heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 2 maja 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Temat

Obudowa w stylu Dooma3 - rewelacja !!!


83.27.130.* napisał:
Tutaj adres http://www.thebestcasescenario.com/projects/doom3/doomlog/doom3log_1.html

jak koles robil oboowe w stylu dooma 3, dla mnie poprostu zloty medal, szczena na podlodze, masakra!!!

212.160.133.* napisał:
Gdzies to juz widzialem. Prawdopodobnie juz bylo..

Pozdrawiam

83.25.251.* napisał:
było.... biggrin.gif
ale to nie zmienia faktu ze buda jest zajebista biggrin.gif
pozdro biggrin.gif

80.55.134.* napisał:
bylo bylo
najbardziej podoba mi sie pomysl z airlockiem

156.17.42.* napisał:
a widzieliscie.. naczy słyszeliscie jak sie CD rom wysuwa? laugh.gif

powiedzcie mi tylko czego on uzywa do modelowania tych nierówności... bo czytałem i nie znalazłem... tongue.gif

PS... na jakiejś stronie jest LIVE webcam z pokoju tego kolesia laugh.gif.. ale jakdotąd tylko raz widiałem żeby ktoś tam się poruszał...

83.25.213.* napisał:
zDOOMiewajace smile.gif tyle roboty w robienie tych wszystkich szczegolow fiufiu i malowanie tez fajne smile.gif

83.27.220.* napisał:
Widziałem juz wcześniej tego moda jak jeszcze napisu DOOM nie zrobił. Buda wymiata kurcze gościu to ma talencik. Ekstra to wszystko maluje wycina ogólnie ekstra. Jestem ciekawy jak z kończony mod będzie sie prezentował wink.gif

212.122.214.* napisał:
FAQ! 8O 8O 8O czekajcie... gdzie moja szczęka :?: :?: nie no koles wymiata !

83.25.232.* napisał:
spojszcie w galerie ile tam jest jeszcze ciekawych modyfikacji wink.gif

83.30.8.* napisał:
Ciekawe jak to bedzie wyglądać na koniec?Swoja drogą zajebisty jest ten rozdzielacz na wentylatory.Zamierzam popracować nad takim.Niema tam schematu ale dobrze widac co gdzie jest podpięte.

62.121.104.* napisał:
jak to czytalem to, az zaczalem biegac po pokoju i piszczec jak mala dziewczynka biggrin.gif

kurcze gosc jest niezly.. ale.. zobaczcie jakie on ma zaplecze sprzetowe.. ja to bym nawet nie mial gdzie tej calej maszynerii w domciu ustawic.. a co dopiero ja kupic.

tak samo wszystkie te plastiki i hardware'y niezle kosztuja...

w hameryce to ludzie pewnie moga sobie pozwolic na taki sprzecik.. wkoncu polska to nie hameryka smile.gif

213.184.23.* napisał:
ale tego nie było laugh.gif też BUDA w stylu DOOM 3 ;P (chyba nie było)

:arrow: http://213.221.104.186/pcmax/forum/showthread.php?threadid=16947&perpage=15&pagenumber=1

80.55.134.* napisał:
[quote]ale tego nie było laugh.gif też BUDA w stylu DOOM 3 ;P (chyba nie było)

:arrow: http://213.221.104.186/pcmax/forum/showthread.php?threadid=16947&perpage=15&pagenumber=1[/quote]bylo, a przynajmniej ja widzialem
imho kupa zelastwa i nie ma co sie rownac do moda z topiku
ale i tak rispekt za prace i wszystko ;]

83.27.157.* napisał:
mnie najbardziej imponuje jaki ogrom pracy w to wklada i jak precyzyjnie to wyglada, i te podswietlone literki ta powierzchnia marsa to..... wszystko zmiazdzylo mnie do podlogi, przeciez o za to mogl by zarzadac fortuny, ile by sie napalencow z kasa znalazlo zeby kupic takie cudo....

kurcze tyle pracy, fiu fiu ale potwierdzam przedmowce ze kolo ma super zaplecze/warsztat ale to nie zmienia faktu ze jest zdolny jak cholera ma wyobraznie

212.160.184.* napisał:
Zawsze mnie przygaszala ta strona, tym bardziej ze kazdy mod jest na coraz wyzszym poziomie...
Jak tak dalej pojdzie, to przestane w ogole zagladac, zeby sie nie dolowac. Inna sprawa, ze koszty kolejnych prac ida w tysiace dolarow i doscigniecie goscia przez (powiedzmy) team biggrin.gif z Tweaka, byloby dosc trudne.
Jak chcecie- moge cos zaprojektowac, a niech ktos sie skusi o zrobienie.

81.168.185.* napisał:


Nie za duzo? 8) Chyba nie az tyle.

Ale mod naprawde piekny.

btw ile taki lcd kolorowy kosztuje. Bo cos czuje ze to moja kolejna inwestycja po wc.

212.160.184.* napisał:
no nie wiem ile dokladnie, bo strzelalem, ale liczac koszt czesci (lcd, wentylatory, CD/DVD- bo raczej sa zamontowane juz na stale), tak mi wychodzi. Tym bardziej jak dolicze koszt sprzetu jaki jest do wykonania takich modow uzywany (sam aerograf + osprzet :idea: , farby <pewnie modelarskie>, masa roznych pil, ostrzy, itp. ktore przeciez sie zuzywaja)
Nie ma mowy, zeby to wszystko to byly "groszowe sprawy".

213.184.23.* napisał:


daltego ja moją bude tylko zmoduje w porsty konwecjonalny sposobik dodam coolera na góże + dwa od tyłu wink.gif i to wszstko ...z przodu to już mam tongue.gif

i to by było na tyle ...no może się SPREJEM walnie wink.gif gdzenie niegdze wink.gif

koszt to tylko faraba (w planach), + czas ....reszta w piwnicy wink.gif za free (no może prawie bo prąd trzab płącić ..)

80.53.35.* napisał:
8O 8O 8O SPOKO...!!!! Fajnie wygląda ten napis doom, fejnie jest podświetlony. Musze coś pomyśleć na tym i zrobić sobie coś w podobie z tym podświetleniem laugh.gif

213.25.48.* napisał:
no bomba jak dla mnie , pomysłowe , kupa roboty czekam na finał

83.31.13.* napisał:
[quote]a widzieliscie.. naczy słyszeliscie jak sie CD rom wysuwa? laugh.gif

powiedzcie mi tylko czego on uzywa do modelowania tych nierówności... bo czytałem i nie znalazłem... tongue.gif

PS... na jakiejś stronie jest LIVE webcam z pokoju tego kolesia laugh.gif.. ale jakdotąd tylko raz widiałem żeby ktoś tam się poruszał...[/quote]

Chodzi ci o to z czego zrobił np tę piłę na grillu?

Prawdopodobnie jest to GREEN STUFF ale mogą byc tez inne masy modelarskie

tutaj co nieco o masach modelarskich cytat:

Poxilina - dwuskładnikowa chemoutwardzalna masa modelarska, zastyga w temperaturze pokojowej po około 10 minutach. Przygotowanie masy polega na wygniecieniu takiej samej ilości obydwu składników aż do uzyskania jednolitego koloru. Jeden ze składników jest jasnoszary, drugi zielony. Tuż po wzajemnym wymieszaniu bardzo miękka, zaczyna twardnieć po około 5 minutach, zaś zastyga mniej więcej po 10 minutach, z tym że przez ostatnie dwie-trzy minuty jest już wystarczająco twarda, aby skutecznie uniemożliwić plastyczne kształtowanie. Zmiana proporcji użytych składników pozwala skrócić lub wydłużyć czas zastygania, jednakże wpływa ujemnie na wytrzymałość mechaniczną wykonanych elementów, ponadto pozostaje niewykorzystana część jednego składnika. W początkowej fazie idealnie nadaje się do wypełniania gniazd form, wykonywania części o nieiwelkim stopniu skomplikowania kształtu i powierzchni oraz uzupełniania szczelin między elementami figurek. Między trzecią a ósmą minutą od przygotowania masy jest na tyle sztywna, że pozwala na precyzyjne kształtowanie powierzchni i kształtów bez obawy powtórnego przypadkowego zagniecienia. Idealnie nadaje się do szybkiego wykonywania drobnych części o nieskomplikowanych kształtach, np. elementów broni, tarcz, rogów na hełmach, grzybków, czaszek itp. Po zakrzepnięciu ma kolor szary, osiąga wysoką twardość (możliwa wyłącznie obróbka mechaniczna), dobrze się maluje zarówno farbami olejnymi jak i akrylowymi. Wadą jest stosunkowo krótki czas przydatności do użycia rozrobionej masy, uniemożliwiający dokładne wymodelowanie większych powierzchni.
Uwagi: unikać kontaktu ze skórą i oczami, ponieważ masa może powodować podrażnienia, w przypadku kontaktu ze skórą bezpośrednio po pracy dokładnie umyć ją ciepłą wodą i mydłem.
Opakowanie: pudełko zawierające dwie oddzielnie zabezpieczone sztabki z tworzywa o łącznej objętości 38 ml
Producent: AKAPOL S.A.C.I.F.I.A, Argentyna.
Dostępna w sklepach chemicznych, modelarskich, stacjach benzynowych, kioskach "Ruch" i hipermarketach.

Masa modelarska - dwuskładnikowa chemoutwardzalna masa modelarska, zastygająca w temperaturze pokojowej po około 40 minutach, pełną twardość uzyskuje po ok. 5 godzinach. Odpowiednik oryginalnego angielskiego Green Stuff. Przygotowanie masy polega na wygniecieniu takiej samej ilości obydwu składników aż do uzyskania jednolitego koloru. Jeden z składników jest zielony, drugi brunatny, po wymieszaniu masa ma kolor ciemnozielony w odcieniu khaki. Zmiana proporcji użytych składników pozwala skrócić lub wydłużyć czas zastygania, jednakże wpływa ujemnie na wytrzymałość mechaniczną wykonanych elementów, ponadto pozostaje niewykorzystana część jednego składnika. Dłuższy czas krzepnięcia niż w przypadku Poxiliny sprawia, że jest bardziej od niej uniwersalna i pozwala na dłuższe precyzyjne modelowanie powierzchni (prawie wszystkie moje Spawny mają zewnętrzną powłokę wykonaną z tej masy). Dzięki dłuższemu czasowi zastygania można powoli i dokładnie modelować z niej elementy skóry, łusek, pancerzy, dorabiać płaszcze, włosy i brody, wymagające wykonania dokładnego rysunku powierzchni (po prostu szkoda jej na robienie grzybków lub sztucznych kamieni). Po zastygnięciu bardzo twarda, daje się obrabiać mechanicznie, dobrze się maluje i farbami olejnymi i akrylowymi.
Uwagi: unikać kontaktu ze skórą i oczami, ponieważ masa może powodować podrażnienia, w przypadku kontaktu ze skórą bezpośrednio po pracy dokładnie umyć ją ciepłą wodą i mydłem.
Opakowanie: na teksturowej fiszce zgrzewka z tworzywa zawierająca dwie oddzielone sztabki tworzywa, brak informacji na temat ciężaru lub objętości opakowania.
Producent: WaMod II, Łódź, Polska, tel/fax. 0-42 6587654.
Dostępność bardzo ograniczona, praktycznie tylko w sklepach modelarskich.

Modelina i pochodne - jednoskładnikowa masa termoutwardzalna, zastygająca w podwyższonej temperaturze (około 100 stopni Celsjusza). W temperaturze pokojowej sztywna, po krótkim czasie mięknie pod wpływem wyrabiania palcami i temperatury dłoni (w celu uplastycznienia można również zanurzyć ją w ciepłej wodzie). Dopóki nie zostanie wypalona, daje się bez problemu modelować. Dosyć twarda i stosunkowo kłopotliwa do precyzyjnego modelowania powierzchni, nadaje się raczej do wstępnego przygotowywania większych elementów, np. korpusu, którego powierzchnię zewnętrzną potem będzie modelować się np. z Poxiliny. Utwardzenie polega na wypaleniu w piekarniku (w temperaturze około 100 stopni) lub wygotowaniu we wrzątku przez około 10-15 minut. Po wypaleniu krucha, ponadto w niewielkim stopniu zmienia kształt i wymiary (jakby puchła). Nie nadaje się do wykonywania drobnych części o niewielkich wymiarach lub małym polu powierzchni przekroju (np. rogów lub kolców), które na skutek niewielkiej wytrzymałości mechanicznej będą się łatwo łamać. W tej chwili praktycznie wypierana przez Poxilinę. Dostępna w wielu kolorach, stosunkowo dobrze maluje się wszystkimi rodzajami farb. Po utwardzeniu daje się obrabiać mechanicznie, ale trzeba uważać szczególnie na wystające elementy części, aby ich przypadkowo nie złamać.
Uwagi: podczas modelowania wskazane zwilżanie palców wodą; produkt posiadający atest PZH.
Opakowanie: pudełko zawierające wewnątrz zgrzewkę z tworzywa, w której znajdują się sztabki masy o różnych kolorach. Łączna masa ok. 150g.
Producent: Astra-Pollena sp. z o.o., Przemyśl, Polska.
Dostępność - w sklepach modelarskich, czasem na stoiskach z artykułami szkolnymi

Green Stuff - oryginalna dwuskładnikowa masa modelarska produkcji Games Workshop. Listki masy w kolorze żółtym i niebieskim są łączone w proporcji 1:1, po wymieszaniu masa ma kolor jasnozielony. Zgodnie z zaleceniami producenta po zakończeniu modelowania koniecznie umyć ręce wodą z mydłem. Może działać uczulająco na delikatną skórę. Nie dopuszczać do kontaktu z oczami. Po wymieszaniu zachowuje plastyczność przez 2 do 3 godzin. Pełne utwardzenie występuje po 24 godzinach.
Opakowanie: blister z dwoma dwuskładnikowymi listkami.
Producent: Games Workshop Ltd.
Dostępny w sklepach z figurkami.

195.136.126.* napisał:
Temat o tej samej nazwie ale inny pomysł, był - równie ciekawy projekt choć inny ale także wymagający pomysłu i wyobraźni. Tylko pozazdrościć wytrwałości pierwszego projektu. Oba projekty są ciekawe.
Zamieszczam kilka fotek tego drugiego projektu ( na życzenie mogę wrzucić więcej ). Pozdrowienia.


[img]http://img30.exs.cx/img30/6567/13650.jpg[/img]
[img]http://img15.exs.cx/img15/9830/2435.jpg[/img]
[img]http://img44.exs.cx/img44/4936/13583.jpg[/img]
[img]http://img18.exs.cx/img18/4362/15768.jpg[/img]
[img]http://img7.exs.cx/img7/9545/17247.jpg[/img]
[img]http://img32.exs.cx/img32/8040/15708.jpg[/img]
[img]http://img11.exs.cx/img11/8281/13775.jpg[/img]
[img]http://img36.exs.cx/img36/6269/14049.jpg[/img]
[img]http://img48.exs.cx/img48/1839/15813.jpg[/img]
[img]http://img2.exs.cx/img2/2614/13290.jpg[/img]

80.51.250.* napisał:
pewnie ze nakłąd był.. ale porównać drzwi z domma topicowego a tego tutaj cdroma.. laugh.gif

przesz te drzwi są lepiej pomalowane niz textura w grze :twisted:

193.170.62.* napisał:
Co to za tandeta? (te ostatnie foty) Nie dosc, ze czesiowo pomysly sa skradzione z hl2 moda to jeszcze to wykonanie jest wrecz kpiarsko fatalne.

Natomiast mod z linkow jordiego to 1sza klasa!

83.27.235.* napisał:
wiesz draak_2002 też mi się ten mod skojarzył z hl2 lecz wiele pomysłów gości zastosował innych wiec ksero to to nie jest. Ale tak MOD number One is THE BEST biggrin.gif biggrin.gif

193.170.62.* napisał:
Zupelne ksero to nie jest, ale i tak imho sa one zbyt podobne. Co od 1szego moda to naturalnie pelna zgoda ;]

Podobne tematy


Działy









Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.97 | SQL: 1 | Uptime: 362 days, 3:54 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl