heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 5 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Agp Aperature Size


62.233.201.* napisał:
czy ustawienie większej ilości pamięci przeznaczonej dla karty w biosie (np. na 256mb) moze pomóc w przypadkach kiedy karta jest wyposażona tylko w 128mb??? (chodzi mi tu o pozbycie się przycinek w grach intensywnie wykorzystujących ram do tekstur np. bf2)

193.219.28.* napisał:
tak ustaw 256mb i więcej + więcej pamięci systemowej da porządany efekt , np w cod 2 przy texturach ustawionych na maxa przy agp size 128mb gra strasznie zwanialniała w niektórych miejscach po ustawieniu na 256mb już było ok nic nie zwalniało

80.54.156.* napisał:
Tutaj http://forum./index.php?showtopic=72641&hl=AGP++Aparature++Size do tematu o AGP Aperture Size z testem jednego z użytkowników.

Prawidłowa nazwa tej funkcji to AGP Aperture Size - zmień tytuł tematu żeby łatwiej było potem szukać ;].

213.238.81.* napisał:
Jednak kiedy damy za duże AGP Aperture Size to gry mogą się jakby "ślizgać", płynność się .... rozjeżdża.

62.233.201.* napisał:

Jednak kiedy damy za duże AGP Aperture Size to gry mogą się jakby "ślizgać", płynność się .... rozjeżdża.


"rozjeżdżać"??? co masz na myśli Kyle?
w piątek ustawie 256mb i zobacze czy dalej będą te nieznośne doczytywania w bf2. tekstury na medium. gra WY-MIA-TA!!! icon_razz3.gif

czy nie zabierze to ramu który jest potrzebny nie-do-tekstur dry.gif ? no nic, sprawdzę icon_wink3.gif

dzięki za reply

213.238.81.* napisał:
To trzeba zobaczyć icon_smile3.gif JA miałem kiedyć 320 MB ram i dałem AGP na 256 lub 128 (nie pamiętam) i więcej traciłem niż zyskałem ( gra była Hitman i te dziwne "ślizgi płynności"). Generalnie w benchmarkach jest przyrost jeśli da się więcej ale jak przesadzisz to w grach będziesz widział te dziwne "coś" z płynnością .... a to wpienia. Przy 768 MB (tyle masz) 256 raczej poprawi niż zaszkodzi , ale sprawdź 512 i może zobaczysz te ... nie wiem jak to nazwać ...

80.55.116.* napisał:
Podobno jak za dużo ustawisz to może dojśc do zapchania AGP nie wiem co przez to rozumiec ale podobno moze tak sie stac blink.gif

86.63.135.* napisał:

To trzeba zobaczyć icon_smile3.gif JA miałem kiedyć 320 MB ram i dałem AGP na 256 lub 128 (nie pamiętam) i więcej traciłem niż zyskałem ( gra była Hitman i te dziwne "ślizgi płynności"). Generalnie w benchmarkach jest przyrost jeśli da się więcej ale jak przesadzisz to w grach będziesz widział te dziwne "coś" z płynnością .... a to wpienia. Przy 768 MB (tyle masz) 256 raczej poprawi niż zaszkodzi , ale sprawdź 512 i może zobaczysz te ... nie wiem jak to nazwać ...


eee, jak dales 256 przy 320MB ramu to troszkę przesadziłes.
W sumie wypdało by mieć przynajmniej 2 razy więcej ramu niz ustawione agp a s, zeby jednak mialo to skad tą pamięc brać.

213.238.81.* napisał:

eee, jak dales 256 przy 320MB ramu to troszkę przesadziłes.
W sumie wypdało by mieć przynajmniej 2 razy więcej ramu niz ustawione agp a s, zeby jednak mialo to skad tą pamięc brać.


No przecie TESTY robiłem !! icon_wink3.gif

80.55.116.* napisał:
mam 512 ramu i w agp aperature size dałem 128 mb i w 3d marku wynik chyba nawet mniejszy o 30 pkt dry.gif w porównaniu do 64 mb

62.233.201.* napisał:
ustawienie aa=256 raczej pomogło, w bf wszystko na high, tex na medium; znowu też jakiejś super różnicy nie ma...trzeba dokupić 512...właśnie, czy 333 będzie się gryzła z 400 w dualu na tym samym fsb? (166184 i 200184Mhz, oba twinmoski, te same parametry, tyle że różna szybkość)?????????

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.36 | SQL: 1 | Uptime: 528 days, 13:27 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl