heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Środa 1 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Grafika z Sirius'a - Przestroga


80.55.100.* napisał:
Zaczne od początku icon_wink2.gif
Jakies 1,5 miesiąca temu kupiłem radeona 9800sepro w Siriusie - dotarł na drugi dzień (to jedyny tak szybki czas realizacji podczas całego zdarzenia). Dotrzeć dotarł - tylko po przetestowaniu - 3d mark 2003 już w drugim teście - Battle of Proxicon - szachownica taka, że nic nie było widać - ślepy by zauważył ( model był wyselekcjonowany - jasne icon_wink2.gif ) Karte odesłałem - miły pan mnie poinformował iż juz dziś wysyła sprawny model, najpóźniej jutro - i ten tekst przez 1,5 tygodnia. Zdenerwowałem się i zmieniłem zmówienie na Geforce FX 5900XT Gainward. Karta dotarła. Ale zgodnie z regulaminem sklepu mogę kartę zwrócić w ciągiu 10 dni i tak też zrobiłem. Zdecydowałem się wymienić na Radeona 9800 pro. Znowu miły pan mnie poinformował że na karty trzeba czekać nawet ponad tydzień. Wtedy poprosiłem o zwrot gotówki i o dziwo nagle Radeon 9800 pro , którego nie mieli , nie dość że się znalazł to już został do mnie wysłany icon_wink2.gif. I tak czekałem na Radeona ale po paru dniach dostaje informacje - że jednak readon nie został wysłany gdyż Geforce Którego oddałem ma porysowany śledz ( sorry ale to co karty miałem nie przykrecać - może nie otwierać pudełaka nawet ?? a może użyć gumowych śrubek icon_wink2.gif icon_wink2.gif) I teraz karta do mnie wraca - zobaczymy czy dotrze.
Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak macie kupić coś drogiego to nigdy w tym sklepie - Komputronik całą obsługą bije to na głowe icon_wink2.gif
Ku Przestrodze icon_wink2.gif
Pozdrowienia dla obsługi z Siriusa

83.30.21.* napisał:
no ostatnio sirius przegina pale . icon_twisted.gif Zawsze bylem zadowolony z tego sklepu ale cos ostatno zaczynaja olewac klijentow . Oj nie ladnie icon_biggrin3.gif

212.182.122.* napisał:
a komputronik nie jest lepszy. może nie sam sklep co ich dostawca - servisco. kumpel budę kupił, wysłali i w piątek rano buda byla w lubelskim oddziale ale do kolego nie dotarła, jeszcze kilka dni czekał. generalnie wysyłają jakimiś dziwnymi drogami i długo się czeka. pocztą z priorytetem idzie dzień i kosztuje mniej icon_exclaim.gif
a co do porysowanego śledzia to wyślą tę kartę komu innemu więc nie chcą mieć śladów używania. serio trzeba było testować bez przykręcania, ale przyjąć muszą.

195.136.72.* napisał:


Prawo pozwala na zwrot towaru w ramach rękojmi, ale nie towarów już użytych! Przecież sklepy to nie wypożyczalnie, zgadza się? Czego Ty wymagasz??? "Dajcie mi, ja się pobawię 10 dni i Wam oddam, a Wy mi pieniążki."??? icon_rolleyes.gif

80.55.100.* napisał:
Wlaśnie chodzi o to że ten porysowany śledz (chociaż mi sie zdawalo, że on cały był - ale oki) decyduje o tym, iż wymina nie była możliwa icon_wink2.gif A co do tego posta wyżej - Ja chciałem wymienić ją na radka 9800 pro a jak powiedzieli że będe musiał znowu czekać ...... dopiero poóźniej zwrot kasy - przeczytaj dokładnie ( ale już mnie przestało bawić oczekiwanie długimi tygodniami) - a ta możliwość jest po to by kartę przetestować nie uważasz ?? Bo jeżeli nie to po co jest na stronie sklepu tak napisane - zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny - to niech nie piszą takich rzeczy.

212.182.122.* napisał:
gwarantują modowalność a nie moduje się to wymiana, normalka. a że FX nie spełnił oczekiwań a tylko na to mogli wymienić to znowu trzeba oddać, kupujesz co chcesz a nie co mają icon_exclaim.gif poza tym jeśli się nie dopełnia warunków przy sprzedaży to wypadałoby przyjąć zwrot.
na zachodzie to jeszcze by przeprosili za czekanie, u nas jeszcze zgnoić icon_exclaim.gif

80.55.210.* napisał:
Zgodzę się z tymi 10-cioma dniami. Kartę można zwrócić bez podania przyczyny! I jeśli nie spełnia twoich oczekiwań to masz prawo ją zwrócić (prawo kupna towarów wysyłkowych). Zresztą ja tak zrobiłem w komputroniku. Potestowałem przez 3dni 5900xt, nie spodobała mi się i ją odesłałem. Do paczki włożyłem tylko kartke jak mi konsultant poradził: Karta nie spełnia moich oczekiwań. Na kaske czekałem ok 2 tygodnie!

62.148.85.* napisał:


dokladnie, zwlaszcza ze to nie kosztuje 100zl icon_cool3.gif

80.55.100.* napisał:
Niestety to Polska właśnie - tutaj dalej klient jest na końcu, a sprzedwca to często Pan i Władca i próbuj tutaj coś załatwić............. a ile się jeszcze na telefon wyda bo nie łaska zadzwonić i poinformować o tym co się wogóle ze sprzętem dzieje ( z mailami to samo) - trzeba samemu informacje wyciągać - taki kraj, taka mentalność u niektórych ..... dobrze, że są i porządne w sklepy icon_wink2.gif.

213.134.171.* napisał:
Niestety to już kolejny topic o wybrykach sirius.pl. Nic tylko omjać ten sklep z daleka, który klienta ma głęboko w tyłku i obchodzi go tylko wyciąganie kasy.

80.53.236.* napisał:

Moze i nie powinienem sie wypowiadac, bo sporadycznie kupuje cos w sklepach internetowych (mam swoj zaufany w poblizu i jakos mnie nigdy nie zawiodl), ale jak zamowilem 5900xt w komputroniku (u mnie na Ślasku byl pratycznie od MSI nie osiagalny), to dostalem produkt pojutrze rano. Mimo, ze zbluzgac komputronik za niebagatelne czasami sumy by nalezalo, to akurat na dostawe nie narzekam. A tak BTW >>> Do tematu: Wlasnie z takich powodow jak ten opisany w temacie zadko kiedy kupuje przez neta (czyt. kota w worku) icon_wink2.gif

82.143.133.* napisał:



Wysłałem maila tej treści do siriusa:

Prosze Panstwa - forum Tweak ma ponad 14000 zarejestrowanych uzytkownikow.
Niestety coraz czesciej mozna przeczytac tutaj o Panstwa sklepie w dosc zlym swietle. Przykladem niech bedzie ten link:
http://forum./viewtopic.php?p=823866#823866

Prosze sobie zdawac sprawe z tego, ze ludzie ci maja tez swoich znajomych (1 niezadowolony klient odciaga od sklepu 10 innych). Moze byscie jednak popracowali nad swoim wizerunkiem ?

pozdrawiam serdecznie
wojwar

80.53.236.* napisał:

A to nie chodzilo przypadkiem o sirius.pl? Albo to ja cos nie kumam... icon_wink2.gif

UPDATE!!! >>> Kolega poprawil wypowiedz w poscie, wiec moj ma maly sens :> whatever....

213.134.171.* napisał:
To ja dorzucę jeszcze:
http://forum./viewtopic.php?t=69129&postdays=0&postorder=asc&&start=0
http://forum./viewtopic.php?t=52846&postdays=0&postorder=asc&highlight=sirius&&start=0

To tak na wszelki wypadek, gdyby panowie chcieli tu zajrzeć laugh.gif

80.55.100.* napisał:
Panowie z Siriusa powinni zatrudnić kogoś od marketingu - bo albo o czymś takim nie słyszeli, albo mocno ta dziedzina kuleje u nich - nie zdają sobie sprawy ile jeden niezadowolony klient odciąga następnych - a zaufnie nie jest latwo odbudowac icon_wink2.gif (Myślenie ala PRL) Tylko szkoda ze my na tym cierpimi - klienci.............................

217.85.237.* napisał:


Hehe, ja na monitor w serwisie Iiyamy Deutschland czekalem ponad 2 miesiace. Najpierw miesiac czekania, az moj naprawia - niestety wrocil martwy kompletnie icon_evil.gif . Odsylka nastepnego dnia z powrotem. Potem ponad miesiac uzerania sie (brak tego modelu, nie moga wymienic) icon_evil.gif icon_evil.gif icon_evil.gif . W koncu po "ostrzejszym" icon_twisted.gif telefonie wymienili na nowszy model (MM904UT). Ale ten chyba tez pojedzie z powrotem - kiepski obraz icon_confused2.gif . Generalnie na srodku ekranu pionowa linia ma dosc mocna odchylke w lewo (kolo 3mm) gdy na bokach jest ladnie prosto. Chcialem sie dowiedziec od Iiyamy (teraz Polska icon_lol.gif ) jakie jest blad dopuszczalny, ale na mail sie nie doczekalem. No nic, a moze ktos wie???

83.30.5.* napisał:
Eh ja tam kupuje na giełdzie juz od pieciu lat i jeszcze ani razu nie miałem zadnych problemów.Sklepy internetowe staram sie omijac z daleka ze względu na to że nie można zobaczyc przed kupnem zamawianej przez nas rzeczy.

62.233.189.* napisał:


za porysowaną uzywana obudowę i poobijany zalany kawą zasilacz kase oddawali raptem ~3tyg ! "ptaki kochane"

62.21.2.* napisał:
oni moze marketing maja na poziomie ale reszta lezy na calej linii, najwazniejsze zeby ktos wplacil pieniadze, reszta nie ma najwiekszego znaczenia, mozesz sobie czekac q r w a na to co zamowile a jeszcze idz z reklamacja to juz kompletne nieporozumienie szkoda gadac, a gadanie ze sledz byl porysowany moga sobie wsadzic w d u p e bo jak zloza komus zestaw to wsadza ta karte do zestawu i juz, wqrzajaca jest cala ta sytuacja jak nie pojdziesz osobiscie i nie narobisz rabanu to nic nie zalatwisz, z takim podejsciem niedlugo bedziemy za murzynami daleko

a teraz troche OT (sorry za to)
hehe ja tez mialem mala przeprawe z siriusem najpierw upewnilem sie dokladnie czy maja DOKLADNIE taki towar jak ja potrzebuje, zapewnili ze dostawa bedzie trwala max 2dni, (nie majac na magazynie tego co mi trzeba!!!) wiec zapytalem jak to mozliwe??!! na co dowiedzialem sie ze 1 dzien od producenta plus 1 do mnie, no nic po ustaleniu z prac. siriusa dowiedzialem sie ze specjalnie dla mnie sprawdzili i jest to co chcialem nad czym sie wiecej zastanawiac, zamowilem i czekam na potwierdzenie kupna icon_smile3.gif czekalem troche i zadzwonilem, uslyszalem ze musza sprawdzic i zebym poczekal za chwilke oddzowni, po chwili (1 tydzin okolo) dostaje maila ze niestetety to co dostali nie jest zgodne raz ze specfikacja podana na stronie oraz dwa z tym co po tygodniowym sprawdzaniu podali mi pracownicy tegos supersklepu icon_smile3.gif wiec zamwienie zostalo anulowane i dobrze mam ich gdzies
chodzilo konkretnie o pamiec TwinMOS Twister ddr400 cl2,5 nigdzie takiej nie ma icon_sad2.gif to wiem ale po cholere d u p e zawracali
greets

213.76.236.* napisał:
W zasadzie panowie z Siriusa mieli prawo nie przyjac karty z porysowanym sledziem. Przepisy okreslaja, ze owszem-klient ma prawo oddac towar w terminie 10dni, jednak jesli nie jest on uszkodzony i nie nosi oznak uzywania. W tym wypadku niestety tak moglo nie byc, choc w gre wchodzi tu jeszcze kwestia jak mocne to bylo uszkodzenie i mogli ewentualnie nagiac to i machnac reka, ale prawo jak najbardziej odrzucic tez maja. Z tego co wiem, to mozna wrecz odrzucic zwrot jesli ktos zdjac folie z pudelka, ale z praktycznym zastosowaniem tego przepisu nie spotkalem sie icon_wink2.gif

Co do serwisow to niestety jest tak zawsze. Klient jest dobry jak kupuje. Jak juz kupil to ch.u... mu w d.u.p...

BTW. Ja nigdy nie przykrecam grafy-opiera sie o srubie, nie macha sie, nie wypada, ale nie przykrecam jej.

80.51.254.* napisał:
komputronik,4max, i jeszcze pare innych sklepów dba o klientów:) ale komputronik najlepiej,kumpel o 15 zamówił obudowe chiefteaca jakiegos i jutro o 14 obudowa już była:) tak samo jak kiedys zamawiałem 512sdram kingstony do serwerka 3 dni czekania i pamięci dotarły:)

195.216.101.* napisał:
Jestem ciekaw jaki byłby temat jak którykolwiek z Was zamówił by grafę i przyszła by z porysowanym śledziem i porysowanym złączem AGP (tylko przez wyciąganie i wkładanie bo 10 klientów wcześniej zwracało ją zgodnie z prawem do 10 dni). Rozumiem jeżeli karta jest uszkodzona czy nie modowalna co teoretycznie gwarantowali, ale jeżeli ktoś kupuje kartę i po 10 dniach odsyła, to sorry, ale mieli rację że jej nie chcą wymienić nawet z tak błahego powodu jak porysowany śledź. Towar można zwrócić, ale nie może nosić śladów użytkowania, i bardzo dobrze, bo ja bym się wkurzył gdybym zamówił R9800PRO, wybulił ok. 1200 i dostał kartę która zjeździła całą Polskę i przetestowało ją 10 kupujących.

80.55.38.* napisał:

No sorry ale za takie rzeczy to bys sie wqrwil ale przeciez oni skladaja kompy wiec wsadzenie jej do zestawu jest bardzo dobrym rozwiazaniem.
Mozna tez napisac ze karta byla juz uzywana i taka wlasnie dostaniesz, tak ciezko jest napisac jednego maila?
Chyba nie wiem nie mow ze nie mogli przyjac.

Jak by mi odeslali karte to wymienil bym sledz na nowy i odeslal spowrotem i niech sie sprobuja przyczepic. icon_razz.gif

83.16.22.* napisał:
Gdyby napisali, że grafa była używana to na 100 by nikt jej nie kupił! To hurtownia a nie komis.

62.181.171.* napisał:


Mamy do tego prawo jako konsumenci (odsyłać w terminie 10 dniowym po przetestowaniu (a nawet przykręceniu karty i porysowaniu śledzia - no chyba poza wypadkiem rycla - bo to jest normalne użytkowanie karty)) - a jak ktoś tego nie rozumie to precz z nim.

w związku z tym, że wchodzimy do UE polecam jeszcze ten link - naprawdę pomocny

http://www.vagla.pl/skrypts/sprzedaz_na_odleglosc.htm

83.29.32.* napisał:


Po kolei...

Tak jak Pan pisze Sirius.pl bardzo szybko zrealizował zamówienie. Karta była z puli wyselekcjonowanych, czyli w pełni modyfikowalnych. Niestety z puli kilkudziesięciu kart zdarzyły się 3 szt. z błędami. Oczywiście w ramach gwarancji były one wymieniane. Pech chciał, że Pan swój egz. odesłał w okresie kiedy jedna dostawa się skończyła a druga miała przyjechać za tydzień. Informacje które Pan otrzymywał w odpowiedzi na maile, które słał Pan codziennie w kilku egz na kilka naszych maili, mówiły o tym że postaramy się to wymienić od ręki. Przez to jednak że kart brakło ze starej dostawy sprawa przeciągnęła się o tydzień. O tym został Pan poinformowany, dlatego zdecydował się Pan na wymianę na Gainwarda GF FX 5900XT. Nie robiliśmy tutaj żadnych problemów, mimo że wymiana jednej karty na drugą to także praca papierkowa z korektami i gwarancjami. Karta Gainwarda została wysłana do Pana już po 1 dniu od decyzji Pana o wymianie. Dopłacił Pan tylko różnicę za pobraniem.

Karta jednak z jakichś przyczyn Panu nie odpowiadała i w kolejnych dniach wysłał Pan prośbę o wymianę na Radeona 9800Pro. Zgodziliśmy się w ciemno nie widząc karty, którą Pan odeśle. Kart 9800Pro w tym dniu nie było i poinformowaliśmy o tym. Karty jednak dojechały kolejnego dnia i były już dostępne - przesyłka została przygotowana na magazynie. Później ze względu na poniższe wstrzymana wysyłka.

Kartę Gainwarda otrzymaliśmy i odesłaliśmy również na korektę - tym razem do firmy MMV, wyłącznego dystrybutora marki Gainward w Polsce. Tam na następny dzień niestety odmówiono nam korekty ze względu na porysowanego śledzia. Na nasze życzenie wystawiona została przez MMV ekspertyza, którą chcieliśmy Panu przefaksować i którą możemy udostępnić każdemu.

Myślę że tak jak napisał jeden z forumowiczów nikt nie chciał by otrzymać karty która nosi ślady używania. Dlatego uważamy że decyzja MMV o odesłaniu karty jest jak najbardziej zasadna. Towar można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyn, ale stan towaru musi być nienaruszony i nie wskazywać na używanie sprzętu. Da się sprawdzić sprzęt bez śladu, wystarczy być ostrożnym. Wiele osób sprawdza sprzęt, jeśli nie wypadnie tak dobrze jak oczekują, bo i tak może się zdarzyć - odsyłają do nas i sprzęt jest korygowany. Klient może wybrać inny sprzęt lub poprosić o zwrot gotówki. Sytuacji kiedy odmówiliśmy zwrotu gotówki było w naszej historii tylko kilka i właśnie ze względu na uszkodzenie opakowania czy samego produktu.

Proszę napisać w którym miejscu Sirius.pl zachował się źle lub nieprofesjonalnie. Cały czas byliśmy w kontakcie mailowym, znał Pan też przybliżone terminy wymiany i wysyłek.

Dla każdego sklepu internetowego ważna jest opinia, jak już ktoś napisał wyżej. Szkoda tylko że niektóre sytuacje są przedstawiane w innym świetle i nie do końca są prawdziwe... Każdą sytuację staramy się wyjaśniać i tak uczyniliśmy i tym razem.

Pozdrawiamy,

załoga Sirius.pl

62.181.171.* napisał:
Droga załogo siriusa

zostało napisane na forum przez waszego przedstawiciela



napisałem icon_wink2.gif


pozdrawiam
wojwar

liczymy na dalsze wyjaśnienia - bo może się okazać, że faktycznie karta była strasznie porysowana, albo śledź był powyginany albo coś innego się ze śledziem stało, czego do zwykłego użytkowania zaliczyć nie można

213.76.160.* napisał:
Jak jest "na linii" przedstawiciel z Sirius.pl to ja w tym momencie zadam pytanie również dotyczące kart graficznych: "Załóżmy, że "padła" karta graficzna, których już się nie produkuje - powiedzmy Radeon 9700 Pro, siadły pamięci. Wysyłam ją do Was z reklamacją. Co robicie? Wątpię czy dostanie się TAKĄ SAMĄ nową, bo raczej nie ma ich u dystrybutorów, a naprawiac przecież takiej usterki nie będziecie. Zwrot gotówki? Też bez sensu, bo zapewne zaoferowalibyście sumę zdecydowanie niższą niż ta za jaką da się kupić dostępną dziś kartę graficzną o BARDZO ZBLIŻONYCH parametrach - vide Radeon 9800.
A może specjalnie uznano by, że usterka jest z winy klienta. Nie mamy takich kart to lepiej tak załatwić sprawę i nie trzeba się martwić o straty.

Bardzo ciekaw jestem jak rozwiązalibyście taką kwestię. Proszę publicznie podzielić się opinią.

80.55.100.* napisał:
No i są "pozytywne efekty" takiego działania na forum icon_wink2.gif Sirius pierwszy raz sam z siebie do mnie napisał maila nie jako odpowiedz na moje maile!! Chciałem tu przedstwaić całokształt sprawy a nie jedynie sprawę ze śledziem ( chociaż dziś najpóźniej jutro wg zapewnień karta do mnie dojdzie i wtedy ocenie te porysowania - z tym zobacze). Ale jeżeli chodzi o profesjonalizm to :
- gruntowna selekcja kart graficznych modowalnych - panowie to się sypało już na początku 3dmarka
- maile ( icon_biggrin3.gif ) - karta zostanie wysłana dziś najpóźniej jutro icon_smile3.gif
- kontakt telefoniczny - dzwonienie po 5-6 razy dziennie aby dotrzeć do osoby, która może udzielić informacji
- z dostwą 9800pro to nie bylo na drugi dzień tylko 1,5h po napisania przeze mnie maila o zwrot gotówki - karta nie dość że sie znalazła to już została wysłana (" treśc maili posiadam jakby coś icon_wink2.gif ")
- ...............
P.S. Uważam że forum jest od tego aby każdy mógł wyrazić swoją opinię i zgodzę się z zarzutami o brak obiektywizmu - gdyż moja ocena z natury rzeczy bedzie subiektywna - i trudno aby bylo inaczej icon_wink2.gif

83.26.253.* napisał:
jedno jest pewne icon_twisted.gif nie kupuję i nie bede kupował w siriusie,kilka razy chciałem zamówić coś u nich ale na telefon zawsze było coś w tym stylu "sorry teraz nikt nie podejdzie do tel.bo może każdy jest urżnięty i leży pod stołem (JOKE)" zamówienia poprzez e-mail zostają przyjęte(tak gdzieś + - jeden dzień) po 5 dniach,tak więc ogólnie nic nie zdąrzyłem kupić od siriusa a już się zraziłem do ich sklepu, natomiast dokonałem zakupu w sklepie aka barwkomp i zamówienie przez tel.zostało zrealizowane w ciągu 10 godzin,i raniutko przed dzrzwiami z paczką w zębach stał pan z DHL'a icon_lol.gif

195.216.101.* napisał:
wojwar ty dalej swoje, wytocz sprawę i wzywaj biegłych na świadków w sprawie karty za 1000 zł.
Nie sądzę aby MMV zakwestionowało zwykłe otarcie po przykręceniu śrubki do śledzia, bo najczęściej w tym miejscu jest coś w rodzaju ząbków na których zaciska się śruba, i raczej są to niewidoczne rysy. Myślę że śledź ma rysę na czole i to wg. mnie dyskwalifikuje tą kartę do dalszej odsprzedaży, ja bym się wkurzył dostając taką jako 2 - 3 klient.
Postaw się też na miejscu tego co potem ma kupić tą kartę, musi ona spełniać też jego interesy a nie tylko tego który zwraca.
Chciałbym zobaczyć zdjęcia tego problematycznego śledzia, czy faktycznie serwis MMV leci w kule czy zielony ją tak podrapał icon_wink2.gif

80.55.100.* napisał:
Jak karta do mnie dojdzie - zamieszcze zdjecie śledzia (mam nadzieje ze jeszcze dzis). Może i coś przeoczyłem - z tym nie wykluczam(chociaż wątpię) - jak podkreślam chodzi mi o całokształt załatwinia sprawy z klientem i stosunek sklepu do niego - karta juz u mnie zostanie - na prawde dalsze kontakty z tym sklepem juz mnie przestaly bawic (a z natury jestem wesołym człowiekiem)

195.82.184.* napisał:

Licze ze bedziecie wyjasniac wszystkie takie problemy ktore sie pojawia zamiast chowac glowe w piasek, moze warto przejrzec jeszcze raz watki do ktorych linki sa powyzej.
Jesli bedziecie sumiennie prostowac wszystkie takie sytuacje to na dluzsza mete BARDZO wam sie to oplaci bo kazdy uzytkownik tego forum (i jego 10 znajomych) kupi towar w sirius.pl bo bedzie mial pewnosc ze nie zostanie na lodzie przez kogos komu sie nie chcialo 8 godzin gapic na 3D marka.

80.55.100.* napisał:
No i karte dostałem. Po dokładnych oględzinach na śledziu stwierdziłem jedynie półoktogłe zarysowanie od śruby mocującej do śledzia - podkreślam nic poza tym !!!!!!!! Przyczyną odmowy jest "porysowany śledz - karta nosi znaki używani". Zwracam uwagę że jest to jedynie spowodowane PRAWIDŁOWYM zainstalowaniem karty - zgodnie z instrukcją instalacji - punkt 7 instrukcji instalacji karty:

- "upewnij się że karta jest mocno przykręcona do obudowy" icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif icon_exclaim.gif

A więc wynika z tego że aby kartę można było zwrócić nie można jej zainstalować w komputrze - a jeżeli już instalować to nie zgodnie z instrukcją obsługi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brawo !!!!!!!!!!!! Zostałem ukarany za prwidłową instalację karty - jeżeli ma być smieszniej icon_redface.gif

No to ladnie ....... icon_wink2.gif

80.53.236.* napisał:

Wspolczucia, szczerze. Takie to jest niestety. Ale dostales chyba nauczke i juz wiesz, gdzie kupowac, a gdzie nie! Pozdro!

83.31.78.* napisał:


I PAMIĘTAJ NIGDY WIĘCEJ NIE POSTĘPUJ ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ icon_wink3.gif icon_wink3.gif

83.27.245.* napisał:

Sirus to tam gdzie się nie kupuje dla tego wielki lol lol lol
Ja tam nigdy nic nie kupie i dużą ilość moich znajomych też uprzedze o tym sklepie i dam te wszystkie linki z przypadkami sirusa

82.143.133.* napisał:


dokładnie - dawać zdjęcia !

A tak przy okazji sirius ciekawie się zachował (o ile w rozmowie z zielonym padła nazw MMV) - bo co ma klienta obchodzić MMV ? klient w MMV kupuje ? czy sirius ?

kolesie z siriusa zwalili swoją odpowiedzialność na zielonego_I tłumacząc że MMV im nie przyjął karty.

O ile mi wiadomo to w relacjach między firmami nie obowiązują przepisy o zwrocie towaru nabytego na odległość (odnoszące się do konsumentów a nie firm)

zielony_I nie jest firmą i nie zawierał umowy z MMV - tylko z siriusem. Sirius powinien sam się martwić co zrobić z tą kartą (bo tak właśnie mówi ustawa) - jeśli obrót towarami między MMV, a siriusem opiera się na innych przepisach (bo tak jest) - to co klienta obchodzi co powiedziało MMV ? ano - wg prawa nic go to nie musi obchodzić ! i sirius wogóle nazwy MMV nie powinien wymieniać zasłaniając się odesłaniem karty przez właśnie MMV. Koleś kupił w siriusie i zgodnie z prawem ma możliwość oddać kartę.

Sprawa jest prosta jak pryszcz !

1. można ją opisać w gazetach - moze ktos sie zainteresuje tym jak slepy internetowe traktuja klientow (jesli sprawa jest taka jak pisze o tym zielony_I)

2. jest do wygrania w sądzie na bank (+ew. nawiązka za straty moralne)

3. oczywiście rzecznik praw konsumenta

Ażeby odciac sie od wszelkich dywagacji na temat tego, czy gosc mial prawo wkrecic karte, a po wkreceniu (zgodnie z instrukcja) zadac zgodnej z prawem mozliwosci zwrotu towaru zamieszcze jeden fragment art K. Szczygieckiej zamieszczony w Kwartalniku Parawa Prywatnego r 2003 nr 2, strona 409, ktory jest komentarzem do art 7 ustawy

"Konsument nie ma obowiązku wynagrodzenia przedsiębiorcy za użycie rzeczy zgodne z przeznaczeniem [(art. 7 ust. 3 ustawy z 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów...)]."

więc tezy - że kartę można odesłać jedynie "nieużywaną", "nie przykręcaną", "zupełnie niezmienioną" czy też nie noszącą śladów powstałych w wyniku normalnego (i zgodnego z instrukcją) użytkowania - są nic nie warte w świetle obowiązujących przepisów

80.55.100.* napisał:
Zdjęcie postaram się zamieścić ale na razie nie mam dostępu do cyfrówki.
W każdym razie jest to ślad - minimalne wgniecenie w kształcie półokręgu o długości około 4-5-6 mm - tak jak się poprostu śrubkę dokręca icon_wink2.gif
Co ciekawe państwo z Siriusa chyba się na mnie obrazili icon_wink2.gif Bo ponoć ich bardzo źle potraktowałem (takiego otrzymalem maila) icon_wink2.gif - To swoją drogą jest ciekawe - Sirius czuje się pokrzywdzony - no to mnie rozłożyło na łopatki - pozostawie to bez komentarza !!!!

Nauczke dostałem - Mam nadzieje, że i inny skorzystają z tych "ciekawych" doświadczeń

80.53.236.* napisał:
Jedna rada - omijac ten sklep zakolem kilometrowym! Ja sam wlasnie wyrzucilem go ze swojej listy sklepow.

83.28.251.* napisał:
No ładne kwiatki, a miałem zamówić grafe w Siriusie, a tak, no cóż .......

83.29.32.* napisał:


Na forum jesteśmy często ale interweniujemy tylko w takich przypadkach, które tego wymagają. Sprawa 9700 skończyła się tym że karty te później były dostępne i to w normalnej cenie. Niestety autor tamtego posta nie chciał już z nami rozmawiać. Sprawa druga iRiver - błąd w ofercie, niestety każdemu się może zdarzyć a błędną cenę przedstawioną przez MIP podał nie tylko Sirius.pl. Ta sprawa mogła także zupełnie inaczej wyglądać jednak... tak się skończyło.

Zawsze jeśli ktoś ma jakiś problem z nami prosimy o maila reklamacjesirius.pl - jesteśmy tylko ludźmi ale zawsze się można dogadać. Sirius.pl w kontaktach z klientami nie ma sobie nic do zarzucenia icon_smile3.gif

Pozdrawiam !


83.29.32.* napisał:


Panie Macieju, "obrażenia" karty oceniał dystrybutor. Nam też troche to pokrzyżowało plany bo jak Pan wie mieliśmy już Panu wysyłać 9800Pro. Ale sam Pan przyznaje że śledz ma ślady używania. Więcej nie piszę ponieważ nie widziałem, zdjęcie chętnie oglądne.

Jeśli jest Pan zainteresowany rekompensatą tego zakupu tzn. tego że "na siłę" musiał Pan zostać przy 5900XT proszę o maila na reklamacjesirius.pl

Pozdrawiam !

83.29.32.* napisał:


Zaręczam Ci że zakupy u nas wyglądają tak samo u nas i w wielu innych sklepach. Zamawiasz, potwierdzasz, na następny dzień jest kurier więc nie ma się co... icon_smile3.gif))

213.134.171.* napisał:


No teraz to mnie to rozwaliło.

1) Śledź ma ślady używania. Ponieważ została dokręcona wg instrukcji. Karta była przykręcona RAZ, więc jak inaczej można było sprawdzić produkt?? Gdyby nie została przykręcona i coś się jej stało to byłoby, że karta była użytkowana niezgodnie z instrukcją.

2) Pisze pan że nie widział "uszkodzenia". Ciekawe czy ktokolwiek w Sirius.pl je widział. A jak widział to również ciekawe jest czy rzeczywiście producent (dystrybutor, ktokolwiek) miał tę kartę w łapkach. Bo klient takiego sklepu musi niestety wierzyć na słowo Sirius.pl. Więc dlaczego to nie działa w drugą stronę?? Poza tym montujecie państwo zestawy. Czy tak trudno byłoby włożyć tę kartę do komputera i przykręcić ją śrubką?? Zapewne dostane odpowiedź że nie, gdyż szanujecie państwo klientów.

Czekamy na zdjęcie, obym nie musiał parskać śmiechem icon_smile3.gif

217.99.177.* napisał:
Ja dostatecznie się zdenerwowałem na Siriusa kiedy gościu ze sklepu, z którym rozmawiałem telefonicznie (gościu) bo nie moge go inaczej nazwać straszył mnie sądem i czymś tam jeszcze już nie pamiętam, chodziło o 9800se. Jak widać nie kupiłem u nich tej karty, zarobił inny sklep 100x lepszy od siriusa i tańszy. Jestem z tej karty b. zadowolony i miałem pewność, że dostane modowalną kartę za rozsądną cenę. Byłem w szoku zachowaniem pana z siriusa, ale tak bywa są sklepy dobre i nie dobre.

83.29.32.* napisał:


Śmieszne, nieźle się uśmiałem...

Może mamy jakąś specjalną infolinię pod krótą straszymy sądem icon_lol.gif ??

83.16.22.* napisał:


Właśnie. Opowiedz o swojej przygodzie. icon_cool3.gif

217.99.177.* napisał:


Śmieszny to Pan laugh.gif jest w tym momęcie widać jaka firma, tacy ludzie w niej pracujący. Tą odpowiedzią obraził mnie pan i mam nadzieję że się to zdarzyło pierwszy i ostatni raz. A co do karty chciałem zamówić w waszym śmiesznym sklepiku laugh.gif kartę Hercules 9800se AiW i zamówiłem. Po dniu zadzwonił do mnie telefon z waszego sklepu, że karta jest w magazynie i zostanie wysłana, ale pod jednym warunkiem, że nie będę jej mógł oddać w przeciągu 10 dni bo tego sklep sobie nie życzy, a ja im na to, że mam takie prawo i mogę sprawdzić kartę czy mi ona odpowiada. Pan z którym rozmawiałem zaczął w tym momęcie mnie straszyć, że jak będę chciał oddać kart to sprawa znajdzie się w sądzie i chodź ja wygram to i tak koszty założenia sprawy i inne duperele mnie wyniosą więcej niż ta karta będzie kosztowała. To ja na to że dziękuje z wami współpracę i juz nigdy nie kupie u was więcej niczego. A koleś, z którym rozmawiałem wielce oburzony odłożył słuchawkę jak by to on był pokrzywdzony laugh.gif I jeszcze jedno najważniejsze hoho w tedy to się lałem normalnie z dwa dni, gościu mi się żalił na początku rozmowy, że on chce też taką kartę (modowalną na pro), a jak kupie ją u nich i się nie zmoduje to ją oddam i on już sobie nie kupi modowalnej laugh.gif

83.31.73.* napisał:


co do cenyto to chyba nie czytales informacji na sirius.pl
W tym sklepie mozna sie targowa ( przynajmniej tak tam jest napisane ) jesli znajdziesz ten sam srzet taniej w innym sklepie orzy zamoiwnieu piszesz w uwagaz ze tu i tu to i to jest tansze... a wiec nie sadze zeby sirius był drogim sklepiem icon_lol.gif

Co do siriusa to pomimimo malego bałaganu mam zaufane tdo tego sklepu, kupilem tam nie jeden produkt i jak oddalem radzia 9500 pro na gwarancji pare dni pozniej przyszedł do mnie niowy./...

Zamawialem obudowe na 4max.pl i tu to sie nazywa obsługa po 2 miesiacach od zamowuenie zmudnego telefonowania i pisania maili dostalem obudowe! pomimo tego ze nie bylem z nije zadowolony nie moglwm jej zwrocic a wiec nie mowice ze sirius jest az taki zły okrutny itp....

83.28.251.* napisał:
Fajnie się w świecie dzieje.

Panowie, jaki w takim razie sklep internetowy polecicie ??

Na allegro można wystawić ocene / komentarz, a sklepom internetowym to co ? gucio icon_confused2.gif Dobrze by było podjąć temat na forum i umieszczać tam opinie klientów (czyli nasze icon_smile3.gif ) o tych sklepach. To by ułatwiło ludziom zakupy a i może wpłynęło na postawe sklepów.

82.143.133.* napisał:


są takie tematy na oślej:

polecane sklepy

oraz niesolidne firmy/oszuści

a ten temat najlepiej aby właśnie tam wrzucić (na oślą - w postaci niezmienionej, jako osobny cały topic) - jako zachętę do przestudiowania dla innych i ocenienia gdzie się lepiej nadaje

z tego co widzę, to trzeba najlepiej kontaktować się z właścielem sklepu - wtedy sprawa jest do popchnięcia. Znajomy miał właśnie taką przeprawę z proline/wrocław, jak zadzwonił do właściciela to odpowiednia część się odrazu znalazła.

83.29.32.* napisał:


Nie obraziłem Pana. Po prostu na pewno nie było sytuacji w której sklep straszy sądem przez telefon... Rozmowa na pewno miała inną treść i przebieg. Część informacji mogła być natomiast na pewno zawsze jest możliwość na zwrot do 10 dni no i o sądzie na pewno nikt nie mówi w normalnych rozmowach handlowych icon_smile3.gif Więc proszę nie przedstawiać tego w tak mylący sposób.

80.55.100.* napisał:
No i mam zdjęcia tego nieszczęsnego śledzia.
(ani jednej ryski nigdzie więcej nie ma poza miejscem mocowania śruby)

Próbowałem robić pare zdjęć - to wyszło najlepiej ( próbowałem bez lampy błyskowej - zdjęcia były rozmazane - a z lampą były te refleksy świetle - mam nadzieje że widać dość dobrze):

http://dynamix.student.utwente.nl/picserver/img.php?/3Y1M7H84282N/18378X27S797/JPEG/1083224223//8row

Dodam że karta znowu jest mocno przykręcona zgodnie z instrukcjąicon_wink2.gif

217.96.224.* napisał:


Napewno to Adam Mickiewicz nie żyje.

83.29.32.* napisał:


Też icon_lol.gif

62.181.171.* napisał:


nie działa

62.21.23.* napisał:
Działa ...

212.160.78.* napisał:
LucAss ---> zadziwia mnie ta twoja pewnosc siebie, skad wiesz co mogl powiedziec jakis wasz pracownik, majac zly dzien? monitorujecie wszelkie rozmowy? czasem to tak bywa ze a wlasciciel firmy nie zawsze moze w 100% byc pewnym zachowania swoich pracownikow.... tak wiec to co zdazylo sie Nierealnemu moglo miec miejsce....

Dlatego jesli dzwonicie do roznych instytucji czy sklepow w razie problemow i nie tylko dobrze jest zapisac sobie z km mamy przyjemnosc(lub nie) rozmawiac.. zawsze to potm w rozmowie brzmi kiedy mozemy podac konkretne dane...

osobiscie kupowalem porca w siriusie, od zamowienia do otrzymania porcka minelo jakies 17h, comnie zszokowalo. jedyny minus to to ze jakiekolwiek pytania odnosnie produktu czy gwarancji kierowane do siriusa sa odsylane do hurtowni lub serewisow i nie zawsze sensownie rozwiazywne. Tak wlasnie stracilem garancje na proca... po wymianie e-maili usunalem jakies
2-3 mm plomby gwarancyjnej poniewaz ta zostala tak zle naklejna ze uniemozliwila poprawne zalozenie cs-a

Tak czyinaczej dobrze ze jest forum, dobrze ze przdstawiciel sklepu podjal sie proby wyjasnienia sytuacji...

80.55.100.* napisał:
http://65.75.186.160/picserver/img.php?/3Y1M7H84282N/18378X27S797/JPEG/1083224223//pkb3

tu jeszcze ten link icon_wink2.gif może ten zadziała

Jeżeli nie wieczorkiem postaram się wrzucić zdjęcie gdzie indziej;)

80.55.100.* napisał:
Kolejny pozytywny wydzwięk tej całej sprawy

Własnie dostałem mail z przeprosinami i dokładnym wyjaśnieniem całej sprawy od jednego z panów z Siriusa. - Dziękuję Bardzo

Gdyby tak informacja była od początku wogóle nie byłoby tej sprawy wogóle.

83.27.245.* napisał:

Śrubka była na chamca przykręcona to widać a otarcie śledzia jest znaczne

80.55.100.* napisał:


Srubka była dokręcona mocno tak aby karta się nie ruszała - podkreślam zgodnie z instrukcją obsługii.

213.76.160.* napisał:
Panie LucasAss, nadal nie wypowiedział się Pan w poruszonej przeze mnie kwestii. Prosze o komentarz.

BTW - Zielony_I, jest to jak na moje oko normalny ślad po średnio silnym dokręceniu karty, a jak wiadomo nie wszystkie obudowy mają wszystko spasowane jak powinno, toteż czasem trzeba mocniej dokręcić, by karta dobzre leżała....

83.27.245.* napisał:

Wiem ale jak byś dokręcił trochę słabiej to by nic się nie stało ale to i tak wina sirusa wkońcu zakładałeś zgodnie z instrukcją

62.181.171.* napisał:


no chyba jednak tak - na szczęście ! icon_smile3.gif

po 2 mailach do zarządu firmy sirius.pl oraz przekazaniu im całej... dość wesołej korespondencji z panem LukAssem (vel Łukaszem) z siriusa - chłopcy zareagowali. Może sirius jest ok, tylko gdzieś jakiś jego pracownik zapracuje na taką a nie inną opinię o całym sklepie ?

może jedyną możliwością wpłynięcia na ludzi jest po prostu zwrócenie się do właścicieli firmy ? ew. zarządu ? tak chyba nie powinno być - ale widać że na razie skutkuje

83.29.32.* napisał:


Sprawa nie jest aż taka trudna jak myślisz. Najczęściej producent daje nowszy model np. 9800 albo zwraca pieniądze. Ale nie wyjdziesz na tym źle bo za kwotę jaką wydałeś kiedyś na 9700Pro kupisz przecież teraz 9800Pro.

Pozdrawiam !

62.179.0.* napisał:
Ja tez odradzam kupowanie w tym sklepie! baaaaaaaaaardzo sie na nim zawiodłem już dwukortnie... Co do tego kupowania taniej to jest to bzdurą... sirius moze honoruje 3 najwieksze sklepy... (ktore i tak maja nieziemsko drogo) ,gdy im pokazesz cos ze sklepu w twoim miescie dostaniesz maila ze to za mala itp.. ze sobie mogą tak w cennik wpisać ze to nie prawda (normalne i już na porządku dziennym głupie wykrętki siriusa...) tak samo jak nie uznają tego co gdzie indziej jest na promocji ,ta opcja tak naprawde w praktyce sie nie odnajduje!. Co do moich przeżyć z siriusem to zaczelo sie od plyty Abit IS7 ,zawiozłem im na gwarancje czekalem czekalem tak 1.5 miesiaca ,po licznych mailach na ktore nie dostawalem odpowiedzi albo taka sama odpowiedz znudzony czekaniem postanowilem odzyskac pieniadze ,lecz niestety w tym sklepie JEST TO NIE MOŻLIWE! jak wplacisz kase to badz pewien ze przy jakiejkolwiek gwarancji bedziesz czekal czekal czekal ale pieniadzy ci nie oddadzą!. Po postraszeniu zwrotem plyta dziwnym trafem trafila do siriusa i zostala do mnie wyslana!. Drugi przpadek to Procesor AXP 1.7+ CZEKAŁEM 4 MIESIĄCE A ONI NIC NIE ZROBILI! oddalem na gwranacje warunkową (0 ukruszen rdzenia... w innym sklepie juz kiedys mi przyjeli na warunkowa i wyminili na nowy!). Czekalem Czekalem... po miesiacu bylem akurat w wadowicach wiec podeszlem do serwisu! a tam co?? procek jeszcze nie został wysłany!! w ogole! tak zapakowany jak ja go zostawilem chcialem odebrac lecz niestety nie mialem rewersu. No to slalem maile w koncu mieli wyslac ,dostalem setki maili ze i tak nie wymienia bo to extremalny przypadek (dziwne ze raz w innym sklepie wymienili elegancko), no i czekalem w ogole nie bylo odzewu od strony siriusa! mijał juz 4 MIESIĄC! i napisalem maila do nich co z procem dopiero po moim upomnieniu (pare miesiecy bez odzewu z ich strony!) wyslali procka (wysylali go 2 tygodnie) ,procesor dotarł (ten sam niesprawny...) I DOTRAŁ W TAKIM SAMYM STANIE JAK IM ODDALEM! nawet serwis plomby nie zerwał! to samo opakowanie! itp... JAK WIDAC SIRIUS NAWET NIE RACZYL PRZEZ TE 4 MIESIACE ODESLAC DO HURTOWNI TEGO PROCESORA! POPROSTU POTRZYMALI POTRZYMALI I GDY SIE DOPIERO UPOMNILEM ODDALI... Odradzam wszelkie zakupy w tym sklepie! Jak widać zawsze jest jakich niechciany zbieg okolicznosci i tlumacza sie klamiac "pech chciał" dziwne ze zawsze takie dziwne przypadki jak pech chce ze nie ma dostawy... zdażają sie zawsze. To poprostu ściemy. W tym sklepie jest tak ze dobzi oni są dopuki nie wplacisz kasy jak wplacisz to juz olewka z gory! nic nie odzyskasz.
ODRADZAM STANOWCZO KUPOWANIE TAM!

62.181.171.* napisał:


napisz to na adres zarzadsirius.pl - zadziała.

Zadziałało w przypadku zielonego, to u ciebie też powinno.

62.87.135.* napisał:
w siriusie kupowałem tylko raz i już więcej nie kupie . był to ABIT NF7 -S.

nie będe pisał o tym niby sklepie. bo szkoda klawiatury.

ps napisze w skrócie . Olewacze, złodzieje i naciagacze icon_smile3.gif sory że tak ostro ale straciłem przez nich 2 miechy zycia......

83.29.32.* napisał:


To co tu napisałeś to przegięcie. Twój procesor wyglądał jak po pożarze. Był kompletnie zniszony i przytlony. Nie było szans na jego serwis. Może zamieścisz jego zdjęcie ???

Zresztą sam o tym wiesz bo zrobiłeś sobie z niego breloczek...

62.21.2.* napisał:
Szanowny Panie Łukaszu

nikt nie twierdzi ze mieliscie oddac mu nowy procesor, skoro przyjeliscie procesor warunkowo na gwarancji to wypadałoby, nie nie wypadaloby tylko NALEZALOBY wyslac go do producenta, jak dla mnie jest to TOTALNE I NIEAKCEPTOWALNE LEKCEWAZENIE KLIENTA, co potwierdzaja posty uzytkownikow tego forum, rozumiem ze probuje Pan bronic swojego sklepu w ktorym Pan pracuje (jest wlascicielem) ale fakty mówia same za siebie i jak dla mnie (i pewnie jeszcze dla wielu forumowiczow) Wasze zachowanie pozostaje conajmniej smieszne, pozostaje mi zyczyc poprawy i utrzymania sie na rynku icon_smile3.gif
pozdrawiam
Marek

ps. chcialbym tylko dodac ze niestety ale niektore z Panskich odpowiedzi jak np ta ostatnia odnosnie procesora osmieszaja Pana i caly Wasz sklep...

83.29.32.* napisał:


Procesor był poddany ekspertyzie w Polsce i nie miał szans na wysyłkę do producenta. Zresztą jakby go ktoś zobaczył nie zdziwił by się.

Nie sądzę żeby moje odpowiedzi były śmieszne, są prawdziwe. A do Jelenia tak piszę bo niedawno byliśmy na Ty a tu takie rzeczy nam wypisuje :/

83.144.74.* napisał:
pokazcie zdjecie tego proca.....wtedy mozna ocenic jakie byly szanse na zwrot kasy albo na jego wymiane

PS. Kupowalem w Sirusie kilka rzeczy i musze powiedziec ze wszystko bylo w jak najlepszym porzadku........natomist mój kolega powiedzial ze wiecej juz tam nie kupi.......wiec jak widac wszystko zalezy od szczescia oraz tego jaki humor ma danego dnia pan ktory przyjmuje reklamacje......

80.55.238.* napisał:
Kiedyś kupowałem w tym sklepie, fajne ceny miła obsługa... Czar prysnął jak musiałem oddać dysk do serwisu, i mówie wam to jest koszmar. Pierwsze usłyszałem ze bad sectorów jest za mało i nie mają prawa go przyjąć. Potem jak zauwazyli ze taka ściema im nie przejdzie to próbowali wmuwić że dysk się zepsuł z mojej winy. Wreszcie po kilku dniach wysłali dysk do dystrybutora.
Po 3 tygodniach przyszedł nowy dysk który jak się okazało nie jest nowy dali mi dysk 6 miesięczny było na nim widać wyrażne slady używania (porysowane boki, wyrobiony gwint). Serwisant zapierał się wiele razy że jest to nowy dysk, który został im przysłany za mój, odebrałem go i jak się sprawa potoczyła pisać nie będe.

Na konieć musze powiedzieć ze sklep moze nie jest zły, ale to co wyprawiają pracownicy na serwisie rzuca cień na całą firme...

62.21.2.* napisał:
a to ciekawe poniewaz podobno wrocil nieotwierany, czy sklep sirius potrafi zrobic ekspertyze przez zamlniete pudelko, no niewazne jezeli tak bylo to nadal pozostaje dziwna sprawa 4 miesiecznego oczekiwania na zwrot
smiesznosc wypowiedzi oczywiscie jest rzecza subiektywna i dla niektorych zapewne jest a dla niektorych na pewno nie,
przedstawiam wlasna opinie, oczywiscie jezeli Pan sobie tego nie zyczy prosze napisac, moze uszanuje, aczkolwiek uwazam ze jak kazdy potencjalny ( w moim przypadku nie tylko potencjalny ) klient mam prawo sie wypowiedziec...
po prostu mam juz dosyc takiej obslugi, jako kontrastujacy przyklad podam sytuacje nie z naszego kraju gdzie to moj znajomy kupil rower, jednak po tygodniu jezdzenia na nim stwierdzil ze nie jest dla niego dobry, poszedl do salonu gdize powiedzial iz nie spelnia on jego oczekiwan, i co zrobil sprzedajacy? oczywiscie od razu wyplacil mu pieniadze i zaczal go przekonywac do zakupu innego roweru z jego sklepu udzielajac mu oczywiscie merytorycznych porad, i tak powinno byc u nas nie rozumiem dlaczego w polsce rynek zadzi sie tak absurdalnymi prawami.. wiadomo rozniez ze tylko te zle przypadki sa naswietlane, nikt nie bedzie pisal o czyms co mu sie nalezy jako placacemu naleznosc klientowi jednak badz co badz tyle zlych opinii o waszym sklepie powinno sie odbic echem na skladzie osobowym zespolu no ale coz nie mnie o tym sadzic ja tylko wyrazam swoja opinie
pozdrawiam

217.99.177.* napisał:


Sytuacja taka właśnie zaistniała i nie przedstawiam to w mylący sposób, pisze czarno na białym jak było. Dokładnie gość powiedział że jak zamówię i oddam karte przed upływem 10 dni to "będą nieprzyjemności i sprawa zostanie przekazana do sądu". Więc nich pan nie pisze głupot bo wiem co słyszałem. Wiem również że chce pan przedstawić swój sklep z jak najlepszej strony.

62.21.2.* napisał:
nierealny, szkoda ze nie zapytales o nazwisko tego kto ci tak powiedzial, z pewnoscia juz by nie pracowal, co jak co, wiele mozna zrozumiec, ale to juz uwazam za totalne przegiecie
rozumiem dobrze twoje zdenerwowanie, tylko poglebia sie moje zniesmaczenie
greets

212.33.93.* napisał:
Hm.. skoro LucAss odpowiada to i ja mam 2 "mile" wspomnienia tzn. jak mi sie popsul radeon 9700 odeslalem Wam 1.5 miecha czekania na mailu dogadalem sie ze sprzedawca ze jak bedzie nowy w zamian to nie ma problemu w zmianie chcialem zamienic na 9800sepro no ale sprzedawca po dlugim czekaniu (jak juz pisalem 1.5 miecha) wyslal maila jak pytalem o zamiane ze karta juz zostala wyslana i zadnych zamian nie bedzie icon_eek2.gif No i wez tu sie dogadaj z Wami. I najdziwniejsze z czym sie dotychczas spotkalem gwarancji nowej na mojego nowego 9700 nie dostalem tylko stara dalej, wg mnie bez sensu tamten byl inny model sie popsul i po gwarancji a na nowy powinna byc nowa i zawsze takowa dostawalem w normalnych sklepach, co do przesylkowych kupilem u nich calego kompa no i az sie boje co to bedzie jak np. popsuje mi sie monitor albo znow grafika i znow 1.5 miesiaca czekac icon_mad3.gif Ja rozumiem ze chcieliscie odeslac do producenta ale nic w zamian nie chieliscie dac no i komputer ktory u Was zakupilem stal 1.5 miesiaca i sie kurzyl bo 2 grafiki nie mialem pod reka a kupowac 2 na miesiac nie bede. No i uwazalem ze gwarancja na wszystko lacznie z grafika powinna byc przedluzona no ale conajmniej na grafike bo reszta to juz kwestia spolecznej sprawiedliwosci przepisy tego chyba nie reguluja choc nie wiem nie mam czasu ich czytac wszystkich. Pozdrawiam, no wlasnie Panie LucAss jak moj radeon 9700 znow sie popsuje to co dostane a jesli zwrot gotowki to tyle ile zaplacilem ?? bo jak se przeliczycie na Wasze obecne ceny albo jakie beda jesli by mi sie popsul to mi sie nijak nie bedzie oplacac icon_sad2.gif

149.156.69.* napisał:
mnie padl moj fic i czekalem trzy tygodnie, ale gdy zapytalem ze jesli dostane nowa plyte, to chce ka zamienic na abita nf7-s uslyszalem ze nie ma mowy i jak chce to moge sobie kupic abita, lol

poza tym ok bo nie przyczepiali sie ze na pinach od radiatorow na mostkach byly slady przyklejonych radiatorow....

212.33.93.* napisał:
wlasnie raz mowia ze jesli Panu sie popsula i wymieni producent na nowa to nie ma problemu mozemy zaminiec rozmawiam z nimi miesiac i wszystko ok a potem od razu post ze karta wyslana i nie ma juz mowy o zadnych zamianach ehh icon_eek2.gif

83.29.32.* napisał:


To nie była ściema - producenci w warunkach gwarancji piszą o minimalnej liczbie bad sectorów. Co do winy to już nie tak łatwo bo żeby udowodnić coś klientowi producent musiałby przesłać ekspertyzę a to im się nie opłaca. Dlatego dostał Pan dysk. Dalej sprawy nie znam, ale producent najczęściej daje dyski nowe, naprawiane dużo rzadziej na serwisy. Zawsze jeśli macie zastrzeżenia do serwisu proszę o maila nie na serwissirius.pl tylko na sklepsirius.pl lub zarzadsirius.pl icon_smile3.gif Wyjasnimy wszystko jeśli rzeczywiście coś było nie tak jak powinno być.

Pozdrawiam !

213.76.160.* napisał:
No właśnie, dobrze powiedziane Cripple. Zapytałem LucAss o w sumie podobną rzecz. Wiadomo, że Radeony 9700 Pro chodzą dziś po ok. 950 zł jeśli gdzieś jeszcze leżą na magazynie. Jestem pewien, że w przypadku zwrotu gotówki wyceniono by kartę na zdecydowanie mniej - góra 800 zeta. Były by tłumaczenia, że już więcej nie mozna dać, że karta starsza, że była już używana i nie mogą tyle co za nową i milion innych powodów. I co za to można kupić? Nawet nie Radeona 9600 TX/GF5700 Ultra, które nijak sę mają wydajnością do 9700 o Pro nawet nie wspominając... Chyba,żeby wymiana była rzeczywiście na 9800 Pro. Z praktyką wymiany na lepsze podzespoły rzeczywiście się juz spotkałem, z tym,że ciekaw jestem czy w Siriusie, skąd notabene kupowałem 2 takie Radeony dla znajomych, jest to codzienna praktyka czy tylko sporadyczny przypadek...

Prosze o komentarz.

80.55.238.* napisał:
Do cripple :
jest Odpowiedni podpunkt w kodeksie cywilnym który reguluje czy gwarancja ma być przedłużona czy ma biec od nowa.

Art. 581.

§ 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.

§ 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.


Czyli jesli dostaniesz część nową gwarancja jest tak jabyś kupił nową rzecz, jesli zepsuje się monitor i zepsuje się jakaś drobna część to na tą część masz od nowa gwarancje , a na reszte monitora zostaje przedłużona o czas pobytu w serwisie.

80.55.238.* napisał:
DO LucAsa:

Ja wiem że, za mój dysk dystrybutor wysłał nowy, dzwoniłem do nich przedstawiłem się i nawet podali mi numer seryjny tego dysku. A ten co dostalem w serwisie to niedość ze ma inny numer seryjny, to widać ze dysk był używany. Czyli któryś z pracowników przywłaszczył sobie nowy dysk który wrócił, a mi oddał jakiś stary dysk.

83.29.32.* napisał:


To bardzo ciekawe bo sam go pakowałem żeby odesłać Jeleniowi. Chyba że chodzi o to że miałem go otworzyć, tzn wyrwać nóżki i jąderko laugh.gif Od początku wiedział że to będzie trwało długo więc nie było tutaj terminu gwarancyjnego. Zresztą informowałem go na bierząco.

Co do wypowiedzi to oczywiście że każdy ma prawo pisać co chce w pewnych granicach oczywiście, ale prosze nie wymagać żebym nie nazywał czegoś po imieniu jeśli nie miało miejsca lub było zupełnie inaczej icon_smile3.gif

Co do oczekiwań wobec sklepów to mam inne zdanie. Wielu klientów niezadowolonych z czegoś co u nas kupili wymieniają to na coś innego lub dostają zwrot gotówki. Jeśli sprzęt jest jak nowy nie ma żadnego problemu.

Pozdrawiam !

195.82.184.* napisał:

Moim zdaniem troche to nadinterpretujesz, tez dlugo pracowalem w serwisie komputerowym, i widzialem jak dystrybutor zwracal pieniadze za Herculesa GF2 GTS (lub Ultra nie pamietam) dokladnie taka kwote jaka klient zaplacil a bylo to cos kolo 1600zl, mimo ze wowczas karty tego typu kosztowaly juz okolo 30% pierwotnej ceny lub mniej.

A wracaja do Siriusa, ktory dystrybutor okresla minimalna liczbe bad sector ktora kwalifikuje dysk do wymiany? Bo jak do tej pory zawsze wymieniano dyski nawet z jednym badem.
Nigdy sie z tym nie spotkalem, moze warto by zwrocic sie do CRN z prosba o pomoc w wyjasnieniu tej sprawy?

83.29.32.* napisał:


Tutaj nic nie zawaliliśmy. Było jasno powiedziane (zresztą tak zawsze jest): jeśli z gwarancji od producenta wróci nowa karta to można wymienić na coś innego, jeśli wróci naprawiona lub serwisowa to niestety nie ma takiej możliwości. Wróciła nie nowa więc nie było takiej możliwości.

Gwarancja uległa przedłużeniu o czas serwisu. Jakby był nowy sprzet gwarancja biegła by od nowa.

83.29.32.* napisał:


Zasada jest taka jak pisałem powyżej. Jeśli wróci nowa to można wymienić na coś innego, jeśli serwisowa to nie. Otrzymałeś nową płytę ?

213.76.160.* napisał:
LucAss, więc jak to z tym zwrotem gotówki w przypadku sprzętu, którego już nie produkują, a wydajnościowo jest zdecydowanie lepszy od produktów, które maja obecnie zblizoną cene rynkową?

Może trochę się czepiam, ale chcę mieć jasność, by - odpukać w niemalowane - jak się coś złego stanie mieć jasno przedstwioną sprawę.

62.21.2.* napisał:
co do wypakowania tego procesora, jezeli mowi pan prawde, ok, ja sie zasugeorwalem tym co napisal "poszkodowany", jednak napisalem juz o tym, i abstrachowalem od samego wypakowania, szczerze jestem ciekaw co pan odpisze st551, naprawde jestem ciekaw

ps wiem ze na pewno ZDAZAJA sie wam transakcje bez zarzutu icon_smile3.gif ale to chyba powinno byc odwrotnie nie sadzi Pan?

odnosnie oczekiwan i wymiany, to czy jest jak nowy to kwestia sporna, zreszta byla o tym mowa juz wczesniej, i zarzad firmy przychylil sie do wersji nazwijmy to naszej (zreszta zgodnej z polskim prawem) wymieniajac tego geforca (chyba dobrze zrouzmialem) jednoczesnie potwierdzajac blad na nizszych szczeblach w sklepie sirius, co do oczekiwan, czy wy robicie laske klientom ze sprzedajecie im towar? bo z tej rozmowy i panskich odpowiedzi wynika ze tak, moze sie myle prosze mnie poprawic
prosze mnie nie zrozumiec to nie jest atak na pana probuje tylko odpierac panskie argumenty ktorych nie rozumiem lub wydaja mi sie niesluszne

62.21.2.* napisał:
hanu zapytaj rowniez czy bedziesz sie jak by co mogl powolac na odpowiedz lukassa, jak juz zapewne czytales wczesniejsze zapewnienia szanownych panow i pań z siriusa moga sie okazac nic nie warte

212.76.43.* napisał:
LucAss wyjaśnij wreszcie sprawe ze zwrotem gotówki/wymianą na inny model jeśli danej części już nie produqją, jeśli qpie coś za powiedzmy 1500zł i po np 2 latach oddam na gwarancje i wtedy cena rynkowa tej części będzie wynosiła np 500zł to w przypadq zwrotu gotówki otrzymam 1500 czy 500 a w przypadq wymiany na nowszy model otrzymam cześć o wartości 1500 czy 500zł?

217.97.141.* napisał:


Sprostuje - jeżeli chodzi o wymianę mojego Geforce 5900xt to jeszcze informacji nie dostałem- jak tylko dostanę to zamieszczę taką informację - zobaczymy icon_wink2.gif. Przeproszono mnie natomiast i wyjaśnino wszystkie poperzedzające tą sprawę zajścia.

80.52.19.* napisał:
Też miałem przygodę z siriusem .Kupiłem Herculesa R8500 128 Mb za 700zł . Karte dostałem po 2 dniach od zamówienia. Od samego początku miałem z nia problemy aż do dnia dzisiejszego. Karta miała ślady użytkowania (drobne ryski na śledziu i była troszke zakurzona). Problem
jest taki ze występuje artefakty w 2D i w 3d. Ale po 5 uruchomieniu komputera artefakty znikły i było ok, ale jak znów zrobie restart juz występuje artefakty. Po tygodniu zmodernizowałem sobie mobo. Wtedy właśnie bardziej uwaznie przyjrzałem sie karcie.Zlokalizowałem na pół oderwany kondesator tantalowy.Więc dzwonie do serwisu, odebrał miły pan i opowiedziałem mu o uszkodzeniu . Powiedział mi że mogę zaskarrzyć Poczte Polską!!!! w ostateczności mogę wysłać ją do siriusa, ale odeśla ją prosto do producenta . Więc juz nie mam szans na wymiane karty. Miałem w tym okresie do zrobienia projekt w 3d maxie i karta była mi potrzeba. Więc dałem sobie spokuj. Dostałem nauczkę i w siriusie raczej zakupów nie bedę robił. Ot tyle miałem do powiedzenia na temat tej firmy. (Dla Przestrogi)

83.29.243.* napisał:
ja też miałem troche przebojów z nimi a dokładnie korespondowałem
z officesirius.pl prawdopodobnie własciciel.ale od początku zakupów przez internet byłem ich stałym klientem żadnych problemów z nimi,ażeby wam uswiadomic jakim klientem dla nich byłem w ciągu pół roku zakupiłem unich samych tylko kart graficznych 6 sztuk zostawiłem unich ładnych pare tysiecy zł .ale ostatni zakup jakies pół roku temu to było całkowite
przegięcie pały kupowałem wentylatory do obudowy 8x8 z podłonczeniem
na molexa gdyż tylko takie wchodziły u mnie w rachube gdyż na płycie niemam już wolnych gniazd do podłączenia wentylatorów dodatkowych taki wyrażny opis był na stronie skusiłem sie bo kosztowały chyba już dobrze niepamiętam cos okło 7-8zł zakupiłem ich chyba 6 sztuk.i co przyszły ale na podłączenie do płyty głównej bez zadnej przelotki na molexa, wkurzyłem sie niemiłosiernie pisze majla na officesirius.pl
(chyba własciciel) z wyjasnieniem co dostałem a co zamówiłem i tu
jego odpowiedz proponuje aby dokupił pan sobie przelotke na molexa prawdopodonie to był zalman tez za 8zł to było jego całe rozwiazanie sprawy kupiłem wentyl za 8 zł i miałem za tyle samo dokupic sobie przelotke skoro na stronie było wyraznie zaznaczone iż ten wentyl
posiada podłonczenie typu molex.przemilczałem!!!!!!! pomyslałem skoro takich klientów jak ja olewa sie w ten sposób to będzie to mój ostatni zakup w tej firmie. i tak też czynie do tej pory, zakupy przez internet tak
ale nie w sirius.pl.pozd

62.181.171.* napisał:


sadze ze jakies media wyjasnia to lepiej

80.55.238.* napisał:
Sensacja moze dopiero być...
Po dzisiejszym odzyskaniu z niego danych okazało się ze jest to dysk z ciekawą przeszłością, a miał być nowy i czysty jak łza...

62.21.2.* napisał:
no prosze!! ludzie w jakim my kraju zyjemy, sadze ze nie odzyskiwales tych danych dla wlasnej satysfakcji icon_smile3.gif powodzenia w dalszych bojach icon_smile3.gif
swoja droga jedno trzeba oddac panu lukaszowi, pomimo z gory skazanej dyskusji na niepowodzenie i chwilowego milczenia odezwal sie za co nalezy mu sie szacunek, niestety trudno sie tlumaczy na forum publicznym, na dotakek pewnie nie zawsze za siebie

greets

80.53.150.* napisał:
hmmm tak sobie czytam i czytam .. dzieki za ostrzeżenie .. będe omijał ten sklep z daleka
POZDRAWIAM icon_smile3.gif

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.54 | SQL: 1 | Uptime: 510 days, 3:10 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl