heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 5 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

X800gt/gto A X1600xt - Bajery W Grach


84.40.178.* napisał:
Mam jedną platformę z radkiem 9800sepro... w NFS Most Wanted całkiem przyjemnie się gra, ale cienie nie są wygładzone, chyba tzw. Soft Shadows brak. Na GeForcie 6200, którego tymczasowo posiadam na drugim kompie jest Pixel Shaderek 3.0 i efekty mam wszystkie, ale przy fullu grać się nie da icon_razz.gif .
Stąd pytanie... czy na radku X800GT/GTO (Pixel Shader 2.0b) będę miał wszystkie efekty w NFS MW czy nie ??
Gdyż zastanawiałem się nad radkiem X1600XT... wiem, że to kastrat... (podobno potoki renderowania ma tylko 4, jednostek PS 12). Ale za to obsługa PS 3.0+, jakość obrazu, VIVO i wydajność wyższa niż GeForce 6600GT...

Czy ktoś rozwieje moje wątpliwości ? icon_razz3.gif

83.17.168.* napisał:
po co wydawać kase na jakieś hybrydy? w takiej cenie możesz mieć 6800gs!!!

84.40.178.* napisał:
Aj... zapomniałem wspomnieć o jednym....
musi być bezgłośny (najlepiej system Silent-Pipe) ... ewentualnie coś podobnego do HIS IceQ...


83.28.62.* napisał:

Aj... zapomniałem wspomnieć o jednym....
musi być bezgłośny (najlepiej system Silent-Pipe) ... ewentualnie coś podobnego do HIS IceQ...


to już lepiej to drugie, bo takie karty ostro sie grzeją ...

6800gs byłby optymalnym wyborem

X800 ma znacznie wiekszą moc obliczniową, ale w gruncie rzeczy bardzo sie nie różni od 9800
ja na 6200 8x1 550/700 gram sobie na 1024x768 ze wszystkim na full i AA na 2/3 więc nie wiem co ci przycina icon_razz2.gif

jakoś nie sądze żeby X1600 był dobrym wyborem- X800GTO modowalny byłby lepszy, podobnie jak 6800gs

83.17.133.* napisał:
moze glupio spytam, ale chodzi ci o to ze cienie sa kanciate?, jesli tak to podobno najnowsze stery maja juz to poprawione, ja niestety jeszcze nie sprawdzilem, ale chyba warto

82.139.8.* napisał:
Radeon x1600xt jest niewarty tej kasy! Kup lepiej GF6800GS. Takie moie zdanie.

62.21.37.* napisał:
hmm czy nfs:Mw wogóel korzysta z sm3.0 ? i to samo z soft shadows?

80.48.127.* napisał:
http://twojepc.pl/artykuly.php?id=msi_gs6800_x1600xt

80.53.176.* napisał:
nfs mw ma zwalony engine i dlatego masz kanciaste cienie :]
powaznie
polookaj na screeny z topicu i tej grze

62.233.148.* napisał:

hmm czy nfs:Mw wogóel korzysta z sm3.0 ? i to samo z soft shadows?

Nie i nie icon_smile3.gif pozdrawiam


62.21.37.* napisał:
no właśnie icon_biggrin3.gif to po co ten wątek icon_biggrin3.gif

83.17.133.* napisał:
chyba napisalem ze trzeba stery najnowsze sciagnac tzn ze cos jest nie tak albo z sterami albo z gra, a nie z karta ludzie icon_smile3.gif

62.21.37.* napisał:
ale ja to pisałem do MeRBi'ego icon_wink2.gif

62.133.133.* napisał:
Kolejne wybitne wyniki blink.gif najnowszego Radeona X1600XT kosztujacego ok. 750zl.
To juz na stale utwierdzilo mnie w przekonaniu ze jak brac jakas karte z serii X1000 to tylko X1800.
Wyniki testow X1600XT http://pclab.pl/art17872-5.html
A 6800GS na PCX z tego zestawienia mozna zlapac za jakies ~800zl. Czekam tylko kiedy wyjdzie na AGP i jak bedzie w podobnej cenie jak ten PCX i najlepiej na NV40 to go sobie zamowie icon_razz2.gif

83.16.35.* napisał:
Oczywiscie MW nie korzysta z PS3.0 i jakis soft shadows ale faktycznie cienie sa ladniejsze od tych ktore widzialem na ATi. W watku o tej grze ktos pokazywal screeny.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 9.02 | SQL: 1 | Uptime: 528 days, 19:35 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl