heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Poniedziałek 29 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Jakie macie pingi?


83.16.67.* napisał:
Od kilku miesięcy jestem użytkownikiem radiowego dostępu i łacza 256 kbps. Pingi jakie uzyskuję na onet z pakietem 1450 wahają się ok 100 ms. Ze zwyklym pakietem ok 50-60. Czy to jest ok waszym zdaniem?
Przy jakim pingu da się grać normalnie w sieci?

83.27.182.* napisał:
Mam Neo 128 kbit/s i ping do onetu mam 35 - 40 ms. Cos wysoki masz ping. Powinno dac sie grac.

83.16.67.* napisał:
Faktycznie, dziś sobota. Różnica w pingu między pakietem 32 a 1450 jest stosunkowo mała. A co ciekawe, gram w Americas Army i czasem mam ping 20, a wczoraj miałem 8. Czy jeżeli sięzwiększa łącze na 512 to automatycznie można spodziewać się wyższego pingu? Czy posiadanie IP zew. pozwoli na poprawienie pingu?

83.29.99.* napisał:
neo 1mbit na 1450bajtach okolo 60ms do onetu w godzinach szczytu.
dla 32bajtow okolo 14ms

81.168.215.* napisał:
No właśnie czy wykupienie zewnetrznego IP może skutkować niższym pingiem?

83.29.74.* napisał:
Raczej nie bo to nie Ip jest odpowiedzialne za ping tylko jakos i przepustowosc połączenia.


81.168.215.* napisał:
A zamiana łącza 160 na 320 będzie skutkować niższym pingiem?? W jakim stopniu się zmniejszy

80.55.127.* napisał:
Ping powinien byc nizszy, szczegolnie ten wiekszy ping, wydajnosc w grach na pewno powinna byc tez lepsza, srednio o 30-40% jak dla mnie.

83.29.86.* napisał:
Wiadomo im szybsze lacze tym lepsze pingi.
Zmiana ze 160 na 320 zapewne obnizy ci okolo 2ms max.
Duzo zalezy tez od jakosci łącza i od drogi jaka musza przebyc pakiety,
Jesli lacze jest dobrej jakosci to pakiety ida jak najkrotsza droga i dlatego czas oczekiwania jest nizszy

158.75.218.* napisał:
Z pingiem to jest tak, ze zalezy od od tego przez ile serwerow pakiet musi sie dobic aby dotrzec do celu. Nie zawsze wysoki ping jest spowodowany kiepskim czy zapchanym laczem . U nas jest niestety tak, ze TP ma swoja infrastrukture, do ktorej wpuszcza bezposrednio jedynie za sporymi oplatami. Tak wiec, wiekszosc operatow, ktorzy nie musza podpinac sie do lacza TP bezposrednio w Polsce tego poprostu nie robi. W efekcie pakiet z lacza jednego operatora musi przeleciec przez pol Europy do Francji, zawrocic, znowu zwiedzic pol Europy i wejsc na lacze TP. Chyba jasnym jest, ze troche to trwa. U mnie np. na laczu kablowym 256kbps od TorMANa ping do wp.pl wynosi jakies 10-12ms (wp.pl jest obslugiwane przez BydMAN - mozna powiedziec, ze jest to ta sama siec i tak sama intrastruktura). Ping do onetu (ktory stoi na serwerze korzystajacym z lacza TP jesli sie dobrze pamietam) natomiast mam juz gorszy, bo jest to od 33-60ms. Pytania w stylu "czy bede mial dobry ping w grach sieciowych" sa tutaj kiepskim przykladem, bo to zalezy od tego gdzie stoi serwer i jakie polaczenie z tym serwerem ma operator udostepniajacy Tobie, czy tez fimie ktora udostepnia dalej internet.

80.53.40.* napisał:
Ja mam ping do onetu i wp w granicach 17. mam adsl1mbit na 8 osób

212.14.49.* napisał:
generalnie icon_wink2.gif ping mierzony po icmp jest bzdurą którą można sobie w dzisiejszych czasach mierzyć w celach rozrywkowych [kolejkowanie, wycinanie etc] a nie mierzyć nim opóźnienia w praktycznych zastosowaniach.

217.70.48.* napisał:
Najlepiej to odpalić jakąś grę on-line i sprawdzić to "organoleptycznie". Ja np gdy pinguje z pod windowsa różne serwy to niekiedy mam pingi w okolicach 20, ale jak już wejdę na serwer to okazuje się, że ping wynosi od 20 do 100 w zalęzności jaki serwer wybrałem.

212.14.49.* napisał:
najlepiej to użyć softu pingującego czy robiącego nam ładnego traceroute'a po tcp..... np. tcptraceroute na odpowiedni port

62.87.134.* napisał:
47-62 ms do onetu.
0% loss



62.111.181.* napisał:
Ja siedzę na sieci osiedlowej firmy http://www.lanet.net.pl/ we Wrocławiu, deklarowana prędkość 512 kbps, rzeczywista albo 2 kB albo 8 kB albo 20 kB albo nawet i 50 kB (najczęściej to drugie). Ping do onetu mam średnio 92 ms. 8% utraty pakietów. Rozmiar pakietu 1450. Gra się tak sobie, ale można.

Tak a propos: graliście kiedyś na pingu 30000? icon_lol.gif Bo ja tak - na "serwerze" koleżanki, do którego podłączyłem się ja i kolega. Dość powiedzieć, że miała modem i jeszcze coś ściągała w tle... Graliśmy w Unreal Tournament. Wrażenia: stoję sobie w pewnym miejscu planszy (Hyperblast), idę gdzieś ale oto nagle - znalazłem się za ścianą. Myślę: idę dalej. Idę sobie i wpadłem w cykl: stanąłem w dwóch miejscach jednocześnie, co pół sekundy się zmieniały, a dzieliło je pół planszy. Myślę więc: nie może tak być, przestaję się ruszać, może po 30 sekundach mojego boskiego pingu to się ustabilizuje. I rzeczywiście, po około pół minuty znalazłem się w jednym miejscu i stabilnie stałem. Minęło jednak kilka następnych sekund, a znalazłem się poza burtą statku (co oznacza śmierć poprzez samobójstwo). Udało mi się jednak potem zabić kolegę icon_lol.gif: dobry los, wysoki ping i stabilny serwer zbliżył nas nagle na pół metra, a ja miałem Flaka... po kilku minutach jednak obaj zrezygnowaliśmy. icon_biggrin3.gif

83.144.94.* napisał:

Badanie onet.pl [213.180.130.200] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=17ms TTL=57
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=18ms TTL=57
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=18ms TTL=57
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=16ms TTL=57
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=19ms TTL=57
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=19ms TTL=57

Chello plus sopot, dla porowniania ping do wp.pl , server stoi w trojmiescie icon_wink2.gif


Badanie wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=7ms TTL=123
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=8ms TTL=123
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=7ms TTL=123
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=16ms TTL=123
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=7ms TTL=123
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=8ms TTL=123


80.53.151.* napisał:
takich pingów to tylko pozazdrościć icon_neutral3.gif Ja na radiówce 1MBit średnio co 20 minut dostaje laga iż w COD:UO jest 999 %-) a realnie wacha się od 1500-4000 ms. Fak transfer superancki >60 Kb/s ale takie pingi to tylko sie pochlastać

81.168.198.* napisał:
MAm internet z dialogu 1mb/s i ping w grach wacha sie od 60-80 to chyba za duzo icon_sad2.gif modem Callisto281 da sie jjakos zmniejszyc ten ping ?

83.29.64.* napisał:
Start - Uruchom - ping -t www.onet.pl

81.168.198.* napisał:
TAKIE COS JEST

Badanie www.onet.pl [213.180.130.200] z użyciem 32 ....
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 58ms ITL=56
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 51ms ITL=56
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 52ms ITL=56
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 53ms ITL=56
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 52ms ITL=56
Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas 51ms ITL=56
...................

niemam wirusów trojanów mam 2 antywirusy
moze sa jakies komendy programy aby to zmniejszyc ???

83.142.73.* napisał:
U mnie wyskakuje że czas oczekiwania minął. Wysyła pakiety ale nie odbiera. Mam internet 512 z kablówki. O co chodzi?. Na all-seing eye pinguje normalnie

213.199.197.* napisał:
mi wyszlo 10-25 dla 32bajtow i to podczas kozystania z p2p a miesiac temu nie spadalo ponizej 50 bez obciazenia lacza

mam radiowke 128kbitow

83.29.64.* napisał:
mijagi ping w glownej mierze zalezy od twojego polaczenia, jego jakosci natezenia ruchu w sieci, serwera itp...
Nie da sie tego zmniejszyc zadanymi programami. Swiadczy to tylko ze masz jakiegos gown. prowidera bo u mnie pingo do onetu = 12ms srednio

80.53.247.* napisał:

mad.gif

213.77.48.* napisał:
chyba żartujesz?...
to pingi z kompa podłaczonego bezpośrednio pod łącze czy idą jeszcze gdzieś po lokalu?

80.53.247.* napisał:
jestem w sieci osiedlowej icon_smile3.gif takie moje codzienne życie - w nic nie mozna pograć icon_sad2.gif
CODE
Badanie forum. [217.168.128.134] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 217.168.128.134: bajtów=32 czas=1521ms TTL=51
Odpowiedź z 217.168.128.134: bajtów=32 czas=2537ms TTL=51
Odpowiedź z 217.168.128.134: bajtów=32 czas=2158ms TTL=51
Odpowiedź z 217.168.128.134: bajtów=32 czas=2021ms TTL=51

Statystyka badania ping dla 217.168.128.134:
   Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
   Minimum = 1521 ms, Maksimum = 2537 ms, Czas średni = 2059 ms

to i tak nie jest najgorzej, wieczorem to mam koło 3000-4000ms icon_smile3.gif

83.29.112.* napisał:
heh a ile placisz za taki cudo?
Ja na twoim miejscu juz dawno bym uciekl od tego prowidera

80.53.247.* napisał:
Nie ma innej możliwości :/ prócz neo, a to też jest shit. Płacę 45zł na miech, ale transferki są zadowalające - na flashgecie ~200kB icon_biggrin3.gif

213.77.48.* napisał:
u mnie w sieci osiedlowej przy max natężeniu ruchu pingi do wp idą po 100ms, więc radzę ci albo poważnie pogadaj z adminem albo szukaj innej sieci...
dla pocieszenia powiem że znam sieć na ok. 100 osób i DSL2000 sztuk 1 icon_wink2.gif pingi w max natężenia dochodzą do 200-300 ms.... polecam rozważeniu...

83.29.102.* napisał:
Heh skoro neo to szit to ten twoj dostawca to wogle chyba internetu nie udostepnia tylko bierze od was kase za nic.
Transfery jeszcze o niczym nie swiadcza bo niektorzy ludzie nawet nie wiedza ze sciagaja pliku po lokalu i idzie dobrze. A jak juz trzeba pobrac cos z normalnego servera to koniec

83.17.39.* napisał:
DSL 1 Mbit, TPSA, Lubelskie

ONET

PING onet.pl (213.180.130.200) 56(84) bytes of data.
64 bytes from f1virt.onet.pl (213.180.130.200): icmp_seq=1 ttl=56 time=17.7 ms
64 bytes from f1virt.onet.pl (213.180.130.200): icmp_seq=2 ttl=56 time=17.8 ms
64 bytes from f1virt.onet.pl (213.180.130.200): icmp_seq=3 ttl=56 time=18.9 ms
64 bytes from f1virt.onet.pl (213.180.130.200): icmp_seq=5 ttl=56 time=18.3 ms

WP

PING wp.pl (212.77.100.101) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=1 ttl=118 time=20.6 ms
64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=2 ttl=118 time=22.0 ms
64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=3 ttl=118 time=19.8 ms


Serverek quake 3 :

PING 193.42.218.29 (193.42.218.29) 56(84) bytes of data.
64 bytes from 193.42.218.29: icmp_seq=1 ttl=58 time=13.3 ms
64 bytes from 193.42.218.29: icmp_seq=2 ttl=58 time=14.5 ms
64 bytes from 193.42.218.29: icmp_seq=3 ttl=58 time=13.6 ms
64 bytes from 193.42.218.29: icmp_seq=4 ttl=58 time=13.4 ms

Przy pingu nie liczy się przepustowość łącza.... liczy się jakość połączenia.
Z reguły jednak jest tak, że szybsze łącza są droże a co za tym idzie oferują lepszą jakość.

83.18.49.* napisał:
Ja mam cały czas 1 ms radiówka 256Kb/s//128Kb/s zonk.gif
Nie żartuje mur.gif

213.77.105.* napisał:
Witam,

Moj problem polega na dziwnym pingu i dosc wysokim...

Mam radiówke 128kb/s i grywam w prostą gierke online 2D (soldat)...
I moj ping jest około : 66-250....
I najdziwniejsze jest to że skacze jak głupi... Raz jest 88 a za dwie sekundy 150... I tak co chwile...A prawidłowy ping powinien stać prawie ciągle w miejscu... Nie wiecie może co jest źle, co mogłbym zrobic?...
Czekam na odpowiedzi :-\

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.55 | SQL: 1 | Uptime: 104 days, 40 min h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl