heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 16 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Problem Z Neostrada?


217.99.133.* napisał:
Mam win xp i modem sagema (1.22) i neo 128. Zaistalowalem modem (recznie nie z plyty) i chcac polaczyc sie z "rejestracjaneostrada.pl" laczy sie tj "weryfikacja nazwy uzytkownika i hasla" i wywala blad nr. 721 ze cos tam nie moze placzyc sie ze zdalnym komputerem czy cus takiego. Dodam jeszcze ze na calej mej miejscowosci zalozono neostrade ok.20 osob z czego u dwojki moich znajomych wystepuje podobny problem a u trzeciego wiem tylko ze nie dziala a slyszalem ploty ze u nikogo nie dziala. Dzwonilem na infolinie, ale cos kreca pozniej jeszcze do nich zadzwonie, jesli tylko udzielicie mi jakichs sensownych odpowiedzi.
Z gory dzieki
PozdroV

EDIT:
Dzis dzwonilem na 0800102102 i typ odrazu powiedzial mi ze to prawdopodobnie wina tepsy, ale gdy w piatek dzwonilem i opowiadalem szesciu roznym konsultantom w sumie przez ok.4godz o moim problemie to twierdzili ze moj komp jest zesrany, aby winde przeinstalowac itp. glupoty. Ciekawe ile czasu bede czekal az to sie wyjasni powiedzial abym jutro zadwonil ale cos czuje ze z moim szczesciem i mozliwosciami tp potrwa to z miecha

83.25.16.* napisał:
zadzwon powiedz ze przeinstalwales sterowniki, przepinales porty USB i masz kompa czystego i prosisz o restart portu :>

213.238.112.* napisał:
Nie spotkałem się jeszcze żeby bład 721 był spowodowany problemem po stronie uzytkownika neostrady. Zawsze to była jakaś awaria. Nie wiem co za debile ci wkręcają że to wina twojego komputera icon_smile3.gif

P.S. Twój kierunkowy to 18? icon_razz.gif

217.99.134.* napisał:
68 icon_smile3.gif Dobrze ze chociaz dzisiejszy konsultant byl w miare kompetentny. Ten konsultant dal mi jakies numerki reklamacji ktore jutro mam podac, i powiedzial aby dzis do 23 modem byl podlaczony i jutro od rana dopoki do nich nie zadzwonie wiec chyba powinienem poczekac, ale zaraz zadzwonie i powiem zeby zresetowali mi te porty icon_smile3.gif

83.25.16.* napisał:

Nie spotkałem się jeszcze żeby bład 721 był spowodowany problemem po stronie uzytkownika neostrady.


zdziwilbys sie jak czesto ( szczegolnie na sf800 ) przy 721 albo 650 pomaga przepiecie do drugie portu USB powaga.

213.238.112.* napisał:
icemanhi No zdziwiłbym się...
Jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło żeby błąd 721 był po stronie klienta icon_smile3.gif
Zawsze sprawa lądowała tak jak to jest wyżej mimo ze przepinam modem do innego portu i reinstaluje stery icon_smile3.gif

83.25.16.* napisał:
Sparrov tez to w to kiedys nie wierzylem ale ostatnio mialem ze 3 takie sprawy i przpiecie USB pomoglo, a juz pisalem........ do wiesz gdzie :>

213.238.112.* napisał:
Ja mam od paru miesięcy kilka razy dziennie takie sprawy i zawsze była to wina tpsa

83.27.111.* napisał:
ostatnio mnie też zaczął ten błąd nawiedzać... co kilka dni neo+ padała na kolejne kilka dni... telefony do nich skutkowały na tyle tylko że na drugi dzień neo+ wracała a za kilka godzin padała... dodam iż neo+ mam 2 lata natomiast taki przypadek trafił mi sie dopiero teraz... ale chyba sie już uspokoiło bo od kilku dni działa non stop ( puk puk , odpukać icon_smile3.gif )

83.30.11.* napisał:
Nie ma co ukrywać ale te modemy na USB co dają to niezłe złomy. Ja działam na Lucencie i zero awarii. Choć brat ma modemik na USB i o dziwo od miesiąca działa mu dobrze.

83.31.142.* napisał:
Moj Thomson od momentu kupna dziala dobrze... icon_wink2.gif

213.238.114.* napisał:
Moj też, ale to nie zmienia faktu ze ludzie mają z nim same problemy icon_razz.gif


83.23.2.* napisał:
Juz po wszystkim, dziala elegansko, tylko zastanawia mnie dlaczego w wlasciwosciach polaczenia mam predkosc 160kb majac neo 128. A jezeli chodzi o np. modem Sagema to nieraz przy starcie kompa musze go odlaczyc i podlaczyc aby zadzialal.

213.238.114.* napisał:
Prędkość 160 to jest prędkość z jaką synchronizuje ci się modem. Jest ona związana z enkapsulacją. I tak jak pobierasz dane masz 16Kb/s

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.03 | SQL: 1 | Uptime: 81 days, 8:58 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl