Czwartek, 16 czerwca 2011, 17:41
Yahoo! nie poleca witryn społecznościowych do promowania marki
Niedawne badanie przeprowadzone przez Yahoo! pokazuje, że użytkownicy ufają bardziej nieco starszym środkom przekazu.Financial Post informuje o badaniu przeprowadzonym przez kanadyjski oddział Yahoo!, które wyraźnie wskazuje słabości mediów społecznościowych. Według niego 43 proc. internautów bardziej ufa rozmowie ze znajomymi dotyczącej produktów, podczas gdy tylko 12 proc. większą wagę przykłada do informacji znalezionych na Twitterze czy Facebooku.
Choć taki wynik nie powinien być dla nikogo zaskoczeniem, z pewnością ciekawić mogą dane dotyczące "tradycyjnych" mediów, takich jak prasa czy telewizja. One znalazły się na drugim i trzecim miejscu rankingu, z wynikiem 32 i 31 proc., znacznie wyprzedziły więc serwisy społecznościowe.
Yahoo! zwraca również uwagę na siłę standardowych witryn. Ponad 40 proc. użytkowników strony takie, jak firmowe blogi, uznaje za najlepsze źródło informacji na temat marki. Tutaj także Facebook nie znalazł się w czołówce zestawienia, zdobywając zaledwie 26 proc. głosów.
Firma przeprowadziła badanie na reprezentatywnej grupie dwóch tysięcy internautów.
Adrian Nowak
Wersja do druku
Podobne tematy
USA oskarżają czterech Rosjan o atak na Yahoo!
, 20.03.2017 r.
Czy Yahoo! czyta maile?
, 28.05.2015 r.
Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę
, 18.04.2015 r.
Serwis Yahoo! znów padł ofiarą hakerów
, 01.02.2014 r.
NSA podsłuchuje Yahoo! i Google
, 01.11.2013 r.Starsze
Karbynowa siatka na wodór, 12:07
Nokia wygrywa z Apple, 12:06
Nowsze
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.00 | SQL: 13 | Uptime: 194 days, 22:10 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl