heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 27 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Perypetie Z Gwarancja/zachowanie, Uczciwosc Pewnej


83.25.206.* napisał:
Sprawa jest taka (w wielkim skrocie na poczatku):
Jakis czas temu kupilem karte RADEON 9800SE Xpert Vision... Sprzedawca gwarantowal modowalnosc karty...
dostalem ja, odpalilem testy i wyskakiwaly krzaczki... - wiemy - nie jest modowalna (sprawdzana na chiftecu chociaz marudzili mi, ze to wina zasilacza)...
Na drugi dzien przy wlaczeniu kompa wiatrak na karcie nie dzialal... oO wynikiem paru "wlaczen" komputera bylo to, ze wiatrak raz dzialal raz nie...
Odeslalem karte piszac co i jak...
Czekalem 2 tygodnie... dzis dzwonie a Pani mowi mi, ze zwrot gotowki nie jest mozliwy, bo karta nie jest sprawna...
Moga wyslac druga karte, ale nie gwarantuja, ze karta bedzie modowalna, bo to juz gwaracja itd... LOL
Po 15min wymianie zdan, przez telefon, wynik jest taki, ze mam zadzwonic w poniedzialek do serwisu (bo dzis serwisanta nie ma)...

Po paru minutach dostaje maila:
"Nawiązując do dzisiejszej rozmowy telefonicznej chciałem zauważyć, że
możliwość zwrotu istnieje tylko w przypadku, gdy reklamowany przedmiot
jest sprawny,a więc nie nosi śladów używania.
Karta odesłana do nas była, jak wszystkie inne testowana przez programy
opisane na aukcji, wieć musiała być sprawna w chwili wysyłłki.
Otrzymana przez nas karta nie działała prawidłowo, wiatraczek na karcie
nie kręcił się, a więc karta nosi ślady używania.
Karta została odesłana do serwisu producenta, reklamacja została uznana.
dlatego możemy wydać drugą kartę z naszych zapasów magazynowych .
Zwrot nie jest możliwy , ponieważ naruszone zostały warunki zwrotu
opisane na aukcji, licytując na aukcji kupujący zgadza się z tymi warunkami.
Jeżeli kupujący mimo to, żąda zwrotu pieniędzy prosimy o podanie podstaw
prawnych takich żądań waraz z podaniem konkretnych przepisów."


I teraz:
1) "Karta odesłana do nas była, jak wszystkie inne testowana przez programy
opisane na aukcji, wieć musiała być sprawna w chwili wysyłłki."

a/ karta nie byla testowana... Wedlug tego co pisza, robia 1,5godzinny test karty na roznych programach... Szkoda tylko, ze mi po zapetleniu w 3d marku 2003 wystarczyla godzina zeby wyskoczyly krzaczki...
b/ nawet jesli byla testowana (w co nie uwierze!) wlaczyli komputer tylko raz, przetestowali ja, wylaczyli i wyslali...
A jak pisalem wyzej wiatrak raz dziala, raz nie... Mogli trafic akurat na "dobry humor karty".

Pozatym nowy sprzet po wlozeniu do kompa wydziela specyficzny zapach... Co w przypadku poltora godzinnego testu, po ktorym karta przeszla w sklepie, nie powinna juz wydzielac tego zapachu...

2) "Otrzymana przez nas karta nie działała prawidłowo, wiatraczek na karcie
nie kręcił się, a więc karta nosi ślady używania."

Slady uzywania... Przeciez to jest smieszne... Czemu?
Moglem dostac karte... wyciagnac z pudelka, albo i nie, polozyc na 2 dni, na biurku po czym stwierdzic, ze jednak mi sie ona nie podoba, i ja odeslac... A oni sprawdza karte - powiedza, ze wiatrak nie dziala, i ze sa to slady uzytkowania! - a przeciez karta lezala 2 dni na biurku...
Wychodzi na to, ze musimy byc jasnowidzami... i to jeszcze zanim zamowimy karte...

3) "Karta została odesłana do serwisu producenta, reklamacja została uznana.
dlatego możemy wydać drugą kartę z naszych zapasów magazynowych ."

Hmm wedlug mnie znowu mozemy sie posmiac...
Czemu? Przez telefon powiedziano mi, ze nie moga zagwarantowac modowalnej karty... - czyli kto tu nie spelnia warunkow umowy? Ale najlepiej zebysmy pobawili sie przez pare miesiecy odsylajac sobie nawzajem karte... (a za przesylke w ich strone oczywiscie place ja)

4) "Zwrot nie jest możliwy , ponieważ naruszone zostały warunki zwrotu
opisane na aukcji, licytując na aukcji kupujący zgadza się z tymi warunkami."

To niby ja tu mam przestrzegac warunki zwrotu, a Pan Sprzedawca gwarancje modowalnosci karty, ktora dawal, moze sobie odpuscic?!?!! Szczegolnie, ze w warunkach zwrotu gotowki nie ma nic o "sprawnosci karty", jest tylko punkt o "sladach uzytkownia" - a moze byc tak jak opisalem w punkcie drugim...

5) "Jeżeli kupujący mimo to, żąda zwrotu pieniędzy prosimy o podanie podstaw
prawnych takich żądań waraz z podaniem konkretnych przepisów."

No spoko, juz dzwonie do swojego prawnika! No przepraszam, ale chyba wystarczy to co opisalem wyzej?


Widzimy tu uczciwosc firmy i wielka troske o klienta! Co o tym wszystkim sadzicie? Bo dla mnie to jest jeden wielki przekret... Nie ma to jak wyslac klientowi popsuty sprzet, a potem twierdzic, ze zwrot gotowki nie jest mozliwy, gdyz jest on niesprawny!
Brakowaloby jeszcze powolania sie na nieistniejace punkty umowy... a do tego to juz nawet nie krok...


Zapewne zastanawiacie sie co to za firma? Dla przestrogi innych zdecydowalem sie napisac nazwe owego sklepu.
Jest to PC Serwis z Warszawy...


Widzac pare tematow tutaj, niektorzy - calkiem pokazna liczba z was, powie:
"I wszystko jasne!!"

Pozdrawiam

PS. Prosze moderatorow/adminow o nie przenoszenie/doklejenie tego tematu do innego...
Z gory dziekuje...

212.76.39.* napisał:
Nie martw sie zaraz przyleci typ z PC Serwis i zacznie tutaj pisac ze oni sa cacy a ty jestes be i ty spieprzyles karte i ze oni maja cud moniotry ktore ukrywaja ewentualne krzaczki icon_wink2.gif niech ci zdefiniuja co to sa slady uzytkowania bo to moze byc np mala zadra na sledziu od srubki ktora przykreciles karte zeby w AGP nie latala icon_wink2.gif ja bym walczyl bo skoro kupiles modowalna to modowlan masz dostac a skad to juz niech cie jeden wielki penis obchodzi.

62.233.189.* napisał:
Także odradzam kupowanie w PC serwis
Dwa raz przysyłali mi kartę i obie okazywały się niemodowalne
Oczywiście w mailach pisali bajki w stylu "niemożliwe były testowane" , "wina zasilacza"
prawda jest taka że ich procedurę testową można sobie w d... wsadzić
czyste 3d marki o niczym nie świadczą, zwiększają tylko prawdopodobieństwo modowalności
firma nie testuje na "prawdziwych" grach bo piszą że ich na to nie stać
więc o tym czy dostaniemy dobry egzemplarz decyduje czysty przypadek
Poza tym wydaje mi się że albo mają kogoś nieuczciwego w firmie który "wybrańcom"
wciska takie "modowalne karty" albo samo szefostwo robi to świadomie.

83.24.77.* napisał:
[SIZE=1]No to ładnie! A ja już sobie kase odkladałem, bo wyczaiłem na allegro, że mieli/mają mieć Asusa LE modowalnego, ale jak oni w ten sposób sprawy załatwiaja to ja dziekuje. Przecież net jest taaaaaaki maly że wszystko wyjdzie, i wychodzi. Ja to bym na ich miejscu prędko wysyłał dobra kartę i pisał maila z przeprosinami, bo konkurencja nie śpi, i biznesik może sie skończyc.

212.109.132.* napisał:
bo tak z pc-serwis po prostu jest widac
polecam poczytac
http://forum./index.php?showtopic=114788

212.76.33.* napisał:
Dlatego kupiłem kartę kastrata icon_biggrin3.gif:D:D tzn. zawsze mogłem wziąć o 200zł jakiegoś 6800LE, ale tak na prawdę nikt mi nie zagwarantuje że zmoduje się.
Jak zwrócą ci kartę, (niemodowalną) to zawsze możesz ją z nie duża stratą sprzedać. Lub kłucić się z tą firmą pół roku.

212.76.39.* napisał:
Miałem 3 modowalne karty z pcserwis 9800se i nigdy nie zauwazyłem czegos jak artefakt , bardzo ugodowi i idacy na reke ludzie.

194.242.62.* napisał:
A ja radze ich omijac z daleka - dostali ode mnie nega za modowalnego SE i nie chce miec z ta firma nic wspolnego.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 4.46 | SQL: 1 | Uptime: 229 days, 2:20 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl