heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Wtorek 30 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Proline.pl Prowadzi Niezetelna Sprzedaz


83.26.179.* napisał:
Czesc

Kiedy w drugim tygodniu stycznia br. zlozylem zamowienie w sklepie Proline (www.proline.pl) nie spodziewalem sie w ogole, ze moze ono dotrzec do mnie niekompletne. Nie dostaje odpowiedzi na listy, nie moge skontaktowac sie telefonicznie z dyrektorem generalnym. Nikt inny nie potrafi mi pomoc. Sytuacja do niczego, wiec zdecydowalem sie o tym napisac.

19 stycznia 2005 kurier dostarczlym mi paczke od Proline'u. Sprawdzilem jej nienaruszalnosc, wszystko bylo wporzadku. Nikt po wczesniejszym zapakowaniu w sklepie nie otwieral jej. Za to ja zrobilem to po chwili w domu. Wypakowalem sprzet, m.in. plyte glowna Abit NF7-S v2.0. Wtedy zauwazylem: brakuje adaptera Serillel ATA/SATA. Pomyslalem, ze moze ktos zapomnial go dolaczyc. Nic bardziej mylnego. Zostal mi zwyczajnie wykradziony. Jak juz wspomnialem od 19 stycznia nie moge skontaktowac sie z generalnym, a inni pracownicy nie wiedza co mi doradzic. Minelo co prawda tylko 10 dni, ale pisze poki sprawa jest "swieza". Co do adaptera. Abit w modelu NF7-S v2.0 dolacza go standartowo. W kartonie od plyty byla nawet instrukcja do niego. Po przejsciowce za to brak sladu .

W miare rozwoju sytuacji bede pisal. Moze otrzymam choc slowo wyjasnienia od firmy Proline...

Pozdrawiam,
Adam Sieradzki

194.146.216.* napisał:
Moge tylko powiedziec, ze źle zrobiles....kupując tam w ogóle.
ja tam raz kupowałem (osobiście) dla kogoś zestaw, to dostałem trafione pamieci ram
oczywiscie za usługe serwisowania mnie skasowali, bo nie wiedziałem co moze byc przyczyną i dałem do sprawdzenia tylko proca i płyte...

Ogółem to lole i nierzetelni ludzie
nie polecam nikomu

co z tego ze mają taniej, jak pożniej trza sie z serwisem użerac

albo wydawanie towaru z magazynu, ćwoki
raz zamiast dvd-r wydali cdrw
na szczeście kolega zauważył


213.199.238.* napisał:
panie normalka:] w arescie 50m dalej maja ceny bardzo podobne a obsluga i serwis o niebo lepsze (jezeli wogole mozna mowic w przypadku pr0lajnu o obsludze i serwisie). szkoda tylko ze w arescie nie sprzedaje crystali, bo musialem wejsc ostatnio do prolajnu:/

81.219.224.* napisał:

Jesli masz na mysli Aresta we Wroclawiu to znajduje sie on troszke dalej niz 50 M icon_biggrin3.gif , ale mniejsza oto ;jesli pisales to do autora topicu to zauwaz ze on zamawial po przez internet ,a nie kupowal osobiscie u tych oszustow i glabow co tylko windowsa potrafia zainstalowac icon_lol.gif

Staraj sie jak tylko mozesz; dzwon jak najczesciej zasypuj ich mailami. Jedz na kazdym mozliwym Forum. Niech ci zlodzieje w koncu zamkna ten sklep i cala siec sklepow w Polsce . Ale nie z wlasnej woli lecz z przymusu. Osobiscie to ja bym Szefa calej siecii polamal tak ze wlasna matka by go nie poznala. PRECZ Z PROLINE banda oszustow i zlodzieji. Ludzie opamietajcie sie i omijajcie ten sklep szeeerokim lukiem.

Caly moj szprzet zakupilem w jedynym jak dla mnie szlusznym sklepie z rzetelna obsluga z ludzmi ktorzy maja jakies pojecie o tym czym sie zajmuja ;choc mozna czasem polenizowac icon_biggrin3.gif ,ale to juz zmartwienie pracodawcy zatrudniajacego niektorych ludzi ktorzy powinni sie jeszcze troszke podszkolic. Jak narazie nie mialem z tym sklepikiem zadnych problemow. No moze poza GF 2 w ktorym siadl mi wentyl icon_neutral3.gif (po 9 miechach morderczej rzezni w Q3 Arena icon_biggrin3.gif). Wentylator mi wymienili tego samego dnia icon_razz.gif Wkoncu po okolo siedmiu miesiacach opchnalem go znajomemu z wciaz dzialajacym dzis (czyli 16 miesiecy od wymiany) bez zarzutow wiatrakiem :] MOWA O AREST

81.219.225.* napisał:
i ja dodam od siebie 3 grosze
1 sprawa:
Kiedys u nich kupilem pare rzeczy do kompa (wszystko bylo OK, dzialalo i w ogole bylo cacy). Pewnego brzydkiego dnia stwierdzilem ze trzeba z HDD pojechac do reklamacji (byl jeszcze na gwarancji). Wiec wzialem dysk i pojechalem... Na miejscu koles ktory przyjmowal ode mnie dysk mial mnie totalnie w du... :/. W czasie przyjmowania bylo pare telefonow (to rozuimem, klijenci itp. - spox), ale wqrwi** mnie jak zaczal na GG gadac z kims kogo mial w kontaktach pod ksywka "kasia" :/. Spieszylo mi sie cholernie tego dnia i przez tego barana dysk oddawalem 30 min (+ to co wystalem w kolejce) icon_sad2.gif.
sprawa2:
Niedawno pojechalem aby wycenili mi czesci do kompa, koles byl tak niekumaty ze wpisal plyte abita zamiast asusa :/ i na koniec powiedzial ze 1 komputer bedzie kosztowal 1300 zl (w innych sklepach kosztowal 2000) :]. Jak dostalem zestawienie pisalo ze koszt 2 kompow to 3600. Potem doszedlem do wniosku ze pierw odjal od kwoty 1000 i podzielil na 2 icon_lol.gif

83.30.27.* napisał:
Ja z nimi nie mialem problemow ale z Arestem mialem sprzeali mi zwalana kosc ramu. Poszedlem oddac i sformulowalem moje roszczenie na podstawie ustawy o sprzedarzy konsumenckiej, oni kompletnie nie wiedzieli o czym ja do nich mowie i pan "oswiecil" mnie ze oni nazywaja to rekojmia!!! n/c

Ale wystarczylo na nich troche "pokrzyczec" i oddali mi kase bez zadnych problemow (bo nie mieli akurat takiej pamieci jak ja chcialem na stanie" icon_smile3.gif

Z dwojga zlego lepiej chyba wybrac arest chociaz nie mialem problemow z proline a kupowalem tam soprzet dla siebie i znajomych.

80.53.112.* napisał:
Ja jak dotąd nie miałem żadnych problemów z Proline (w Katowicach). A kupowałem parę rzeczy. Jak mi padł dysk (Seagate 80GB SATA) to mi go od ręki wymienili. A gdy padł po raz drugi icon_smile3.gif również bez szemrania wymienili mi na WD. Więc z moich doświadczeń, to nie mam co narzekać. To prawda że obsługa jest ślamazarna, ale raczej z racji oblężenia przez klientów.

83.22.43.* napisał:
ja tam nie mam na szczęście doświadczeń z serwisem w proline bo też rzecz, którą mam od nich działa bez problemu icon_smile3.gif
a co do obsługi klienta to chyba nie jest aż tak tragicznie, skoro moja niezbyt obeznana w sprzęcie komputerowym żona poradziła sobie z zakupami u nich i kupiła mi Thermalright'a SI97 na Mikołaja...
może macie za duże wymagania icon_wink2.gif ?

195.114.181.* napisał:
ja jak kupowałem to też miałęm to samo
nei dośc że czekał poand 20 minut.. to przynieśli mi S-ke bez Serialela..
i mówie że bez Serialela to jest wersje non-S i tylko tym sie rózni i nawet w waszym cenniku jest tańsza o 20 zeta
na co sprzedawca z obrażoną miną tłumacyzł najpierw że to jest właśnie wersja S..
po paru minutah stfierdził że czasem dostają płyty z przejściówkami a czasem bez i że to nei ich wina..
no to mu powiedziąłem że ma wydrukowac korekte do faktury i poszedlem gdzie indziej

mało tego.. kupowałem nagrywarke DVD, wersje BOX i dostałem w innym sklepie czysta płytke r czysta rw kabelek płytki z softem, a kumpel w proline w identycznej wersji BOX nie miał nic ;]

nigdy juz nei zrobie zakupów w proline i nikomu nie polecam icon_wink2.gif

a już kompetencja i uprzejmośc Katowickiego oddziału bije wszystko na głowe icon_wink2.gif

(mam nadzieje że ktoś ten wątek pokaże kierownictfu firmy icon_biggrin3.gif )

85.128.124.* napisał:


a cos więcej na ten temat? bo własnie do Katowic może pojadę w poniedziałek, wtorek icon_razz.gif

81.219.225.* napisał:
co do uprzejmosci to we wroclawiu tez jest podobnie :/
oprucz tego tam pracuja ludzie ktorzy nie umieja czytac :/ (wlasne doswiadczenia) :]


83.16.98.* napisał:
mi na 2.5miecha oddawali kase z reklamacji.... weszlem na strone (inna sprawa) i patrze r9600pro saphire z pameciami bga i dlatego go kupiłem, odbieram akrte a tu tsopy, no niby ic ale...

213.199.238.* napisał:
ediee idz i zrob burde to ci gwarantuje ze tego samego dnia zmienia opis na stronie:] dzieki temu mam karte 64bit zamiast 128. wszyscy kochaja prolajn.

pozatym jaka obsluga we wroclawskim prolajnie, podchodzi sie i STOI sie (nie znam innego sklepu we wro gdzie trzeba stac) a koles zamiast "dziendobry" to rzuca "no?". a arest i tak jest 50m od prolajnu:] w kazdym razie 2 koniec uliczki.

195.114.178.* napisał:
co do tej obsługi..
to pierwsza rzecz to właśnie stanie.. tam można stać jak po ocet i nikt sie tym specjalnie nie interesuje.. oni maja baaardzo dużo czasu wiec klient tez powinienm miec i siedziec cicho i nei marudzic bo ich to denerwuje icon_wink2.gif
wlasnie jakiś tsaki olewacki stosunek.. "no.. (minuta stukania w komputer)... jaka ta karta ma byc?... (minuta stukania w komputer).. no chyba jest.. (minuta stukania w komputer).. -to ja poprosze.. (3 minuty stukania w komputer).. faktura czy paragon? -faktura, jestem u was w bazie.. (2 minuty stukania w komputer).... (...)"
a na koniec okazuje sie że albo towaru nei ma albo jest to zupełnie co innego niż powinno (patrz nie te kości na grafie czy brak serialela)

i nie wiem już w sumie czy oni są po prostu niekompetenti i nie mają pojęcia o sprzęcie komputerowym że ludziom takie kity wciskają? czy robią to celowo..

83.17.35.* napisał:
Ehh poline temat rzeka ile to o nich jest w topiku o nie polecanych sklepach icon_wink.gif

mi ostatnio dosyć długo wysyłali 2x120crystale + 1x arctic pro fan3... w końcu doszły same crystale... szkoda gadać

213.199.238.* napisał:
w katowicach tez sie stoi? przynajmniej nie beda mowic ze to jakis wroclawski zwyczaj:]

83.27.35.* napisał:
Ja kupowalem kompa w prolnie Lubin i jak narazie wszystko jest dobrze (rok). Nie moge na nich narzekac icon_biggrin3.gif bo jeszcze mnie nie zawiedli. Jeszcze.... icon_wink3.gif

81.190.52.* napisał:
Ja czekam już tydzień na procka...

83.26.183.* napisał:
Dzisiaj rano otrzymalem odpowiedz od dyrektora generalnego Proline Sebastiana Ponikowskiego w sprawie braku adaptera Serillel. Pisze, ze skontaktowano sie z dystrybutorem, a on obiecuje szybko wyjasnic sprawe. Mam teraz nadzieje, ze przejsciowka zostanie mi dostarczona. Oby tylko nie trwalo to zbyt dlugo...

Zastanawia mnie teraz jak to sie stalo, ze przed wyslaniem paczki nie sprawdzono czy nie brakuje, ktoregos z elementow zamowienia...

213.199.238.* napisał:
no trafiles na szefa to o serillela mozesz byc spokojny, kumpel tez kiedys mial juz utopione 300 zl w ramie u nich a jak spotkal szefa przypadkiem w prolajnie i zrobil burde to szefu kazal oddac mu szmal. powinien ich tam szefo ostrzej trzymac. i moze jakies krzesla kupic:]

195.114.178.* napisał:
nie tyle kupić ile zabrać sprzedawcom icon_wink2.gif
a co do tej brakującej przejściówki to nei wierze ze to przypadek, oni to robią celowo i świadomie icon_wink2.gif

213.77.5.* napisał:

kupowałem 2 lata temu kompa w poplandzie i rok temu mojego asusa. Ram się zepsuł po miesiącu. Potrzebowali aż 2 tygodni na znalezienie usterki, mimo iż mówiłem im, że problem leży w pamięciach. Poza tym nie miałem z nimi więcej do czynienia


83.22.44.* napisał:

Duzo mocnych nerwów i siły w nogach ja byłem tam przez ostanie 2 tygodnie i obojetnie czy bedziesz o 10 - 16 masz gwarantowane 40 min stania icon_razz.gif ( moze teraz juz lepiej bo sie ferie skonczyły ) Ogólnie nie polecam ... takze zamawiałem u nich kompa nie dołożyli mi masy rzeczy kabelki fdd, ide, woreczkek ze śróbkami, sterowniki do grafy, przejsciowa tv-out !!! A po wymianie płyty głównej ( bo była zjeeebana )nie działa mi stacja dyskietek !!! Nie mam chwilowo czasu ale za tydzień znów bede musiał sie tam przejechać .... Jednak wole iść co CEI, drożej ale przynajmniej normalna obsługa i serwis.
Nie polecam tam kupować ... a już napewno nie zestawy składane przez nich !!!

81.15.138.* napisał:
w sklepach prolinu mają bardzo dziwne podejście do klienta... olewają Cię na maxa, mają w dup**, bo i tak wiedzą że do nich przyjdziesz, bo mają najniższe ceny... nie wiem jak w innych miastach, ale u mnie w kaliszu sprzedawcy właśnie tak się zachowują, a ceny w prolinie należą do najtańszych.
osobiście wolę zapłacić np. 10zł więcej, kupić u konkurencji i nie dać zarobić chamom...

81.219.225.* napisał:
Z tymi cenami to jest roznie...
Ostatnio zamawialem 2 komputery (2 tys kazdy) i w age of computers dostalem wysoki upust (bo 2 kompy) i cena okazala sie nizsza od tej w pro line... a age nie jest sklepem tanim :]. W proline strasznie drogie sa plyty glowne (przynajmniej te, ktore mnie interesowaly)

83.26.228.* napisał:

I dostaniesz z poobcinanymi pin'ami i powiedzą ze to taki nowy socket icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif

PS: Siema Adam! To ja, twoj qml z klasy - Wojtas blink.gif .

85.128.124.* napisał:
Byłem wczoraj w Proline w Katowiach, byłem o 10 (tak miałem pociąg z Krakowa). Przede mna stało dwoch gości, z ktorych jeden kupował nagrywarkę DVD, a drugi pytał sie o płyte głowną. Ja kupiłem Radka 9550 od Gigabyte, szybko i sprawnie. Przy stanowisku "sprzedaż dla zdeycodwanych" stał jakiś gośc ktory strasznie długo z nimi rozmawiał i żartował, chyba jakis znajomek. Jedyny mały zgrzyt to to, że w poniedziałek wysłałem maila z prośbą o rezerwacje i nie dostałem odpowiedzi, ale wszystko było OK. W sumie stałem może 5 minut.
Przy okazji: od marca otwierają sklep w Krakowie icon_smile3.gif przy dobrych wiatrach ruszą jeszcze w lutym icon_smile3.gif Przy ulicy Armii Krajowej naprzeciwko hotelu NOVOTEL.
Ja nie narzekam na Proline icon_smile3.gif

Pozdrawiam
KuBaB

83.26.181.* napisał:
Dyrektor generalny Proline'u rozwiazal moj problem zwiazany z brakiem Serillela. Podobno dzisiaj wyslano mi adapter. Dobrze, ze tak sie to skonczylo. Wiecie co? To tylko dzieki temu forum...

P.S. Solid_Snake, wiem, ze ty to ty ;)

80.53.211.* napisał:
sam jestem klientem proline'u
gościu (kierownik sprzedaży z katos, tam kupowałem) gadał ze mną na gg przez tydzień(pierwszy tydzień ferii na śląsku) ale 9550xt nie mieli i nie dostawał dostaw, więc zamówiłem przez net'a, paczki nie dostałem icon_razz.gif
ale w niedziele w zeszłym tygodniu patrzę(po powrocie z zimowiska) i mają ich pełno, no to zaraz na gg do niego że rezerwuje, a że $ zostały z zimowiska to jeszcze sobie rezerwacje na neoteca x3800 złożyłem(gościu miał mnie na liście i miał zapisaną rezerwacje)
w końcu przedwczoraj mogłem dobić się do katos(staruszka narzekała że w pon boi się jechać w takie warunki)
wchodzę do sklepu podchodzę do "Sprzedaż dla zdecydowanych", czekałem jakieś 5min(przedemną był inny gostek obsługiwany)mówię że rezerwacja na Nazwisko ......... na gecube 9550xt i neoteca x3800, gościu sprawdził(trafiłem na kierownika sprzedaży więc skumał o co chodzi) i po 10 min dostałem wyżej wymienione częśći(kompletne wsio jest) dostałem radę żebym skserował rachunek(na jego podstawie reklamację uwzględniają), żeym do 7 dni przyjechał kartę gwar. od zasiłki podbił i wsio ok, dzisiaj część z pc powędrowały do znajomego informatyka(wraz z kompem do neta(mam 2 piece, do neta się resetujem, więc narazie awaryjny pc) i jutro do odbioru.
Ogólnie obsługa przez gg i w sklepie bardzo miła, część nie uszkodzone(wgapiałem się w nie przez parę minut), więc Narazie nie narzekam na nich icon_smile3.gif

81.190.52.* napisał:




Kurcze przysłali mi innego procka niz zamówiłem mad.gif
Zadzwoniłem do nich i mam go odesłać na ich koszt. Osoba z którą rozmawiałem była bardzo miła i przepraszała.
Jak tylko będą mieli (podobno do tygodnia) takie jak zamówiłem mają mi przysłać.

Mam nadzije, że to tylko mała wpadka...

83.17.104.* napisał:
ile malych wpadek to duza wpadka? ile duzych wpadek to kurewsko wielka wpadka?

83.27.57.* napisał:

Pewnie male przeoczenie.... icon_lol.gif icon_lol.gif


Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.73 | SQL: 1 | Uptime: 22 days, 6:22 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl