heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 5 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Chcą mi przysłać MONTERA :( !! Co wy na to


217.98.224.* napisał:
MAm neostrade+ od 1 kwietnia. Ale oczywiście nie działa bo linia nie jest skrosowana. Dzwonie więc na infolinie a typ mówi że w statusie ma że linie mam skrosowaną. Ja mówie że nie jest skrosowana , a on swoje. Mówił że muszę wezwać Montera(innego wyjścia nie ma) ... ja jestem pewien że wszystko w kompie jest OK...przecież to ich wina że nie działa.

Następnie gdy zadzwoniłem drugi typ powiedział że ma w statusie że jest linia skrosowana...że pewnie jest brak synchronizacji. Więc typ ten wysłał do SIECI reklamacje że jest brak synchronizacji oraz z pytaniem czy linia jest skrosowana. Mam się zgłosić we wtorek. Szlag mnie chyba trafi...internet potrzebny bardzo a tu takie cyrki.

Ludzie powiedzcie co robić...?? Co mam zrobić jak mi powiedzą że konieczna jest wizyta montera ??

83.30.25.* napisał:
Poczekać i jak będzie chciał przyjść to go wpuścić . Człowieku wyluzuj . Ludzie czekali miesiącami na neo aż w końcu będzie działać a ty po 2 dniach chcesz juz mieć wszystko zrobione icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

217.98.224.* napisał:
Ale oni mi powiedzieli że linia jest skrosowana. A przecież oni mogą sobie pomyśleć.... " eee u tego gościa wszystko działa ...skrosowaliśmy mu linie i niech płaci" a w rzeczywistości nie działa Neo. Czyli mogą całkowicie wyłożyć

217.97.243.* napisał:
Nie rozumiem to w jaki inny sposob maja sprawdzic co innego nie dziala jak nie wlasnie przysylajac montera? Skoro powiedzieli ze linia jest skrossowana to pewnie jest, moze przyczyna tkwi w czyms innym tu moze byc wiele powodow.

83.30.14.* napisał:

Weź użyj opcji szukaj i poczytaj troche o neostradzie....
Usługa neostrada zacznie działać z chwilą zalogowania się i skonfigurowania swojego konta na www.panel.neostrada.pl i dopiero od tej chwili będą pobierać ci opłate . Pierwszy rachunek dostaniesz 1/30 kwoty za każdy dzień . Czyli jeżei od chwili aktywacji do chwili pierwszego rozliczenia minie 10 dni to zapłacisz 10 stawek dziennych . Regulamin wogóle czytałeś ??? A wogóle byłeś na panel.neostrada.pl ??? icon_evil.gif

217.98.224.* napisał:
Do WALKER3d:

Właśnie o to chodzi że sie zarejstrowałem na zwykłym modemie icon_sad2.gif
I opłata jest chyba już naliczana... i boję się właśnie że oni po prostu sprawdzą w kompie że u mnie niby działa i wyłożą na mnie. Nie przyłączą mnie wogóle.

80.54.240.* napisał:

To po co tak robiłeś? icon_surprised3.gif , ok a jak masz diody na modemie? USB i ADSL świecą na zielono?

83.31.148.* napisał:

Nie będę opisywał moich wszystkich problemów z instalacją neo+ bo za dużo ich było, ale miałem podobnie - mówili, że linia jest scrosowana, a nie działało. Dodzwoniłem pod infolinie (było już chyba po 23) i akurat trafiłem miłą panią, która nie chciała mnie jak najszybciej zbyć, ale mi pomóc. Po ok pół godzinnej (!!!) rozmowie zaproponowała, bym zgłosił reklamację. Poszedłem spać zdenerwowany już trochę i następnego dnia od rana działało. W sumie to razem czekałem od odbioru modemu do zadziałania 21 dni, także musisz być cierpliwy.
Co do rejestracji przez modem to źle zrobiłeś. Od tego momentu już zaczeli pobierać opłaty. Lepiej było poczekać.

83.30.14.* napisał:

No to masz zonka icon_lol.gif icon_lol.gif icon_wink3.gif

217.98.224.* napisał:
Dioda USB świeci się stale na zielono...a dioda ADSL miga(zielonym światłem).

Ja też złożyłem reklamacje już w sobote. Jutro powinna być odpowiedz z sieci.

83.30.14.* napisał:
Jeżeli ADLS mróga to znaczy ze cos z linią jest nie tak . Czyli pewnie nie jest skrosowana . Poczekaj do jutra , może jutro coś zrobią , w końcu dzień roboczy icon_wink3.gif

83.25.3.* napisał:
Działa mi już neostrada !! Wiecie co było ?? Modem zepsuty... przyjechał monter i stwierdził że wszystko działa na ich modemie a na moim nie...czyli modem popsuty. Powiedział że trzeba wymienić i tyle... i już jest git

195.116.85.* napisał:
a my tu kombinujemy jak koń pod górkę... hehe

83.30.23.* napisał:
Mowilem ze linia bedzie ok - jak mowia ze scrossowali to po co by mieli klamac???

83.27.28.* napisał:
to i tak fajnie robią że do rączki zepsute modemy dają icon_confused2.gif

83.30.23.* napisał:

z czego to wywnioskowałeś? modem mógł się zepsuć zaraz po postawieniu na półce - life...

83.27.28.* napisał:
no różnie może być...

83.28.237.* napisał:
Ja mialem za to inny przypadek . W info TP mam skrosowana linie (moj modem oczywiscie tego nie widzi) , rozne gadki o tym ze moge miec wylaczony zasilanie USB , modem podlaczony przez filtr , itd . Pomyslalem ze moze ktos ma w bloku tez neo . Po kilku przejsciach z niemilymi staruszkami ktore nie wiedzialy co to jest internet w koncu dotarlem do jakiejsc osobistosci ktora ma mniej niz 100 lat . Dziwnym trafem jej tez nie dziala neo . No to dzwonimy . Stwierdzono ze musi przyjechac monter , no to luzz "a kiedy moze przyjechac ?" odp. "we piatek za 2 tyg." ja bardzo spokojny czlowiek zaczalem rzucac miesem i stwierdzilem ze do tego czasu beda moglisobie wziasc to neo z powrotem (prawdopodobnie mila nie za kapliwa pani nie spostrzegla ze mam na czas okreslony umowe ale to szczegul) po kilku chwilach znalazla montera a co dziwne ze mogl byc juz we wtorek w przyszlym tyg. icon_lol.gif . Montera nawet nie zobaczylem w domu ale dal rade . Okazalo sie ze po wymianie miedziakow na swiatlowod zapomnieli mnie skrosowac . I na dowidzenia kilka milych slow panu monterowi . Od tego momentu ani razu mi sie nie rozlaczyla kochana neo .
Moral - Jezeli chcesz miec szybko neo to klnij ,dzwon ,rozwiazuj umowe i wszystko co ponizej pasa .

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.52 | SQL: 1 | Uptime: 528 days, 11:54 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl