Wtorek, 24 lutego 2009, 16:45
Szybkonudzące się programy na iPhone
Firma Pinch Media przeprowadziła badania, z których wynika, że co prawda aplikacje dla iPhone sprzedają się bardzo dobrze, ale użytkownicy błyskawicznie się nimi nudzą.Z analiz wynika, że wśród osób, które pobrały darmowe aplikacje z App Store, tylko 20% używa ich następnego dnia. Odsetek ten błyskawicznie spada w miarę upływu czasu.
Niewiele lepiej jest z płatnymi aplikacjami. Następnego dnia po zakupie używa ich tylko 30% osób. Również i w ich przypadku im dalej od dnia zakupu, tym rzadziej aplikacje są wykorzystywane. Pinch Media informuje, że miesiąc po zakupie jedynie 5% osób korzysta z programu, na które wydały pieniądze. Znacznie dłużej niż miesiąc używanych jest tylko 1% programów. Najczęściej są to gry.
Mariusz Błoński
Wersja do druku
Podobne tematy
iPhone 5 dopiero w drugiej połowie 2012 roku?
, 05.10.2011 r.
Radio ZET w iPhone'ie
, 10.12.2010 r.
Gdzie serwisować telefon iPhone?
, 09.11.2010 r.
Zawodny iPhone
, 23.06.2010 r.
USA: Android popularniejszy od iPhone OS
, 11.05.2010 r.Starsze
Microsoft podarował nadwyżkę, 16:44
Microsoft: Gazelle zastąpi Explorera?, 16:42
Nowsze
Gadżet, który przeniesie dane i podzieli łącze internetowe, 17:07
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?
Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 2.45 | SQL: 14 | Uptime: 194 days, 22:04 h:m |
Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl