heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 4 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

MSI GeForce Ti 4200 64mb vs. Doom III


213.77.225.* napisał:
Czy na tej karcie bede mógł grać spokojnie w ta gierke na w miare przyzwoitych ustawieniach ??? reszta sprzetu w podpisie??

217.113.228.* napisał:
Witam.

http://www.xbitlabs.com/articles/editorial/display/stalker_5.html

To jest odnośnie stalkera, było takie zestawienie odnośnie doom'a ale dzisiaj nie mogę trafić.Te wykresy pokazują jak może być dobrze zoptymalizowany silnik graficzny(porównajcie sobie z silnikiem far cry, czytałem wypowiedzi niektórych forumowiczów, że cryengine to super wypasiony i najlepiej zoptymalizowany silnik graficzny pod słońcem.Może jak popracują nad nim jeszcze pare lat...) icon_lol.gif
Wykresy z doom'a 3 wiele się nie różniły od tych ze stalkera.

http://www.xbitlabs.com/articles/editorial/display/hl2_4.html
... a tu kolejny super zoptymalizowany silniczek icon_lol.gif tylko dla ati.
Obawiam się, że nie pozwolą sobie na wydanie gry w tym stanie.
Przypominam tylko by pograć w hl2 wystarczy mieć procesor=700MHz i grafikę wspierającą dx7.

Odnośnie tematu to jasna sprawa icon_wink3.gif

Pozdrawiam.

80.55.210.* napisał:
No i co? icon_smile3.gif
W tym co podałeś pisze, że testowali Stalkera w wersji niedokończonej. Gra śmiga szybko. Beta? Ale dali linka do HL2 gdzie napisali, że ta gra bardzo intensywnie korzysta z pełnej precyzji w PS2.0 i tam już karty nVidii nie dają sobie zbytnio rady. I na koniec napisali, że napewno producenci nowych gier w finalnej wersji będą dodawać specjalny renderer do kart nv3x, który spadkiem jakości pozwoli na komfortową grę! icon_wink3.gif

CODE
Now take a look at performance numbers of the game that uses Pixel Shaders and Vertex Shaders 2.0 heavily:


CODE
As you see, NVIDIA’s GeForce FX graphics cards cannot actually compete with ATI’s RADEON 9600, 9800-series when Pixel Shaders 2.0 are used in full precision. Obviously, if a specially developed code-path for NVIDIA GeForce FX-series as well as seriously optimised drivers are used, the latest products from the legendary NVIDIA Corporation will also perform fast in the next generation DirectX 9.0 game, however, at this point the family performs like it performs.


I tu najwżniejsze:

CODE
Developers of highly-anticipated games, such as Half-Life 2 or Doom III, have publicly admitted they were developing special rendering modes for NVIDIA hardware. As a result, even with some hopefully insignificant image quality degradation owners of the current GeForce FX 5600 and 5900-series of the graphics cards will also be able to play those 3D games. Unfortunately, there will be titles with no tangible optimisations for NVIDIA GeForce FX product line; hence, they will run like the highly-anticipated game we benchmarked today.


83.26.8.* napisał:
no tak tylko chłopak ma 4ti na którym p.s 2.0 sobie raczej nie pooglada wiec p.s 2.0 nie bedzie go odciazało pytanie brzmi raczej czy wydajnosc jego karty w dx 8 bedzie wystarczajaca do dooma

80.55.210.* napisał:
1. Odpowiedziałem tylko na wcześniejszego posta! icon_wink3.gif

2. Teoretycznie doom3 był pisany na GF3Ti. Ale przez ten czas wiele się zmieniło i ciężko cokolwiek powiedzieć czy pójdzie. Teoretycznie pójdzie ale i tak bym na to nie czekał. Zobaczymy jak wyjdzie a kiedy wyjdzie to się okaże. Gwiazka czy 2005r.??? icon_wink3.gif Zobaczymy. Ale szansa zawsze jest. Problemem może być te 64MB na grafie. Carmack wspominał coś o 128MB. Ewentualnie obniży jakość tekstur i też będzie! icon_smile3.gif

217.113.228.* napisał:
Proszę bardzo...

http://www17.tomshardware.com/graphic/20030512/geforce_fx_5900-13.html

...jest i o doom'ie.
icon_cool3.gif

217.113.225.* napisał:
Hi.

Czemu nikt z posiadaczy ati nie komentuje wydajności w grze doom3?
Widać, że karty ati nie radzą sobie tak dobrze.Zupełnie na odwrót niż w half life2.Co wy na to.Macie przecież jakieś odpowiednie wytłumaczenie.

Pozdrawiam.

81.18.216.* napisał:
Pewnie dlatego, ze nie ma jeszcze gry doom3 ani hl2, jak wyjdą wtedy będzie można powiedzieć jak to chodzi... Bo testy jednego i drugiego póki gry nie zostaną skończone są bez sensu.

83.16.22.* napisał:
Powiem krótko. Te testy tak jak i testy ze stalkera można sobie o kant d. wsadzić! Co to za testy bez shaderów? Tak samo jak testowanie na kawałku kodu dooma3 czy HL2. Mimo wszystko te testy są mało wiarygodne ponieważ Carmack wypowiadał się, że musi pisać specjalny renderer dla nv3x żeby dało się grać na FXach. Jeśli nie wierzysz poszukaj sobie w starszych rozmowach z Ajdacho gdzie sam wklejałem cytat z rozmowy z Carmackiem. I ID nie potwierdziło tych testów a testy z HL2 są potwierdzone przez Valve! Widzę, że nudzi Ci się i próbujesz wszcząć kolejną wojnę. BigBrother patrzy!

PS. Reszta nie wypowiada się dla tego, że nie ma zamiaru kłucić się o coś, czego nie ma i może nie być! hehehehe Wyrośliśmy już z tego młody avanturniku! icon_wink3.gif Peace

217.113.225.* napisał:
O.K.
Mówię pass. icon_wink3.gif
Przekładamy dyskusje do czasu pojawienia się tych gier.

Papa.
icon_cool3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.73 | SQL: 1 | Uptime: 33 days, 11:34 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl