heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Niedziela 5 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Kupiłem walnięte pamięci sklep robi problemy - POMOCY


83.24.91.* napisał:
Kupiłem kości pamięci Kingstona KVR333X64C25/256 czyli 256MB i 333Hz cholera u mnie komputer zgłupiał restartował się, wyłączały się programy. Zgłłosiłem usterke ale serwis nic nie wykrył i twierdzą, że kości są niekompatybline z moim PC rządają 50zeta za usługę-wcześniej miałem spięcie ze sprzedaca i myśle że teraz sie odgrywa. mam płytę gygabyte ga-7N400-l z czterem gniazdami. zrobilem testy w moim kompie na memtescie86 i gold memory pokazały błedy na jednej pamięci niechciał windows wystartowac. Mam takie same kości od 1,5 i chciałem mięć "podwójny dual" z racji używania komputera w aplikacjach które wymagają tego. Nadmieniam że używam windy XP pro service pack 2. a chuje niechca przyjąc towaru i strace prawie 120zeta jeżeli im oddam towar. akości kosztowały 360zeta. Niestety nie zrobilem wydruków - i nie mam jak im udowodnic swoich racji-twierdzą ze komp jest niekomatybilny i proponuja testowanie za 120zeta - to jest iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii chore. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [size=18][/size]Na moim kompie wykrywało błedy w obszarze "reserved memory" i memtest pokazał że wynosi on 96kB

UWAGA: nie zdołałem odstąpić od umowy sprzedawca się nie ustosunkował- występuję na droge sądową i będę walczył o swoje. OMijajcie www.znak.pl i jego sklepuy stacjonarne-O odmowie roszczeń już poinformowalem federacje konsumeńtów i mam wsparcie, niegługo złoże skargę do PIH-u i UOKiK-dostanę namiary na gościa który tam pracuje i pomoże info oczywiście od dobrego kolegi!! Warto mieć przyjącół zawsze pomogą. :x


TRYB POSTEPOWANIA ZGODNY Z POLSKIM PRAWEM w PRZYPADKU ZAKUPÓW PRZEZ INTERNET dodano 15/11/2004!!!!!:

SPRZEDAWCA MUSI NAS POINFORMOWAC O USTAWOWYM TERMINIE 10 DNI ODSTAPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY NA PISMIE I NIE MORZE ODDAC NAM MNIEJ KASY NIZ ZAPLACILISMY!!!!!!

1. Nigdy naprawa gwarancyjna nie jest platna-nawet niesłuszna!!!!! Istnieje załozenie ze nie jestesmy expertami!!!!! Jezeli ktos chce od was kase wyłudzic-ZAWSZE zgloście się do nalbliszego oddziału federacji konsumenta. Niech dupek zna miejsce w szeregu. Klienci górą
2. Macie 10 dni (po prostu-nieroboczych-chyba ze ostatni dzien wypada w dzien swiąteczny więc termin wydłuża się do najbliższego dnia roboczego) na odstąpienie od umowy nawet jak towar jest w serwisie. Sporządzacie je na piśmie z dokładną datą. Odstapienie sporzadzażyjest możliwe na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 o ochronie niektórych praw konsumenta i o szkodach...... art2 ust1. w razie kiedy sprzedawca sie nie ustosunkuje mówicie ze ze bedziecie domagac sie zadośc uczynienia na drodze sądowej art.2 ust.3 wraz z ustawowymi odsetkami licząc od dnia zakupu do uprawomocnienia się wyroku. Sprzedawca ma oddać 100% kasy nawet za kuriera
3. W razie jakich kolwiek problemów ze sprzedawcą kontaktujemy się z federacją konsumenta
4. Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do naszych żadań
5. Jeżeli odmówi to federacja konsumentów wysyła ostrzeżenie
6. Nie zastosowanie się do tego sprzedawcy - wzmaga w nas złość więc składamy pozew do sądu
7. Jezeli sad stwierdzi ze dokumenty sa w porządku (faktury, pisma wymienione ze sprzedawca) NIE BEDZIE ROZPRAWY SAD ODRAZU WYSTAWIA NAKAZ!!!!!!!! ZAPŁATY
8. Jak sprzedawca nie odda wam kasy w ciągu 14 dni wysylacie komornika.!!!!!!!!
9.WTEDY SPRZREDAWCA STRACI DWA ALBO 3 RAZY TYLE> MORAŁ "CWANY TRACI DWA RAZY"

POWODZENIA

213.199.238.* napisał:
sprawdz czy u kumpla tez tak jest, a jesli tak to zanies im swojego kompa zaplac za test tylko umow sie ze jesli to wina pamieci a nie kompa to ze maja kase oddac i wiecej tam nie kupuj. tylko uwazaj zeby ci nie zmienili timingow na kosmiczne jakies.

83.24.119.* napisał:
No własnie, ale wymontowałem stare kości i przetestowałem je parami i stare KINGSTONY dziająją poprawnie, a jak te włożyłem na ich miejsca zaczełos się łebać tak jak miałem 4 wsadzone. Zey komp się restartował z niczego, albo w kółko uruchamiał się debuger Nic chyba musze jutro zapierniczać do federacji konsumenta

83.29.96.* napisał:
Ustaw defaultowe ustawienia w biosie na tych nowych pamieciach i obadaj sprawe.
Jesli dalej bedzie tak samo to pozostaje ci isc do kolegi i sprawdzic pamiec na innym komputerze. Jesli problem bedzie wystepowal dalej to zrob tak:
właduj sie tam do nich do sklepu i wyjedz na nich z morda albo wymienia ci pamieci na nowe w tepie natychmiastowym albo idziesz do urzedu ochrony praw konkurencji i konsumenta.
Gwarancje mam nadzieje ze masz paragon tez wiec no problem.
Gwarantuje ci ze gosc bedzie tak obsrany ze cie zacznie przepraszac. A jak nie do mu dowala akie kare ze bedzie musial sobie ten sklepik przerobic na warzywniaka:)

217.30.131.* napisał:
Jeżeli masz gwarancję to nie ma nawet o czym rozmawiać. Tak jak powyżej kolega napisał, sprzedawca musi wymienić wadliwy towar - PO TO JEST GWARANCJA!~
Lepiej to załatwić ugodowo, a jeżeli sprzedawca nie będzie chcial rozmawiać pozostaje biuro ochrony konsumenta - niestety.

81.210.69.* napisał:
Sprzedawca powinien bez słowa wymienić wadliwy towar

(PS zapisz sobie gdzies jakieś numery tego ramu zeby ci nie dali tego samego !)

83.24.67.* napisał:
To nie sklepik to ZNAK mają dwa duże sklepy jeden w Poznaniu drugi Warszawie. Zrobiłem wszystko jak trzeba. Nie bede chujom nabijał kasy!!!!!! TEMPE informatorzyny-dla nich sprzę oparty na płytach GIGABYTE jest niekompatybilny-a ta firma jest największym producentem płyt na świecie. No cóż dziwi mnie to, że cholera moje obie stare kostki , które są teraz w kompie smigają jak trz4eba ani się komputer nie zrestartował od dwóch dni ani nie włączył debuger. Dla ludzi posiadających podobny problem-konsultowałem się z b.dobrą smile.gif koleżanka która studiuje prawo doradziła mi aby roszczenia gwarancyjne kierowąc na piśmie, a także w tejże formie się odwoływać i sporządzać te odwołania w jedakowo brzmiących egzemplarzach i rządać pieczątki sklepu oraz wyraźnego i czytelnego podpisu osoby upoważnionej I NIEPRZYJMOWAĆ TOWARU. No i oczywiście sąd polubowny. O takich sprawach traktuje m.in.. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianach Kodeksu cywilnego" z dnia 27 lipca 2002. Roszczeń można dochodzić w sądzie polubownym i wtedy niestety nie ma odwołań od wyroku i wyrok jest niepoważalny-niestety dla sprzedawcy. Niestety będe dochodzić roszczeń o wyżej wymienioną ustawę i Kodeks Cywilny gdyż po dokładnym zapoznaniu się moe żadać wymany lub naprawy towaru wraz a także kosztu dostarczenia art8 w.w. ustawy ustępy 1,2,3,4 - NIE DAM SIE O WYNIKACH SPRAWY POINFORMUJE PO JEJ SZCZEśLIWYM ZAKOŃCZENIU

213.199.238.* napisał:
i podaj namiary na sklep dla potomnosci

83.24.67.* napisał:
www.znak.pl i adres w Warszawie Cenrum komputerowe "znak" ul. poznańska 2/4. Jak jest w poznaniu to nie wiem. Ale chyba ten sprzedawca robi mi po złości bo towar zamówiłem przez internet(kurier) i wszyło na to, że czeka na odbiór w sklepie a że jestem leniwy i rządałem kuriera to musiał mi go przywięść!!!!! Ale coż jak to mówią są ludzie i parapety!!!!!!

83.24.67.* napisał:
PS. SPRZEDAWCA TO W ZĘBACH PRZYNIUSŁ. CHOĆ OD KILKU LAT ROBIE ZAKUPY W SIECI TO MI SIE PRZYTRAFIŁO PO RAZ PIERWSZY......I PRZESTROGA ZAMIAST SZUKAĆ OSZCZĘDNOŚCI LEPIEJ KUPIĆ CZĘŚCI U PANA DAJMY NA TO KRZYSIA KTORY MA SKLEP ZA ROGIEM I ZNA NAS CHOCIAŻBY Z WIDZENIA- NIGDY NIE SPRÓBUJE NACIĄĆ CIE NA KASE ZA SŁUSZNA REKLAMACJE BO WIĘ, ZE TO MOŻE BYĆ JEGO OSTATNI KLIENT!!!!!!

81.161.239.* napisał:
qlka, a edytować swoje posty nie łaska? Licznik sobie nabijasz, czy co :?: :evil:
I panuj trochę nad słownictwem, to nie czat na onet.pl. :evil:
Poczytaj http://forum./profile.php?mode=regulamin.

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.97 | SQL: 1 | Uptime: 513 days, 18:57 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl