heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Sobota 21 grudnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Wtorek, 8 lutego 2011, 12:46

Sprzedaż nawigacji samochodowych w 2010

Firma GfK Polonia opublikowała raport dotyczący rynku nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 roku. Kolejny rok z rzędu klienci najczęściej wybierali urządzenia marki Mio.

Mio od kilku lat konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w Polsce. 2010 rok firma zakończyła z ponad 22-procentowym udziałem w rynku pod względem sprzedaży ilościowej.

Najnowsze badania GfK Polonia potwierdzają, że nasze nawigacje cieszą się dużym zainteresowaniem polskich klientów” – mówi Mariusz Manowski CEE Country Manager Mio Technology. „Projektujemy sprzęt z myślą o rożnych grupach użytkowników, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać urządzenie dobrze dopasowane do swoich potrzeb, a jednocześnie w rozsądnej cenie.

W 2010 roku Mio wprowadziło do sprzedaży nowe modele nawigacji: Moov M400 PL, Moov S501, Moov S600 oraz Moov S605, wyposażone w nowe oprogramowanie Spirit drugiej generacji. W ofercie firmy pojawił się także specjalny zestaw samochodowy przeznaczony dla użytkowników iPhonów i iPodów.

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

07.02.2011 r.

Nie tylko grafen, 18:18

05.02.2011 r.

Włamania do systemu NASDAQ, 20:24


Nowsze

11.02.2011 r.

Nokia wstrzymuje plany smartfona z MeeGo, 14:48

Premiera SP1 dla Windows 7, 18:07


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.30 | SQL: 13 | Uptime: 141 days, 20:08 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl