Wtorek, 9 czerwca 2009, 16:24
Apple propagandowo promuje Snow Leopard
Podczas konferencji WWDC Apple w interesujący sposób próbowało zademonstrować swój nowy system operacyjny o nazwie Snow Leopard. Przedstawiciele Apple jako kontrastu użyli Windows 7.Nowy system firmy Jobsa ma ukazać się we wrześniu, a za aktualizację trzeba będzie zapłacić 29 dolarów, czyli taniej, niż za aktualizację do Windows 7.
Ponadto Bertrand Serlet, menedżer ds. oprogramowania, stwierdził, że Windows 7 to ta sama stara technologia, co w Viście. Tak naprawdę to kolejna wersja Visty. Później jednak okazało się, że to samo można zarzucić Śnieżnej Panterze. Serlet mówił praktycznie to samo, co Steve Ballmer. - Uwielbiamy Leoparda [obecną wersję systemu Mac OS X - red.], a więc zdecydowaliśmy się stworzyć nowy system w oparciu o Leoparda. Chcieliśmy stworzyć lepszego Leoparda - powiedział menedżer Apple.
Analityków nie dziwią takie słowa. Zauważają, że tylko i wyłącznie opisują one rzeczywistość. - W obu przypadkach mamy do czynienia z firmami, które oferują aktualizacje dojrzałych produktów. Znajdziemy w nich trochę nowości, jak np. obsługę formatu Blu-ray, ale przede wszystkim chodzi o produkty, w których ulepszono bezpieczeństwo, stabilność i wydajność - mówi Michael Cherry, analityk firmy Directions on Microsoft. - Ludzie nie chcą większego, cięższego systemu wyposażonego we wszystkie technologie. Chcą czegoś co działa, jest proste i intuicyjne - dodaje Allen Krans z Technology Business Research.
Analitycy uważają, że koncern Ballmera powinien zignorować działania marketingowe Apple, który będzie starał się podkreślać niższą cenę i wcześniejszą premierę, i skupić się na tym, by użytkownicy otrzymali bardziej wydajny i "lżejszy" system operacyjny.
Apple, podobnie jak Microsoft, postanowił upewnić się, że klienci nie wstrzymają się z zakupem systemu operacyjnego w oczekiwaniu na premierę nowego. W ramach "Mac OS X Snow Leopard Up-To-Date" osoby, które pomiędzy 8 czerwca a 26 grudnia kupią komputer z systemem Leopard, będą mogły otrzymać Snow Leoparda za 9,95 USD.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
Apple: Rynek tabletów się kurczy
, 24.07.2015 r.
Apple: 11 miliardów dolarów w trzecim kwartale br.
, 22.07.2015 r.
Apple podbija Chiny
, 29.01.2015 r.
Samsung i Apple - liderzy zakupów
, 23.01.2015 r.
Apple i U2 wspólnie pracują nad nowym formatem multimedialnym
, 22.09.2014 r.
Snowden dostał azyl w Wenezueli
, 08.07.2013 r.
Windows 7 popularniejszy od Snow Leoparda
, 07.11.2009 r.
Użytkownicy Snow Leoparda tracą dane
, 13.10.2009 r.
Panther, Tiger i Leopard mogą zgubić twoje pliki
, 07.11.2007 r.
Apple: Leopard nie dla elektrowni atomowych
, 05.11.2007 r.Starsze
1,8-calowe dyski SSD od Transcend, 16:19
Maxcube Shark 316 - obudowa do dysków twardych, 16:16
Nowsze
Nagrywarka Lite-On: Blu-ray z technologią TrueTheater, 18:33
Nokia: Komórka unplugged, 18:35
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.51 | SQL: 22 | Uptime: 525 days, 16 min h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl