heh.pl
Kanał informacyjny Heh.pl


Czwartek 25 kwietnia 2024 r.

artykuły | abc komputera (archiwum) | forum dyskusyjne | redakcja


Środa, 23 kwietnia 2008, 10:46

Internet przegonil radio

Rynek reklamy internetowej w Polsce pokonał pierwszą ważną barierę. Po raz pierwszy w historii reklamodawcy wydali więcej na promocję w sieci niż w stacjach radiowych - donosi Gazeta Prawna.

600 mln zł wydali w ubiegłym roku reklamodawcy na promocję w Sieci,
zarówno na reklamę graficzną, jak i kontekstową w wyszukiwarkach – taka
liczba, jak dowiedziała się GP, znajdzie się w najnowszym raporcie IAB Polska.

Będzie to pierwszy raport o polskim rynku, w których znajdą się nie tylko dane dotyczące reklamy graficznej (bannerów, billboardów itp.), ale także reklamy w formie linków sponsorowanych, umieszczanej przeważnie wwyszukiwarkach internetowych.
To ważna informacja dla specjalistów od reklamy, pokazująca rzeczywistą wartość Internetu jako medium reklamowego i jego siłę na rynku – mówi Artur Banach, prezes wyszukiwarki internetowej
NetSprint.

600 mln na reklamę w Sieci, to po raz pierwszy w historii polskiego
rynku więcej niż zarobek największych stacji radiowych, m.in.
RMF FM, Radio Zet, a także sieci regionalne. W ubiegłym roku firmy wydały w nich – jak policzył dom mediowy Starlink – około 533 mln zł.

GP

Wersja do druku
Poleć znajomym: Udostępnij

Podobne tematy


Starsze

23.04.2008 r.

Ubuntu celuje w przedsiębiorstwa, 8:47

Wyczuwanie tlenu skórą, 8:45


Nowsze

23.04.2008 r.

Nowotwór "dzieli się" białkami, 11:01

AMD zyskuje i traci, 12:06


Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.


Brak komentarzy. Może warto dodać swój własny?



Autor:  










Copyright © 2002-2024 | Prywatność | Load: 1.32 | SQL: 13 | Uptime: 106 days, 5:05 h:m | Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać pod adresem eddy@heh.pl