2 dniach ze zaczynaja sie problemy z odczytem plyt ktore na moim desktopie nie robia problemow
najpierw bylo to pare plyt, za pare godzin juz kilkanascie
wreszcie doszlo do tego ze naped zaczal wydawac dziwne dzwieki i juz nie czytal acer recovery cd
oddalismy do sklepu gdzie kupowalismy,tam w serwisie stwierdzili nastepnego dnia ze wrzucili 40 cd i wszystkie odczytal
eh dalem plytki ktore u mnie nigdy nie czytal i wreszcie w serwisie doszli do wniosku ze moze byc to wada ktora polega ze czasem czyta a czasem nie
wyslali do warszawy
laptop podobno dzisiaj wrocil i.... nie naprawili usterki,bo oni sami sprawdzali i nie chodzily plytki i ....odeslali do wawy
poszedlem do sklepu bo chcialem zastepczy laptop (potrzeba zrobic pare prac na zaliczenie) i czego sie dowiedzialem :
-sklep w sumie nie musi sie tym zajmowac ale maja dobre serce i pomoga nam troche w walce z acerem
-14dni o ktorych mowilem ze jest na naprawienie usterki jest nieprawda bo sie przepisy zmienily i moze byc nawet 21 dni roboczych (sprawdze to dopiero jutro u rzecznika praw konsumentow)
-sklep ogolnie nie lubi acera, chca zerwac z nimi wspolprace, polecaja nam zeby ta sprawe dac do gazet czy cos ...tylko ze ja chce komp
po paru minutach doszlo do tego ze w poniedzialek sklep zadzwoni do acera i spyta sie kiedy moga go zrobic i wtedy pomyslimy
dzisiaj mija 16dni odkad dalem laptopa do naprawy(a mam go od 22dni ogolnie)
jakie sa moje prawa
jakie sa prawa sklepu
kiedy *$##$*# bede mial kompa ?
plz help me

213.77.153.* napisał:
Ten napęd to nie Tobie pierwszemu sprawia problemy. Acer mógłby się tym zainteresować i inne montować ... Współczuję. I czytając ten post coraz bardziej oddalam się od zakupu 4102 ...

W kwestii praw to mam nadzieję, że tu się zaraz nasz tweakowy prawnik wypowie ale to jest tak:

Jeśli chcesz go reklamować jako gwarancja to wogóle nie potrzebnie go do sklepu zanosiłeś - trzeba było od razu do serwisu Acer.

Możesz natomiast zaskarżyć sprzęt o niezgodność z umową. Jako że masz go krótko to wadę uznaje się, za istniejącą w trakcie zakupu. W taki wypadku oddajesz go do sklepu gdzie kupiłeś, w sklepie mają 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, jeśli nie zrobią nic w ciągu 14 dni reklamację uznaje się za przyjętą. Sprzedawca w sklepie w takim wypadku _nie ma prawa_ odsyłać Cię do serwisu i musi sam się zająć sprawą. Ale co musi zrobić to już niewiem.

Poczytaj tą ustawę, tam jest wszystko napisane.
http://klient.cogdziekupic.pl/warunki_sprzedazy <-- Art. 8


Pozdrawiam.

217.96.44.* napisał:
a jaki to dokladnie model tego napedu?

213.77.153.* napisał:
Nie jestem pewien ale gdzieś mi się obiło o uszy, że w 4102 QSI montują. Ale niech się wypowiedzą użytkownicy.

217.96.44.* napisał:
no ja w soim mam QSI i ok chodzi narazie odpukac


217.172.255.* napisał:
Powiem Wam że ciężko. Jeszcze nie tak dawno byłem strasznie na Acera napalony ale zaczynam się coraz bardziej cieszyć, że pieniążki spożytkowałem na coś innego niż laptop a kupno nowego sprzętu przełożyłem na po wakacjach.
Najpierw Aspire z serii 50xx, teraz o Travelmate'ach gośniej się zrobiło. Coraz bardziej się przymierzam do Asusa lub Toshiby. Niezbyt uśmiecha mi się kupno takiego problemu za bądź co bądź niemało kasy. :/

Czy nie jest tak, że do 7 dni możesz zwrócić sprzęt do sklepu ponieważ nie działa tak jak powinien? Niech oni się martwią, a Tobie nich nowy dadzą. Wydaje mi się że to byłoby najrozsądniejsze rozwiązanie.

213.77.153.* napisał:
Do 7 dni możesz zwrócić nawet jak działa jak powinien ale autor tematu zakupił notka 3 tygodnie temu.

84.10.32.* napisał:
TAAAA

a niech se ktos sprobuje sciagnac jakis sterownik-!!

hehe Pół siwiata sciaga z jednej strony acera Europe(cala europa,bliski wchod i rosja pobiera stery z jednego servera!!!!!!!!!!!!

w USA nie ma co sciagac bo oni nawet biosow nie maja:))

w azji sprawa wyglada rewelacyjnie--szybko i pewnie ale sa problemy z jezykiem i numerami modeli

ja sciagam stery od konkurencji,ktora montuje takie same podzespoly...bo nie mam wyboru:(


BEZSENSU!!

217.172.255.* napisał:

czyli po 5/6 dniach oddał go do sklepu i moim zdaniem powinien walczyć żeby nówkę dostać a nie żeby na serwis wysyłali, bo ciągle w tych 7 dniach się mieścił.

62.21.16.* napisał:


Niestety nie jest tak jak piszesz! Nie mozna zwrocic sprzetu gdy kupisz go w sklepie! Bylem z tym u rzecznika praw konsumenta (gdyz na nastepny dzien po kupnie laptopa Acer 5021 wyskoczyl mi badpixel) Mozesz tylko zwrocic sprzet gdy zakupisz go poza siedziba firmy np. sklep internetowy! Wymiana towaru jest tylko dobra chcecia sorzedawcy a zaden z nich takiej checi nie ma a to pewnie z tego powodu ze dystrybutor nie wezmie od nich uszkodzonego sprzetu!


217.172.255.* napisał:
Wiesz ja miałem podobną sytuację, ale nie była związana z laptopem a z amplitunerem. Po przywiezieniu go ze sklepu okazało się że nie za każdym razem sprzęt można włączyć i trzeba wtedy resetować w nim procesor dźwięku. Na drugi dzień odwiezłem do sklepu i bez mrugnięcia okiem przyjęli a wydali mi nowy.
Może jak często coś takiego się zdaża to sklepy nie chcą wymieniać bo dodatkowo Acer może sprawiać problemy z przyjęciem tego uszkodzonego sprzętu. Ale moim zdaniem niezbyt dobrze to świadczy o firmie, o trosce o Klientów i dbałości o swoją renomę.
W moim przypadku sprzedawca powiedział że zdaża się to żadko ale to tylko elektronika i wszystko jest możliwe. Dostałem nówkę z której jestem bardzo zadowolony.
Zaznaczam, nie był to sklep internetowy.

213.77.153.* napisał:
Słyszałem, że jeżeli możesz sprawić by sprzęt był dokładnie w takim samym stanie jak w momencie zakupu to możesz oddać. Kiedyś chciałem zrezygnować z karty graficznej bo miała problemy z moją płytą i się radziłem prawników.

Ale nie będę się upierał, ja nie z tej działki.

62.21.16.* napisał:
Wiec tak jak mowie wymiana jest dobra checia sprzedawcy i jest pare sklepów z taka polityka i znalazlem taki, ale dopiero po fakcie bo tam sprzedawca mowil mi ze w ciagu 7 dni moge oddac sprzet a ja kupilem niestety w firmie specjalizujacej sie w nootebookach i teraz mam za swoje!
Teraz szukam wszelkich metod by pozbyc sie tego lapka a dokladniej matrycy bo podczas pisania w wordzie ten pixel jest denerwujacy!! Moze padnie naped DVD to wtedy bede reklamowal ale nie na podstawie gwarancji tylko rękojmi! I beda musieli wymienic calego laptopa tak przynajmniej mi sie zdaje!
Nie wiecie moze ile kosztuje matryca do Acera 5021 albo czy ktos nie ma znajomego w serwisie Acera i mozna byloby sie dogadac?
Thorinado ja mam caly czas wszytko zapakowane bo nic nie wyciagalem tylko laptopa gwarancja plyty wszystko jest zafoliowane a mimo to nie chcieli mi wymienic icon_cry.gif
A u rzecznika praw konsumenta powiedzieli mi ze nic nie zrobie chyba ze sprzedawca bedzie mial dobra wole!
Pozdro

217.172.255.* napisał:
Nie chcę robić nikomu kryptoreklamy ale gdzie kupowałeś lapka? Chyba w tym wypadku faktycznie lepiej opłaca się zamówić przez net i dostać go kurierem bo wtedy masz te 7 dni na zwrot.


213.77.153.* napisał:


O wymianie nic nie wiem, ja pytałem czy mogę oddać. No ale skoro rzecznik praw konsumenta tak mówi ... Naprawdę to co ja pytałem było dawno i szczegółów nie pamiętam. Ale nadal bym się upierał, że istnieje taka możliwość.

62.21.16.* napisał:


Może kiedys tak bylo ale teraz juz tak nie ma icon_sad2.gif Gdybysmy mieszkali w USA ... marzenia mur.gif

193.43.242.* napisał:
a ja powiem tak... w moim zwaliła się grafika.
na 3dmarku albo przechodzi cały test albo robi zwichę. pojechałem do serwisu do bielska (niedaleko mam) i nie robią żadnych problemów. jeśli zależy nam na czasie najlepiej umówić się 2-3 dni wcześniej, żeby gościu zarezerwował czas na naszego notebooka. przyjeżdżamy, zostawiamy sprzęt, idziemy przejść się po bielsku a za 3-4 godziny wszystko wiadomo. potem albo zostawiamy sprzęt a jeśli zależy nam na pracy na nim to gościu zamawia w acerze tylko to co się schrzaniło i potem za 2 tygodnie przyjazd-wymiana-spacer po bielsku-odbiór i gotowe icon_biggrin3.gif
www.asupport.pl w razie jakby ktoś nie wiedział.

62.21.16.* napisał:
Zapewne tak jest w kazdym serwisie tylko my tutaj debatujemy czy sklepy powinny przyjac towar ktory nie dziala tak jak powinnien albo ma jakas wade ktora wykryl kupujacy w dzien zakupu albo w pierwszych dniach uzytkowania!

84.10.32.* napisał:
ja narzekam na servis acera na www.acer.pl !

84.10.124.* napisał:

Ja tez...
Jeszcze nie kupilem Acera, a juz nie lubie serwisu.
Nie odpowiadaja na maile, mimo ze pisze do nich trzeci raz.Chyba maja klientow w d...

217.96.44.* napisał:
mi tam szybko odpowiedzieli tzn w tym samym dniu co do nich napisalem, moze to zalezy kto odbierze i moze coniektorzy olewaja maile.Mi odpisal ten kolega Leszek_Wnukacer-euro.com sprobujcie moze odpisze

213.77.153.* napisał:


Bo nie pytałeś o dysk ;P Odpowiadają na większośc pytań poza pytaniami o dysk :>

84.10.32.* napisał:



ja pytalem o: plyte glowna,pamieci, o dziwne piski,karte graficzna,gwarancje.... w roznych mailach---i zero odzewu!--a pisalem do roznych osob a nawet ten sam mail do paru rownoczesnie:)

213.77.153.* napisał:
Widać zadawałeś kłopotliwe pytania .. icon_smile3.gif
Śmieję się, ale taki wałek w wykonaniu poważnej firmy jest nie na miejscu.
Ja wyslalem tam dwa maile, jeden na salesinfo_poland drugi na techinfo_poland.

Na salesinfo_poland odpowiedział cytowany już Leszek Wnuk w ciągu kilku minut. Na tech yy .. wciąż nie ;P

Przykre ale prawdziwe.

80.49.45.* napisał:

Ja do nich zadzwoniłem i dziady jedne kazali mi napisać e-maila, na którego nie odpowiadają. Sam mam problem z monitorem, czekam ponad miesiąc.
Już nie wiem jak z nimi walczyć. Przydała by się im jakaś nauczka icon_mad2.gif icon_mad2.gif icon_mad2.gif

213.76.115.* napisał:
Mojego Aspire 5014 dzisiaj zabral kurier, ciekawe czy poradza sobie z problemem. Mam nadzieje ze do konca wrzesnia bede mial huz sprawnego lapka w domciu. Wyslalem do asupport, bo Majselbaum korzystal z ich uslug i pisal ze nie bylo problemow.

83.23.97.* napisał:

Obyś miał racje. Żeby tylko wrzesień to był ten wrzesień. Chociaż jeżeli chodzi o naprawę to sobie jakoś dają radę, gorzej z wymianą. EEEEEEEEEEE szkoda gadać.
Życzę powodzenia rolleyes.gif

217.99.144.* napisał:
Nie strasz mnie! A co miales problem z tym serwisem? Opisz dokladniej na forum lub na priv.

217.153.80.* napisał:
no nie wime jak u was ale jak ja kupowalem w vobisie kompa to koles powiedzial ze w ciagu 7 dni moge zwrocic lapka bez podania przyczyny !!

dlatego wybralem vobis

i tez zastanawialem sie nad acerem ale gdy uslyszalem o wszystkich klopotach to podziekowalem, wolalem dac tyle samo kasy za sprzet lepszej jakosci !!
wam tez tak polecam!

192.100.124.* napisał:


Co do ilosci narzekan na jakosc Acera nalezy patrzec przez wielkosc ich sprzedazy na polskim rynku (Acer ma w rynku notebookow w Polsce pierwsza pozycje). Po drugie na forum pojawiaja sie osoby, ktore albo maja problemy albo chca sie poradzic co kupic. Ci ktorzy uzywaja komputera bez problemow tutaj sie raczej nie pojawiaja. Druga sprawa to zobacz ilu ludzi ma na forum Acery a ile np. Asusy czy sprzet innych producentow, proporcja ilosci bedzie pewnie z 4:1 albo wiecej. Co do sredniej jakosci poszczegolnych producentow, kiedys wysylalem na forum linka do raportu nt. zadowolenia klientow z jakosci, serwisu itp. sprzetu poszczegolnych producentow na rynku amerykanskim. Forum to forum, statystyka jest bardziej reprezentatywna a Acer tam wypadl na poziomie "najlepszych" marek, od niektorych nawet lepiej. Niestety polski serwis to sprawa dotyczaca polskiego rynku, podobno jest fatalny. Ja na szczescie nie mam okazji z niego korzystac, kontaktowalem sie telefonicznie z serwisem Acera w Finlandii i wrazenie mam jak najbardziej pozytywne.

217.96.252.* napisał:
Jezeli mozecie to podajcie mi jakis nr telefoniczny do ktoregokolwiek z servisow acera.
Pozdro


217.153.80.* napisał:
czytalem ostatnio na innym forum tez ktos mial problem z acerem 5002
oddal do naprawy (przegrzewal sie), naprawniono (napisali ze byl problem z wiatrakiem) a teraz podobno ma tak samo, a nawet i gorzej icon_smile3.gif

uwazajcie na acery!

84.241.248.* napisał:
Witam

Acer 4102 WLMI to dosyc intersujacy temat jak widze w internecie icon_smile3.gif
Otoz moja historia. Podobnie jak Koledzy szukalem analizowalem i wybralem 4102 WLMI jako najlepszy wybor cena do jakosci/mozliwosci.

Po 2 tygodniach uzywania laptop umarl - chcialem sprawdzic wydajnosc karty graficznej i pogralem sobie w gierke. Komputer sie zawiesil dwa razy a potem byl juz czarny ekran.

Zadzwonilem na infolinie serwisu konsumenckiego.

Rezcz sie dzieje w Holandii gdzie mieszkam. Przyslali mi formularz dla UPS-a zebym wyslal notebooka do serwisu do Niemiec.
Wyslalem 5 wrzesnia. Dzien pozniej repair center potwierdzil otrzymanie notebooka. Dzis jest 5 pazdziernika. I co? I nic. Notebook jest wciaz w centrum serwisowym (miesiac czasu) a ja jestem bez komputera. Dzwonilem pare razy, monitowalem przez email. Ciagle slysze ta sama odpowiedz ze nie ma czesci zapasowych i czekaja na dostawe. Albo jest to niezla sciema albo naprawde wiekszosc notebookow tej serii lezy juz w repair center a fabryka na tajwanie nie daje rady wyprodukopwac nowych czesci.
Najgorsze jest to ze centrum serwisowe nie jest w stanie podac konkretnej daty dostarczenia czesci i odeslania mojego notebooka.

Smutne jest tez to ze miesiac jestem bez komputera a wydalem troche na tego notebooka. Ostatecznie pewnie bede musial oddac sprawe do sadu i kupic nowego notebooka (na pewno nie acera). Jest to przestroga ze nie tylko wazne jest jaki sprzet sprzedaje producent ale jeszcze to czy jest go w stanie naprawic.

Pozdrawiam i zycze bezawaryjnej pracy Waszych notebookow.


150.254.143.* napisał:
Ja czekam już trzeci tydzien. Przez telefon tylko mnie zwodza a na maile zero reakcji. Moja cierpliwosc juz sie konczy. Ja bym chcial odzyskac moje pieniadze i kupic sobie cos normalnego a nie jakies tam Acery.
Rowniez radze nie kupowac laptopow marki ACER. Zobacze jak potacza sie losy i jak Acer w tym tygodniu nie odesle mi laptopa to zakladam w internecie serwis ku przestrodze dla osob ktore chca kupic laptopa Acer.

212.186.93.* napisał:

Ja kupilem 4102WLMi, troszke tak z dusza na ramieniu, ale jedno mnie pociesza - w razie czego wymienie sobie na inny...taki plus pracy w sklepie gdzie sa komputerki...
Ogolnie Acer nie jest zly - o ile nie trafi sie na wadliwy egzemplarz...

193.43.242.* napisał:


no to baaaaaaardzo dziwne masz problemy, bo ja dziś byłem w bielsku w serwisie i na miejscu mi wymienili płytę główną. poszedłem na spacer i po godzinie wszystko grało.

150.254.143.* napisał:
A co znowu Ci sie komp sypnal? ze plyte wymieniales? Wczesniej grafa teraz plyta, kurde mac. Jak jestes osobiscie to jest inna sprawa, a jak sie wysylasz to maja Cie gdzies i to gleboko. Jutro mam miec w domu naprawiony sprzet, jesli nie, bede domagal sie zwrotu pieniedzy. Kontaktowalem sie juz rzecznikiem praw konsumenta i wszystko mam juz obcykane. Nigdy wiecej nie kupie Acera i wszystkim moim znajomym bede to skutecznie odradzal.
No ladnie, odeslali mi dzisiaj ponad 3 tygodniach i napisali te ****** ****** ****** ze usterka nie zostala stwierdzona. Oddaje sprawe do sadu konsumenckiego. LUDZIE NIGDY NIE KUPUJCIE PRODUKTOW ACER !!!

84.10.32.* napisał:
zalezy jak sie trafi:) --ja zaryzykowalem kupujac acera z niemiec na allegro z 3miech gwarancji...wygladal jakby czołg po nim przejechal icon_sad3.gif
juz od wielu miesiecy wyciskam z niego 7-poty i nie mialem najmniejszego problemu,ktorego nie daloby sie naprawic programowo:)

82.160.243.* napisał:
Czy ktos z Was probowal dochodzic swoich praw bezposrednio od sprzedawcy? Nie mam zdrowia odsylac znowu lapka i czekac 3 tygodnie? Sprawa w sadzie to rowniez wieki.

172.157.86.* napisał:
Witam wszystkich.
Ostatnio właśnie krew mnie zalała bo padł DVDRW w moim Acerze (pół roku ma) i czytając Wasze posty jestem troszke przerażony. Swoją drogą, nie da się wyjąć tego napędu i wysłąć tylko jego do serwisu? Jakoś nie mam ochoty dawać osobom postronnym dostępu do danych.

150.254.143.* napisał:
Witam! Hmm innego wyjscia chyba nie masz, tylko nie wysylaj do asupport. Ostatnio jak dzownilem do centrali to powiedzieli mi ze to ostatnie dni autoryzacji dla asupport i mowili zebym jeszcze raz wysylal ale do Wawy. Wiec Tobie tez to radze. Ja wysylam w poniedzialek jak teraz nie naparwia to juz tylko sad konsumencki. A co do danych, musisz zrobic backup bo w umowie gwarancyjnej jest napisane ze Acer nie ponosi odpowiedzialnosci za utrate danych.

195.116.46.* napisał:
Wysylasz lapka do serwisu bez hdd i tyle.


212.191.80.* napisał:
Mam nadzieję, że w HP tak nie jest mellow.gif bo oddaje swojego za 2 tygodnie, ma walniętą płytę albo samą grafę.
Jak oddajesz sprawę do sądu to żądaj sporo kasy więcej od ACERA niż sama wartość laptopa icon_razz2.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 8.09 | SQL: 1 | Uptime: 4 days, 1:10 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl