Środa, 23 czerwca 2010, 16:58
Zawodny iPhone
iPhone to nie tylko urządzenie bardzo popularne, ale też niezwykle zawodne. Firma SquareTrade Inc. informuje, że aż 26% iPhone'ów ulega awarii w ciągu pierwszych dwóch lat. Jednak, jak się okazuje, to tylko pozornie dużo. W przeszłości było jeszcze gorzej.Z badań, które jego firma przeprowadziła na podstawie 25 000 reklamacji złożonych przez klientów wynika, że iPhone 3GS ulega mniejszej liczbie awarii niż iPhone 3G oraz iPhone.
Jeszcze w ubiegłym roku odsetek awarii w ciągu pierwszych 24 miesięcy użytkowania wynosił 31%.
SquareTrade przypuszcza, że odsetek awarii po dwuletnim okresie gwarancyjnym jest jeszcze wyższy. Firma szacuje go na 35 do 40 procent.
Zdaniem Tsenga spadająca liczba reklamacji to wynik opracowania lepszego, bardziej wytrzymałego na uderzenia wyświetlacza dotykowego w iPhone 3GS. Dlatego też reklamacje dotyczące wyświetlacza stanowią w tym modelu mniej niż 50% wszystkich problemów. Z drugiej jednak strony właściciele iPhone'a 3GS informują o 50% większej liczbie kłopotów dotyczących zasilania.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Pursuit - pomysł na szybszy, niezawodny Internet
, 01.11.2013 r.
iPhone 5 dopiero w drugiej połowie 2012 roku?
, 05.10.2011 r.
Radio ZET w iPhone'ie
, 10.12.2010 r.
Gdzie serwisować telefon iPhone?
, 09.11.2010 r.
USA: Android popularniejszy od iPhone OS
, 11.05.2010 r.
Sprzęt PC coraz bardziej niezawodny
, 07.07.2006 r.Starsze
Powolne zmiany na rynku konsoli, 16:57
Ultrakondensatory mogą konkurować z bateriami, 16:56
Nowsze
Spór z Apple nie zaszkodził rekordowym wynikom finansowym Adobe, 11:52
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2025 | Prywatność | Load: 4.04 | SQL: 16 | Uptime: 152 days, 8:29 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl